چالش های فضای مجاز: نامحدود سنگ آهن در مزرعه اعطا کامینگز اعطای

ANDOVER – چالش نامحدود در سنگ آهن مزرعه دریافت کرده سه سال کمک هزینه از Cummings پایه و اساس است که کمک خواهد

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

ANDOVER – چالش نامحدود در سنگ آهن مزرعه دریافت کرده سه سال کمک هزینه از Cummings پایه و اساس است که کمک خواهد کرد که اندوور غیر انتفاعی این سال سخت در حالی که اجازه می دهد آن را به ادامه ارائه برنامه های آموزشی به سر شروع پیش دبستانی است.

چالش های فضای مجاز: نامحدود سنگ آهن در مزرعه یکی از 130 ماساچوست سازمان های غیر انتفاعی برای دریافت کمک های مالی از 100.000 $$500,000 هر طریق کامینگز بنیاد 20 میلیون دلار کمک مالی برنامه. T

او اندوور غیر انتفاعی – که در خدمت کودکان با نیازهای ویژه جانبازان و دیگران از بیش از 90 جوامع در مرریمکک دره و منطقه بوستون – انتخاب شد از مجموع 738 متقاضیان در رقابتی فرایند بررسی.

"ما در حال indescribably سپاسگزار برای حمایت از Cummings, پایه, به خصوص در طول این غیر معمول سال گفت:" دیدی اوبراین مدیر اجرایی چالش نامحدود از اختلاط آن در سال 1983. "برنامه ما حمایت از سر شروع پیش دبستانی موفقیت آمیز بوده است و ما امیدواریم که به رشد آن را به پشتیبانی از زبان آموزان جوان در شهرستانها اضافی با این عطا کند."

در علاوه بر این به ارائه مهم 2020 حمایت کامینگز اعطای اجازه خواهد داد که سنگ آهن مزرعه به ادامه ارائه برنامه های طبیعت به سر شروع پیش دبستانی در همکاری با جامعه کار تیمی, Inc. از لوول.

سنگ آهن مزرعه است علاقه مند به گسترش این برنامه برای حمایت از سر شروع پیش دبستانی از دیگر شهرستانها در اسکس میانه و Suffolk شهرستان

این کامینگز 20 میلیون دلار کمک مالی برنامه پشتیبانی از ماساچوست سازمان های غیر انتفاعی است که بر در و در درجه اول در خدمت Middlesex, Essex, و, Suffolk شهرستان. از طریق این مکان بر اساس ابتکار کامینگز هدف بنیاد را در منطقه ای که در آن صاحب ساختمان های تجاری که همه آنها موفق بدون هیچ هزینه ای به این بنیاد توسط آن وابسته کامینگز خواص. تاسیس در سال 1970 توسط بیل کامینگز این ووبورن مبتنی بر تجاری شرکت املاک و مستغلات اجاره و مدیریت 10 میلیون فوت مربع از بدهی-فضای رایگان, اکثر, که به طور انحصاری از مزایای بنیاد.

"ما شده اند تحت تاثیر قرار, اما تعجب نکردم, با راه های بی شمار که در این 130 اعطای برندگان در حال خدمت به جوامع خود با وجود چالش های ارائه شده توسط COVID-19" گفت: Joel Swets کامینگز بنیاد مدیر اجرایی. "توانایی خود را برای انطباق و کار خود را با ترکیبات جدید و معنی دار روش تاثیر زیادی در جوامع که در آن همکاران و مشتریان لیزینگ زندگی و کار می کنند."

کامینگز بنیاد در حال حاضر اهدا بیش از 280 میلیون دلار به بوستون بیشتر سازمان های غیر انتفاعی.

اجتماعی فاصله مورد نیاز مانع بنیاد و اعطای برنده نمایندگان از برگزاری برای پذیرش در TradeCenter 128 در ووبورن به عنوان برنامه ریزی شده برای جشن 20 میلیون دلار تزریق به بوستون را به بخش غیر انتفاعی. به جای نمایندگان از سنگ آهن مزرعه پیوست و بیش از 500 کارکنان غیر انتفاعی تقریبا برای یک تغییر یافتهاست جشن در ژوئن 11.

این کامینگز 20 میلیون دلار کمک مالی برنامه حاصل از ادغام این بنیاد دو گل سرسبد برنامه های کمک هزینه, $100K برای 100 و تداوم کمک های مالی.

بنیاد و داوطلبان خود را برای اولین بار شناسایی 130 سازمان ها برای دریافت کمک های مالی از حداقل 100.000 دلار در هر. در میان برندگان اولین بار گیرندگان و همچنین سازمان های غیر انتفاعی که قبلا کامینگز بنیاد کمک های مالی. تعداد محدودی از این گروه دوم از تکرار دریافت کنندگان دعوت خواهد شد به فرد ارائه در پاییز هنگامی که بهداشت عمومی مرتبط با شرایط اجازه می دهد که پیشنهاد کمک های مالی خود را به بالا دراز مدت جوایز. سی و چنین درخواست داده خواهد شد در قالب 10 سال جایزه اعم از $200,000 تا 500,000 دلار در هر.

در این سال گروه متنوع از دریافت کنندگان کمک مالی نشان دهنده طیف گسترده ای از علل از جمله بی خانمانی پیشگیری مقرون به صرفه مسکن آموزش و پرورش برای پیشگیری از خشونت و ناامنی غذایی. این سازمان های غیر انتفاعی در حال گسترش در سراسر 40 شهرستانها و شهرهای مختلف و از دریافت کمک های مالی خود را بیش از دو تا پنج سال.

لیست کامل از 130 اعطای برندگان در دسترس است www.CummingsFoundation.org.

مقدار زیادی اطلاعات بیشتر در مورد کامینگز بنیاد دقیق است در لایحه کامینگز " خود-کسب و کار نوشته شده کتاب "شروع به کوچک و ساخت آن بزرگ: دست در درس کارآفرینی و انسان دوستی." نام تجاری جدید و قابل توجهی به روز شده, sixth edition که در آمازون در دسترس و یا cummings.com/book.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب