ساندرلند مراحل لایحه مجموعه درایو

دوچرخه عهده کارکنان را مایک اطلاعیه هامصرف کنندگان خواسته به پرداخت صورتحساب برق در نقاط تعیین شده و یا در سان

توسط ATSHNEWS در 3 اردیبهشت 1399
  • دوچرخه عهده کارکنان را مایک اطلاعیه ها
  • مصرف کنندگان خواسته به پرداخت صورتحساب برق در نقاط تعیین شده و یا در ساندرلند شمارنده نقدی از 9 صبح تا 12 ظهر

میسور/Mysuru: در زمانی که بسیاری امیدوار بودند برای آرامش در پرداخت ماهانه قبوض برق در این زمینه در سراسر کشور مستند به Chamundeshwari شرکت برق (ساندرلند) صادر کرده است یک دایره درخواست همه خود را پرداخت صورتحساب برق بدون شکست است.

در میان Coronavirus ترساندن و مستند این ساندرلند بود که تا حالا داده شده برخی از امداد رسانی به مصرف کنندگان که قادر به پرداخت قبوض برق در بخش های مختلف از ساندرلند است با توسل به منابع بسیج بالا بردن سرعت بیل مجموعه درایو.

تا حال حاضر وجود دارد استرس تنها در پرداخت آنلاین اما در حال حاضر ساندرلند خواسته است تا مصرف کنندگان به پرداخت صورتحساب در برخی از نقاط تعیین شده در طرح بندی و در بازگشایی شمارنده نقدی از Sub-دفاتر بخشی.

نه تنها این اعلامیه در حال ساخته شده توسط دوچرخه برن ساندرلند کارکنان تشویق مصرف کنندگان در داخل Mysuru شهرستان برای بازدید از نزدیکترین ساندرلند دفتر و یا محل تعیین شده به عنوان اعلام شده توسط آنها در مناطق مسکونی به پرداخت غرامت.

طبق اعلام صورت حساب پرداخت می شود از 9 صبح تا 12 ظهر توسط مصرف کنندگان با پوشیدن ماسک و پس از حفظ فاصله اجتماعی به عنوان هنجار است در حال حاضر. این گوینده در حال رفتن به هر منطقه و درخواست از ساکنان برای پرداخت قبض برق.

در مناطق روستایی مانند در Kodagu, اختصاصی ساندرلند کارکنان تماس با شماره تلفن همراه از مصرف کنندگان ثبت نام با ساندرلند و درخواست برای بیل پرداخت. در Mysuru تمام ساندرلند نقدی شمارنده افتتاح شده است به منظور تسهیل در این لایحه پرداخت.

مصرف کنندگان حفظ فاصله اجتماعی به حواله مبلغ در ساندرلند - تعیین نقطه در نزدیکی Ballal دایره در روز سه شنبه.

میانگین ماهانه مصرف برق

ساندرلند صادر کرده است صورتحساب برق از مارس سال 2020 تنها به صنایع مبتنی بر متر واقعی خواندن. اما صورتحساب از دیگر مصرف کنندگان قدرت در آینده تحت بازرگانی داخلی و دسته دیگر تولید شده بر اساس میانگین ماهانه مصرف برق و ارسال از طریق e-mail و شماره تلفن همراه مربوطه مصرف کنندگان است. بر اساس e-mail و تلفن همراه پیام های قدرت می تواند مصرف کنندگان را پرداخت دیجیتال از راحتی از خانه خود را.

مصرف کنندگان درخواست برای پرداخت قبوض برق به عنوان قبلی خود را در هر ماه به طور متوسط مقدار لایحه آنلاین از طریق کارت اعتباری, کارت اعتباری, بانکداری اینترنتی, کیف پول, پرداخت, عصر ایران, پرداخت, پرداخت U نرم افزار, IMI, برنامه موبایل, KarnatakaOne وب سایت و یا برنامه. هر گونه تفاوت در مقدار بسته به قدرت واقعی مصرف خواهد بود تنظیم زمانی که این لایحه مجموعه سیستم کارآمد است.

چنین مصرف کنندگان که نمی تواند پرداخت دیجیتال می توانید پرداخت صورتحساب در شمارنده نقدی در ساندرلند Sub-دفاتر بخشی قبل از موعد مقرر. جدای از این, ساندرلند نیز ارسال وسایل نقلیه به مارس ماه قبض و پرداخت متوسط. مقدار لایحه تنظیم خواهد شد از ماه ژوئن لایحه چرخه.

تماس تلفنی

مصرف کنندگان نیز می توانید تماس بگیرید 1912 (24×7 خط تلفن) و اطلاع رسانی های مربوطه ساندرلند بخش از حساب خود شناسه و شماره تلفن همراه برای به دست آوردن این لایحه نسخه را از طریق ایمیل واتساپ یا اس ام اس و پس از آن پرداخت. آنها همچنین می توانید ورود به www.cescmysore.org به پرداخت صورتحساب آنلاین.

'هیچ قدرت قطع برای 3 ماه اما خوب وضع خواهد شد'

قدرت عرضه نمی خواهد قطع به مدت سه ماه در صورت پیش فرض در پرداخت. اما ساندرلند خواهد لوی بهره قدرت لایحه مقدار در مورد تاخیر در پرداخت طبق قوانین.

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز ساندرلند Superintending مهندس (Mysuru دایره) K. M. Munigopalraju گفت که ترتیبات نیز ساخته شده است برای ارسال ساندرلند کارکنان درب-به-درب به جمع آوری مقدار لایحه نقدی و یا از طریق چک تنها.

Munigopalraju

تمام اقدامات احتیاطی مانند پوشیدن ماسک دست sanitising و حفظ فاصله اجتماعی خواهد شد مشاهده توسط CESC کارکنان مسلح با کارت شناسایی خود را در خانه راند و به این ترتیب مصرف کنندگان نیاز به نگرانی در مورد گسترش بیماری همه گیر او گفت و به دنبال همکاری مصرف کنندگان در کننده فروکش کننده صورتحساب در زمان و اجتناب از مجازات است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب