Charlebois: E-tailing فروشنده در مورد به غذا خوردن بیشتر و بیشتر از بازار

محتوای مقاله در ادامهSobeys' مرکز های جدید است که به سادگی متفاوت است. آن را واقعا به نظر می رسد مانند آنچه, م

توسط ATSHNEWS در 9 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

Sobeys' مرکز های جدید است که به سادگی متفاوت است. آن را واقعا به نظر می رسد مانند آنچه, مدرن, مرکز توزیع باید مانند نگاه به حمایت بسیار کارآمد تجارت الکترونیک استراتژی است. اما آن را نیز محصول دیگری است که در این صنعت است. آمازون, خرید از تمام مواد غذایی در سال 2017 تحت فشار قرار دادند کانادا فروشنده به فکر می کنم بیشتر در مورد راحتی و نحوه جبران تهدید بلندی بود که آمازون است. آمازون عظیم است و آن را مخل زور نمی توان انکار کرد.

اما قبل از COVID-19. در حال حاضر آن است که در مورد راحتی و ایمنی. چند را دیدم که در حال آمدن است و به همین دلیل Sobeys تسریع اجرای آن. Sobeys است که به وضوح به ساخت یک بیانیه با Voila. استراتژی خود را به طور کامل متعهد بر خلاف کلیک کنید و جمع آوری ما را دیده اند در سال های اخیر است. کلیک کنید و جمع آوری مناسب برای خرده فروشان اما آنلاین تحویل بسته کامل بازار آماده است برای.

Sobeys است تهاجمی بودن و دلیل خوب است. دیگر فروشنده پاسخ خواهد داد. در واقع بسیاری از در حال حاضر چیزی در کار می کند. COVID-19 رو کل بخش چند سال پیش رو به آینده است. غلظت IGA Sobeys' کبک بخش اول به آنلاین در سال 1998 است. همه چیز تغییر کرده, پس, اما. این ملی rollout باید سریع و یا دیگری دیگر فروشنده خواهد رسید و مجموعه ای حتی بالاتر از استانداردهای رقابتی.

Sylvain Charlebois است که مدیر ارشد کشاورزی-مواد غذایی آنالیز آزمایشگاه در دانشگاه Dalhousie.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب