کاساندرا Callender مجبور به انجام شیمی می میرد در 22

توسط پت یتن-ROBBHARTFORD, Conn. (AP) — Cassandra Callender که مجبور شد توسط دادگاه کانکتیکات به عنوان یک نوجوا

توسط ATSHNEWS در 25 اردیبهشت 1399

توسط پت یتن-ROBB

HARTFORD, Conn. (AP) — Cassandra Callender که مجبور شد توسط دادگاه کانکتیکات به عنوان یک نوجوان تحت شیمی درمانی برای سرطان درگذشت و پس از پنج ماه نبرد با بیماری مادر خود خبر داد. او 22.

Callender از ویندزر لککس درگذشت, شنبه در خانه که در آن او تا به حال شده است در آسایشگاه برای مراقبت از چهار ماه جکی فورتین گفت.

"سرطان هرگز رفت" فورتین گفت. "آنها گفتند که زندگی او را نجات داد. آنها دروغ گفته. او رنج می برد به مدت پنج سال. این وحشتناک بود. اگر شما که به سگ خود را شما می خواهم دستگیر کنید."

یک قاضی در سال 2015 دستور Callender شناخته شده به عنوان "کاساندرا C." در طول مبارزه قانونی تحت شیمی درمانی برای هوچکین لنفوم پس از او حاضر درمان گفت: او نمی خواست به سم بدن.

وزارت امور خارجه از کودکان و خانواده ها در پا و یک قاضی دادگاه اطفال برداشته Callender بود که 17 در این زمان از خانه او قرار داده و او را تحت محافظت در کانکتیکات مرکز طبی کودکان.

او در مورد به دادگاه عالی ایالت که حکومت در ژانویه 2015 که بخش نبود نقض حقوق خود.

مورد استدلال شد تحت چه به عنوان مادر جزئی از دکترین مرکزی در مورد اینکه آیا Callender بود به اندازه کافی برای تعیین چگونه برای درمان سرطان است.

کانکتیکات دادگاه عالی پیدا کردم که Callender که فرار کرده بود در یک دیدار خانگی نشان داد او را ندارد از بلوغ به خود تصمیم گیری پزشکی.

پزشکان در نهایت کاشته یک پورت در دختر او را در برابر اراده خود را به اداره درمان فورتین گفت. او زندگی می کردند در بیمارستان برای ششمین ماه.

Callender فاش کرد در سال 2016 است که یک توده شده بود بر روی ریه ها او و که او را تحت درمان های جایگزین.

که در آن نقطه یک فرد بالغ و قادر به خود تصمیمات Callender در نهایت به توافق بیشتر شیمی, سلول های بنیادی و درمان های دیگر, اما سرطان گسترش فورتین گفت.

"برخی از چیزهایی که در کار برخی از چیزهایی که نمی کنند. هیچ چیز همیشه کار می کند. نه یک تضمین," او گفت:. "این نقطه ما در تلاش بودند تا در تمام طول. آن را باید انتخاب خود را."

در طول بیماری Callender به هنگام تولد به پسر دوقلو که در حال حاضر 19 ماه است.

فورتین است که به خاطر سپردن دخترش به عنوان بسیار باهوش و دوست توسط معلمان و همسالان اما گفت که او تکذیب شد بسیاری از لذت بودن یک نوجوان مانند گرفتن گواهینامه رانندگی.

مادرش گفت: او قصد دارد برای راه اندازی یک وب سایت برای کمک به جبران هزینه های مراسم تشییع جنازه.

"من او را به عنوان یک جنگنده و این چیزی است که او" فورتین گفت. "او رفت و از طریق جهنم است. او هرگز تا به حال یک زندگی است. او هرگز تا به حال شانس. من تو هر دکتر و پرستار که او را لمس کرد DCF دادگاه — من تو را هر کس مسئول است."

مقامات در وزارت امور کودکان و خانواده ها را بلافاصله بازگشت پیام به دنبال نظر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن