شمع افروزی در لوول افتخارات حافظه جورج فلوید, کلینیک خشونت پلیس

لوول — پراکنده در میان جمعیت چند صد نفر که پر JFK پلازا در پنج شنبه شب بودند و نشانه های مطرح شده در هوا با پی

توسط ATSHNEWS در 11 خرداد 1399

لوول — پراکنده در میان جمعیت چند صد نفر که پر JFK پلازا در پنج شنبه شب بودند و نشانه های مطرح شده در هوا با پیام های نا امیدی و ناآرامی.

یک مرد در میان جمعیت برگزار شد تا نشانه ای حاکی از "جورج فلوید به قتل رسید." یک زن خود را برگزار مشت گره کرده در هوا و با دست دیگر برگزار کردند و علامتی بیان کرد: "من نمی توانم نفس بکشم."

حکم تبدیل شده است به خوبی شناخته شده در سراسر کشور به عنوان کلمات جورج Floyd — 46-سال-پیرمرد — گفت: بارها و بارها به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به پشت گردن خود را به عنوان او بر روی زمین دراز در روز یادبود.

فلوید بعد از درگذشت در حالی که در حال حاضر افسر سابق پلیس که دوخته او 44 ساله درک چوین دستگیر شد و به اتهام قتل.

جمعیت که بسته بندی شده JFK پلازا وجود دارد به افتخار حافظه فلوید و همچنین تمام قربانیان خشونت های پلیس با توجه به برگزار کننده الیزابت Pellerito. او با اشاره به این رویداد در کنار هم قرار شد در یک دوره 24 ساعته.

"ما می خواستیم به یک شب زنده داری در حافظه جورج فلوید و تشخیص او به قتل توسط پلیس" Pellerito گفت. "اما آن است که واقعا به افتخار قربانیان خشونت پلیس و افتخار آنها و سوگواری آنها publicly."

چند نفر صحبت کرد و در طول این رویداد از جمله لوول ساکن جنیفر کول که صدای غرق شد با سلامتی از جمعیت به عنوان او صحبت کرد.

"ما دیگر نمی خواهد در مورد سکوت آشکار نژادپرستی است که ما چهره" کول گفت. "به سکوت است به همدستی. ... اقلیت ها در این کشور تحت درمان هستند به عنوان شهروندان درجه دوم. ما شهروندان درجه دوم. ... ما انسان هستند. ما نیاز به شکستن جدایی از نژادها. ما نیاز به شکستن سیستم."

"نه عدالت!" یکی دیگر از سخنران به نام بیش از یک تصادف تعقیب درهم bullhorn. "نه صلح!" جمعیت فریاد زد و برگشت.

قبل از این رویداد آغاز شده شب زنده داری شرکت کنندگان رودا Kaddu یک لوول ساکن در اصل از اوگاندا با بیان یک نیاز برای همه مردم به ایستادن در کنار هم در برابر نژاد پرستی.

"بدون پیوستن با هم وجود خواهد داشت نه هر گونه تغییر" Kaddu گفت: برگزاری یک نشانه است که اعلام کرد "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

"با آنچه اتفاق می افتد در مینیاپولیس اگر ما را پشتیبانی نمی کند آنها را در اینجا و در همه جا وجود دارد را نمی توان تغییر," او اضافه شده است.

در تصویری که اسیر اخلال حادثه که روز 25 مه Chavuin دیده می شود سنجاق فلوید بر روی زمین به عنوان 46 ساله التماس برای هوا. با وجود درخواست فلوید باقی مانده دوخته تحت چوین زانو برای نزدیک به نه ساعت.

چوین دستگیر شد جمعه حدود چهار روز پس از فلوید مرگ و متهم سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. چوین که او نیز اخراج از گروه همراه با سه نفر دیگر از افسران پلیس که در صحنه چهره بیش از 12 سال در زندان اگر محکوم به قتل است.

یک وکیل برای Floyd خانواده استقبال چوین بازداشت اما گفت که او انتظار می رود جدی تر اتهام قتل و می خواهد دیگر ماموران دستگیر شد. دادستان Mike Freeman گفت: بیشتر اتهامات ممکن است اما مقامات "احساس می شود آن را مناسب برای تمرکز بر روی خطرناک ترین مجرم است."

منجر به این حادثه را پلیس دستگیر کرده فلوید به ظن استفاده از یک لایحه تقلبی در فروشگاه. در 911 تماس کشید که پلیس تماس گیرنده در توصیف این مرد مظنون به پرداخت با پول تقلبی به عنوان و نه در کنترل خود را."

پلیس وارد صحنه که در آن آنها اقدام به قرار دادن فلوید در یک تیم ، یک شکایت کیفری گفت: فلوید سفت و به زمین افتاد و گفت او claustrophobic. چوین و افسر Tou Thoa وارد شده و اقدام به مبارزه Floyd به ماشین با توجه به شکایت.

چوین در نهایت کشیده فلوید از ماشین و دستبند فلوید رفت و به زمین رو به پایین. افسر J. K. Kueng برگزار شد فلوید را به عقب و افسر توماس لین برگزار می شود پاهای خود را در حالی که چوین قرار داده و زانو خود را در Floyd سر و گردن شکایت گفت.

زمانی که خط پرسید: اگر فلوید باید نورد بر روی سمت خود چوین گفت: "هیچ اقامت قرار داده است که در آن ما به او کردم." لین گفت که او "نگران هذیان هیجان زده و یا هر چیز دیگری."

کالبد شکافی گفت: ترکیب اثر بودن مهار پتانسیل باده در Floyd را از سیستم خود در زمینه مسائل مربوط به سلامت از جمله بیماری های قلبی به احتمال زیاد منجر به مرگ او. کالبد شکافی پشتیبانی نمی کند اختناق و خفگی و یا آسیب به علت مرگ است.

هیچ جزئیات دیگری در مورد مسکرات و سم شناسی نتایج هفته طول می کشد.

پس از فلوید ظاهرا متوقف تنفس لین دوباره گفت: او می خواست به رول فلوید بر روی سمت خود را. Kueng برای بررسی نبض اما نمی تواند پیدا کردن یک شکایت گفت.

چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه, 46 ثانیه از جمله نزدیک به سه دقیقه پس از فلوید متوقف شد در حال حرکت و صحبت کردن با توجه به شکایت.

این حادثه دستگیر شد در دوربین های متعدد تماشاگران و کثیرالانتشار در رسانه های اجتماعی و پخش در رسانه ها. تظاهرات و اعتراضات ظهور در مینیاپولیس روز پس از حادثه. در روز پنج شنبه دادستان اعلام کرد که آنها تا به حال تصمیم اگر آنها به اتهام چوین که ناشی از خشم به جوش بیش از عنوان angry تظاهرات شروع به شکستن در سراسر کشور.

لوول افسران پلیس ایستاده بود به تماشای بیش از عظیم جمعیت از حداقل 300 که پر JFK پلازا در روز شنبه. این رویداد باقی مانده صلح آمیز است.

رهبران محلی ادارات پلیس منتشر شد اظهارات روز شنبه با محکوم کردن اقدامات مینیاپولیس افسران پلیس درگیر است.

در نامه ای به اعضای جامعه لوول سرپرست پلیس کلی ریچاردسون گفت: این حادثه "تضعیف و تهدید به لکه دار کردن کار سخت از افسران که کار روزانه به ایجاد اعتماد عمومی و همکاری با جامعه برای اطمینان از ایمنی.

"ماموریت لوول اداره پلیس است که برای ادامه ساخت و ساز و حفظ مشارکت قوی با جوامع مختلف شهر لاول" ریچاردسون گفت. "ما در تلاش برای کار با جامعه ما برای کاهش بروز و ترس از جرم و جنایت و برای اطمینان از ایمنی عمومی. ما این کار را انجام دهند در حالی که در تلاش برای بهبود کیفیت زندگی برای شهروندان لوول."

چلمزفورد رئیس پلیس جیمز Spinney محکوم کرد "اقدامات و شکست" پلیس در مینیاپولیس اضافه کردن روش های مورد استفاده "استفاده می شود توسط چلمزفورد پلیس."

"افسران پلیس باید در همه زمان ها در قانون حفاظت و دفاع از زندگی در ذهن است. به ترک از آن سرود است به ترک از سوگند یک مامور اجرای قانون" Spinney گفت. "مظنون جنایی ما در مراقبت و حضانت لذت بردن از اصل برائت باقی می ماند و اعضای جامعه ما است. ما همه انسان هستند. بیش از حد بسیاری از مردم فراموش کرده اند که هدف واقعی از سیستم عدالت کیفری است که برای التیام زخم نه علت آنها."

مواد از آسوشیتد پرس کمک به این گزارش

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب