محتوای مقاله در ادامه

COVID-19 ساخته شده ما متوجه است که بسیاری از که شغل خیلی مهم تعطیل هستند ساخت حداقل پول است. و بسیاری از آنها عمومی مواجه شغل با خطرات بالاتر از ابتلا به بیماری است. عمدتا زنان و دانشجویان و سالمندان و افرادی که اغلب نیاز به یک شغل دوم و اشغال این موقعیت. برای اولین بار مواد غذایی کارمندان و کارگران خط مقدم در توزیع مواد غذایی در نظر گرفته شد قهرمانان و ستایش بودند به طور مداوم. دستمزد بالاتر در طول زمان را تعریف بسیاری از این نقش ها و می خواهم که اجازه فروشنده را به خود جلب مختلف محصول از استعداد و نه فقط کسانی که به سادگی به دنبال یک شغل.

همچنین این ایده را از برچسب آن را “قهرمان” پرداخت شد و هرگز به پایان هست. به عنوان کسب و کار می شود و دوباره به حالت عادی فروشنده باید هزینه های خود را از جمله پرداخت بازگشت به حالت عادی نیز هست. اما عادی نخواهد بود همان بیرون آمدن از COVID-19. مواد غذایی چشم انداز احتمالا تغییر با کمتر فروشگاه و کمتر sku ها با توجه به افزایش هزینه های توزیع. فروشنده به طور بالقوه می تواند استطاعت به پرداخت کارکنان بیشتر برای حمایت از کسب و کار های مختلف مدل یکی با تمرکز بر تجزیه و تحلیل و omni کانال. برای حمایت پررنگ جاه طلبی های استخدام استعداد تنها می تواند حس و که همیشه می آید در هزینه. پایان دادن به حق الزحمه در فروشگاه های مواد غذایی ممکن است یک فرصت از دست رفته. بیایید امیدواریم که این اتفاق نمی افتد در سراسر این بخش است.

Sylvain Charlebois است که مدیر ارشد کشاورزی-مواد غذایی آنالیز آزمایشگاه در دانشگاه Dalhousie.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

آموزش سئو