'ارابه آتش,' 'ارباب حلقه ها' بازیگر یان هلم می میرد

توسط DANICA KIRKA و جیل LAWLESSلندن (AP) — ایان هولم همه کاره بازیگر بریتانیایی که زندگی حرفه ای طولانی شامل ن

توسط ATSHNEWS در 30 خرداد 1399

توسط DANICA KIRKA و جیل LAWLESS

لندن (AP) — ایان هولم همه کاره بازیگر بریتانیایی که زندگی حرفه ای طولانی شامل نقش در "ارابههای آتش" و "ارباب حلقه ها" درگذشت. او 88.

حلم درگذشت مسالمت آمیز صبح روز جمعه در بیمارستان, احاطه شده توسط خانواده و مراقب خود عامل الکس ایروین در بیانیه ای گفت. بیماری او بود پارکینسون مرتبط.

"درخشان خود شوخ طبعی همیشه همراه بازیگوش چشمک زدن در چشم او," ایروین گفت. "جذاب, نوع و ferociously با استعداد ما را از دست او بسیار.'

حلم به نظر می رسد در نمرات از فیلم های بزرگ و کوچک از صحنه و لباس, درام, فانتزی, حماسه. یک نسل از علاقمندان به سینما می داند که او را به عنوان بیلبو بگینز در "ارباب حلقه ها" و "هابیت" trilogies.

او برنده یک جایزه فیلم آکادمی به دست آورد و به حمایت از-بازیگر نامزد اسکار برای به تصویر کشیدن پیشگام مربی دو و میدانی سام Mussabini در آمار سال 1982 فیلم "ارابههای آتش است."

او در فیلم دیگر نقش شامل پدر کورنلیوس در "عنصر پنجم" آندروید خاکستر در "بیگانه,' صاف-صحبت کردن وکیل در "شیرین آخرت' ناپلئون بناپارت در "راهزنان زمان,' نویسنده لوئیس کارول در "Dreamchild" و سلطنتی پزشک در "جنون شاه جورج.'

او همچنین فرهمند بازیگر تئاتر که برنده جایزه تونی برای بهترین بازیگر برجسته به عنوان لنی در هارولد پینتر بازی "بازگشت به خانه" در سال 1967.

او دیرین عضو, شرکت رویال شکسپیر در هر جلسه از ناتوان کننده مرحله وحشت که زده در طول یک تولید "The Iceman Cometh" در سال 1976 نگه داشته و او را در این مرحله برای بسیاری از سال است.

"من فکر می کنم این اتفاق می افتد اغلب به بازیگران" حلم آسوشیتدپرس گفت در سال 1998 است. "آنها خود را از دست دادن عصب. آنها ممکن است فکر می کنم آن را یک دیوانه راه برای ایجاد یک زندگی و یا هر چیز دیگری. من خوشبختانه هزینه درآمد کافی شاغل در رسانه های دیگر. من می توانستم منجمد در جلو از یک دوربین و من را مجبور به تبدیل شدن به یک شومینه رفت و برگشت و یا چیزی."

بازگشت او به زندگی و عملکرد برنده 1998 Laurence Olivier, جایزه بهترین بازیگر برای عملکرد خود را در نقش عنوان از "شاه لیر" در تئاتر ملی.

حلم knighted شد در سال 1998 برای خدمات خود را به درام.

میا فارو گفت که او "در میان غول های تئاتر است."

"ما ملاقات کرد در حالی که کار در RSC که در اواسط عملکرد Iceman Cometh ترور او را ربوده و او صحنه را ترک کرد — برای 14 سال" او هنوز توییتی. "او در سینما و تلویزیون واجب درخشان."

شرکت رویال شکسپیر مدیر هنری گرگوری Doran به نام هلم "یکی از RSC نوابغ"

"ایان کاملا اصلی است. به طور کامل یک" Doran گفت. "او نهفته سرد فشرده آتشفشانی حس درنده خویی از خطر یک اجاق گاز فشار بازیگر نادر و با شکوه استعداد. وجود یک روح رفته است."

حلم بود چهار بار ازدواج کرده بود و پنج فرزند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن