باشگاه ماشین کمک می کند تا رجینا سالمندان جشن روز کانادا با رژه

محتوای مقاله در ادامه"آن فرسوده," او گفت:. "من در آن کار می کرد تا زمانی که من بالغ آن است."رژه نیز سفر کردن خ

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

"آن فرسوده," او گفت:. "من در آن کار می کرد تا زمانی که من بالغ آن است."

رژه نیز سفر کردن خط حافظه برای ویلیام غرفه ساکن مایک داو.

"من آن را دوست داشتم," او گفت:, و اضافه کرد که این عتیقه فولکس واگن سوسک مورد علاقه او بود بخشی از رژه. "این بود که یک درمان خاص."

REGINA, SASK : July 1, 2020 -- A man affixes a Canada flag to the window of a Volkswagen Beetle as a group of automobile enthusiasts gather in the parking lot of the Northgate Mall in Regina, Saskatchewan on July 1, 2020. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
یک مرد اينجا آوندها یک پرچم کانادا به پنجره فولکس واگن سوسک به عنوان یک گروه از علاقه مندان به خودرو جمع آوری در پارکینگ نرتهگت بازار در Regina, Saskatchewan در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 است. براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

بازگرداندن جوانان و سالمندان چیزی برای نگاه به جلو به در کانادا روز شد دقیقا دلایل ساسکاچوان فورد / جیوه باشگاه قرار داده و در این رژه گفت: این گروه دبیر خزانه دار و برگزار کننده جیم Leskun.

"آنها نمی توانند از امکانات خود را با مستند بنابراین ما در حال دادن به آنها چیزی" Leskun گفت. "ماشین ها اغلب از خود دوران می دانید '50s, 60s و 70s ... این چیزی است که آنها می خواهم که احتمالا محور در اواخر نوجوانی و اوایل 20s."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن