چارلی بیکر محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن برای فقدان رهبری

پس از صرف مقدار زیادی از دو لحاظ تلاش برای هدایت و روشنی از ملی, سیاست, رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر شروع به پری

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

پس از صرف مقدار زیادی از دو لحاظ تلاش برای هدایت و روشنی از ملی, سیاست, رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر شروع به پریدن کرد در سمت راست محکوم کرد رئیس جمهور تهمت برای یک فقدان رهبری پس از مغلوب ساختن پیشی جستن حمله بیکر و دیگر فرمانداران برای بودن "ضعیف" در پاسخ به شورش و غارت.

بیکر اغلب مواجه انتقاد شدید از حزب دموکرات برای عدم صحبت کردن در برابر تهمت اما در روز دوشنبه خواه فرماندار دریغ نکنید شلیک به رئیس جمهور.

"من شنیده ام چه رئیس جمهور گفت: در مورد تسلط و مبارزه است. من می دانم که من باید شگفت زده می شود وقتی می شنوم آتش زا کلمات شبیه به این را از او اما من نه" او گفت:.

"در بسیاری از مواقع در طول چند هفته گذشته زمانی که کشور نیاز به محبت و رهبری بیشتر, آن را به سادگی هیچ جا یافت می شود. در عوض ما تلخی combativeness و منافع خود."

رشد عاطفی بیکر افزود: "این چیزی است که ما باید در بوستون, آن چیزی است که ما نیاز داریم در حال حاضر در ماساچوست و قطعا آنچه که ما نیاز به در سراسر این کشور بزرگ ما هر دو."

رئیس جمهور تمسخر فرمانداران در یک ویدئو کنفرانس در تاریخ دوشنبه تماس بگیرید — تماس که در آن بیکر شرکت نکرد.

"بسیاری از شما ضعیف است. شما باید برای دستگیری مردم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در پاسخ به اعتراضاتی که به خشونت تبدیل شد در بوستون و شهرهای دیگر در واکنش به کشته شدن جورج فلوید در دست یک مینیاپولیس افسر پلیس است.

"شما رو به دستگیری مردم شما را به پیگیری مردم شما را مجبور به قرار دادن آنها را در زندان برای 10 سال و شما هرگز دیدن این مسائل دوباره گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن. "ما در حال انجام آن در واشنگتن ما در حال رفتن به انجام چیزی است که مردم قبل از دیده نمی شود."

بیکر شده است که اغلب فشرده توسط رسانه ها و دموکرات ها برای پاسخ به تهمت بسیاری از اظهارات بحث برانگیز اما فرماندار است و قاطعانه در برابر بسیاری از تلاش و گفت که هیچ علاقه ای به بازی ملی و سیاست است.

پرسید که چرا او صحبت نمی کند هر چه زودتر در برابر تهمت Baker پاسخ داد: "من فکر می کنم نظرات من امروز به نوعی برای خود صحبت می کنند. من صحبت کردن بیش از یک بار و شاید بیشتر از بسیاری از همکاران من."

به جز یک بیانیه منتشر شده یکشنبه شب این اولین بار بود که بیکر اظهار نظر در آخر هفته از خشونت و شورش در سراسر کشور است.

بیکر را ندارد, حضور عمومی پس از جمعه حتی پس از گارد ملی نامیده می شد در روز شنبه برای کمک به پلیس بوستون حاوی خشونت و غارت که شامل ده ها تن از فروشگاه های شکست بودن در و ماشین پلیس تخریب شده از جمله یکی بود که مجموعه ای ور توسط تظاهر کنندگان.

"من فکر می کنم آن را مناسب ترین اجازه دهید به نظر من ساخته شده در جمعه ایستاده," او گفت:.

او نظرات در مورد تهمت در یک نشست خبری در بازگشایی برخی از فروشگاه ها و مراکز مراقبت روزانه در پاسخ به کاهش موارد از coronavirus. اما او به وضوح آماده به سوالات در مورد خشونت است که گسترش در سراسر شهر یکشنبه شب.

بیکر نشان داد که او مورد تایید استقرار گارد ملی در مشورت با مقامات شهرستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب