نامزدها می گویند بحث مسکن را تحت تاثیر قرار بیلریکا انتخابات

بیلریکا — یک نام آشنا اتحاد پیوست هیئت Selectmen.پس شنبه شهر, انتخابات, John Burrows خواهد شد خروج از مدرسه کم

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

بیلریکا — یک نام آشنا اتحاد پیوست هیئت Selectmen.

پس شنبه شهر, انتخابات, John Burrows خواهد شد خروج از مدرسه کمیته یک سال در اوایل شروع به مدت سه سال در هیئت Selectmen.

در این مسابقه رقابت برای هیئت Selectmen, وقت Michael رزا دریافت 3,386 آرا و لانه دریافت 2,831 آرا شکست دادن وقت و زمان هیئت مدیره صندلی اد ژیرو (2,069 آرا) و متی برگمن (1,241 آرا).

"این نوع آشکار است که مردم صحبت کرد شنبه" لانه گفت.

با اشاره به این سال کم میزان مشارکت لانه گفت که او انتظار می رود در این مسابقه به "خیلی نزدیک تر است."

با توجه به لانه آن شهر را به شدت مورد بحث رویکرد به مسکن و توسعه تجاری است که باعث رای دهندگان به حمایت از او بیش از ژیرو.

"به نظر می رسد زمان جهت توسعه اقتصادی تیم شده است برای قرار دادن مسکن در هر قطعه از اموال است که ما خود را" لانه گفت. "فقط به خاطر اینکه شما آن را خود شما لازم نیست برای قرار دادن مسکن در آن است."

به جای مسکن لانه گفت: این شهر نیاز به بیشتر منفعل مناطق تفریحی بیشتر مسکن ارشد و بزرگتر ارشد مرکز.

در حالی که ژیرو توافق کردند که شکایت در مورد چگالی بالا مسکن در شهر بودند یک عامل در این انتخابات را نتیجه او سوال که آیا اکثر مردم در شهر بودند در برابر آن و اینکه آیا ساکنان احساس راضی به این شهر کار نمی کند احساس می کنم مجبور به رای دادن.

"من فکر می کنم که بخشی از مشکل این بود که بیشتر مردم به رای دادن که احساس راه من" ژیرو گفت. "دیگر بچه ها من فکر می کنم انجام یک کار بهتر از مردم است."

ژیرو گفت: یکی دیگر از چالش بود و رسانه های اجتماعی نوشته است که "کمی گمراه کننده و یا نیمی از حقایق است."

"گاهی اوقات آن را سریع soundbite که دارای بیشترین اثر و این مایه تاسف است چرا که آن را 100 درصد واقعی" ژیرو گفت.

هنگامی که خواست برای مشخص ژیرو گفت: اتهامات که او را پشتیبانی نمی کند رمپ قایق و که او می خواست برای فروش, پیر DPW سایت در 295 بوستون جاده کاذب بودند.

ژیرو گفت که او مخالف نیست به یک قایق سطح شیب دار به طور کلی اما مخالف بود و به پیشنهاد خود را محل. او اضافه کرد که او "هرگز می خواستم برای فروش" DPW, اموال, اما هیئت مدیره دریافت کرده بود یک سایت مطالعه مشخص شده که گزینه ها برای چه به این سایت.

ژیرو گفت: هیچ کس از او خواسته در مورد فروش اموال.

"هر کسی می تواند قرار دادن هر چیزی در خارج وجود دارد که آیا این درست است یا نه و متاسفانه وجود برخی از بخش از جمعیت که به آن اعتقاد دارند امیدوارم برخی از افراد به انجام مشق شب خود را" ژیرو گفت.

به عنوان برای آنچه که بعد ژیرو خواهد شد در نظر گرفتن یک استراحت اما خواهد شد تماشای جلسات.

"جالب است وعده داده است که ساخته شده بودند و من را ببینید که چگونه آنها را از طریق دنبال" ژیرو گفت: ارجاع قایق شیب دار.

او افزود که او امیدوار است برای دیدن هیئت مدیره های اخیر کار خود ادامه خواهد داد.

"من آرزو می کنم شهر من آرزو می کنم هیئت مدیره هست و من به جلو نگاه به آینده و پیشرفت است که من فکر می کنم ما ساخته ام که امیدوارم ادامه" ژیرو گفت.

به عنوان لانه خود را در اولین جلسه به عنوان یک selectman خواهد بود روز شنبه برای اجرایی جلسه به بحث در مورد استراتژی های مرتبط با خرید Masonic Temple.

"این فقط یک جلسه گوش من همیشه باز من همیشه گوش دادن" لانه گفت. "من کار را برای ساکنان است."

این خواهد بود که باروز در دوره اول به عنوان یک selectman. در علاوه بر این به کمیته مدرسه او نیز خدمت کرده است در برنامه ریزی.

"با تشکر از شما به تمام رای دهندگان" لانه گفت. "یک نفر می توانید صحبت کنید اما در آن طول می کشد 800 نفر به گرد هم می آیند تا مردم را به شروع به گوش دادن. ساکنان آنها ساخته شده بیانیه ای با صدای بلند و روشن آنها را خوشحال در مورد بسیاری از چیزها است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب