مراقبت از سالمندان باید خار بهتر نظارت از امکانات

من می خواهم برای تشکر از هر کسی که خواندن اصول ارزیابی در قهرمانان و نام و یا نوشت بپرسید که چگونه من ویتنام د

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

من می خواهم برای تشکر از هر کسی که خواندن اصول ارزیابی در قهرمانان و نام و یا نوشت بپرسید که چگونه من ویتنام دامپزشک برادر لئون بود مراتب. لئون ساکن در بدفورد VA medical center. او آزمایش منفی و سپس مثبت برای coronavirus و فرستاده شده به مراقبت از مردمی فوق العاده در Lahey بیمارستان.

کارکنان در Lahey نیز قدردانی من سپاسگزار shoutout به آنها در هرالد ستون. هر کس دوست دارد قدردانی می شود. و پسر من آنها را درک.

این بدفورد VA و Lahey اقدامات نجات برادر خود زندگی است. او در حال حاضر خاموش ونتیلاتور (که من می ترسم به مرگ به خاطر از مطالعات نشان می دهد بیش از دو سوم از COVID-19 بیماران می میرند در حالی که بر روی آنها) و با همرزمانش در West Roxbury, VA, جایی که او در حال حاضر آزمایش منفی است.

من به تازگی دریافت به زیبایی دست نوشته توجه داشته باشید از یک شهروند ارشد — این یکی حتی تا به حال یک آدرس بازگشت (بساز!). من غذای آماده از نامه خود او بود که بحث تبعیض نه تنها نهفته سیاه پوستان و اقلیت اما که دیگران نیز تجربه تعصب و بی توجهی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. او حق است. آن است که چرا در یک ستون من در زمان قوی استثنا به کروناویروس که به نام چینی ویروس derisive و التهابی مدت به طور مداوم مورد استفاده توسط اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

به عنوان یک زن آمریکایی آفریقایی تبار و ارشد است که فروتن و سپاسگزار به نام یک رهبر در Roxbury جامعه و بود که به معشوق جامعه و انتخاب رهبر که با کمک سطح میدان بازی برای سیاه پوستان و اقلیت های من می خواهم به فکر می کنم که من در زندگی تجربه و کار من کمک به این گروه حرکت تبعیض آمیز سیستم من دیدگاه منحصر به فرد و چشم انداز نژاد و جنسیت.

اما آن را نیز فقط به عنوان مهم است که می گویند: اگر کسی تنها می بیند رنگ و بی عدالتی را به نور توسط این ویروس و ما چیزی برای رفع آنها برای جلوگیری از مرگ و میر و شرم بر ما. ظالمانه گرفتاری های ما در زندگی کمک خانه های پرستاری و بلند مدت منازل — و من می خواهم اضافه کردن جانبازان خانه — همچنین نیاز به یک بهتر مدل عملیاتی از در حال حاضر وجود دارد نه به ذکر است کافی کمک و نظارت مستمر برای جلوگیری از آنچه که تبدیل به یک تقلید مسخره امیز ماساچوست و ملت است.

برادر من یک شهروند ارشد و یک جانباز با شرایط بهداشتی اساسی به عنوان یک نتیجه از خدمات خود را در ویتنام است. نه او و نه هیچ یک جانباز باید از طریق وحشت از هولیوک سرباز خانه یکی از چندین جانبازان امکانات ضربه سخت است. من 86 ساله مادر که مراقبت از خواهر سیلویا و من حقه فاصله طولانی اجتناب شود یک خانه سالمندان برای یک زمان اما در حال حاضر نیاز به یک. تلاش برای حرکت به این روند در طول یک بیماری همه گیر است که در آن ساکنان خانه سالمندان شده است سخت ترین ضربه فراتر از وحشتناک است. و بی رویه معضل coronavirus است و نه دور. در واقع این وعده را به بدتر به دلیل ترس از عفونت مجدد و مبهم جدول زمانی برای واکسن.

وجود دارد هیچ چیز مانند احساسات درگیر زمانی که یک عضو خانواده است که در مواجهه با تروما. من و خواهرم تقریبا به ارمغان آورد به اشک که ما را تماشا شهردار مارتی والش می گویند او به دنبال سالمندان ما که او "اره" آنها را. ما امیدواریم که دیگران نیز آنها را ببینید و این که بین او و رژیم صهیونیستی است. بیکر با ما ارشد و جانبازان طرفداران ما کار قرار پادمان در محل نه تنها به جلوگیری از گسترش بلکه همچنین متوقف کردن همه بیش از حد مکرر مرگ و میر.

در روز گذشته مجلس سنا در جلسه دیابت مگی حسن نیوهمپشایر و خواسته معقول Dr. Anthony Fauci آنچه که او ممکن است پیشنهاد ما برای کمک به سالمندان و خانه های سالمندان. او ارائه طیف وسیعی از ایده ها. او گفت: نیاز است که بیشتر نظارت سختگیرانه تر مقررات و گسترش از تست برای کارگران و ساکنان. اضافه می کنم که وجود دارد و همچنین نیاز دولت به انجام یک کار بهتر از نظارت خانه های سالمندان و جانبازان امکانات برای اطمینان از آنها کافی نیروی انسانی برای مراقبت از ساکنان. از آن شده است دلخراش برای پیدا کردن که برخی از امکانات که در واقع تلاش برای پنهان کردن عفونت شیوع بیماری منجر به حتی مرگ و میر بیشتر است که ممکن است مانع شده اند.

ما می گویند مراقبت از سالمندان ما و جانبازان ما یک اولویت است اما تا کنون اعمال ما نیست و ما همسان کلمات.


جویس Ferriabough Bolling رسانه ای و سیاسی استراتژیست و متخصص ارتباطات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب