پردیس غرور: Top 10 LGBTQ+ دوستانه کالج ها برای سال 2020

همه سزاوار به احساس امنیت در محوطه دانشگاه. این که آیا شما در حال حاضر در حال تکان دادن پرچم رنگین کمان و یا ه

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

همه سزاوار به احساس امنیت در محوطه دانشگاه. این که آیا شما در حال حاضر در حال تکان دادن پرچم رنگین کمان و یا هنوز هم بدانند که شما نیاز به یک کالج که در آن شما می توانید احساس اصیل خود را. اگر شما به دنبال تجاوز+ دوستانه کالج decked با فضاهای امن شامل مراقبت های بهداشتی و جنسیتی را شامل دستشویی و مسکن ،

خوانده شده در برای کالج, مجله top 10 LGBTQ+ دوستانه کالج در سال 2020 است.

10. دانشگاه کلمبیا

Students pose with rainbow floatie
facebook.com

تیلور سویفت بهترین گفته: شهر نیویورک است که در آن "شما می خواهید که شما می خواهید پسران و دختران و پسران و دختران است." در دانشگاه کلمبیا, LGBTQ+ دانش آموزان می توانند خود را بیان واقعی (و کشف بزرگترین شهر در جهان در حالی که آنها در آن هستید). "تجربه من بوده است به شدت مثبت در کلمبیا. وجود دارد یک دسته از تجاوز+ دانش آموزان در محوطه دانشگاه و همچنین به عنوان یک گروه بزرگ به نام تجاوز+ در کلمبیا است که در عمل مانند یک گروه میل با روابط قوی به دولت" دانشجوی سال دوم اوا Westphal گفت. "من شخصا هرگز مواجه می شوند هر هوموفوبیا در محوطه دانشگاه و یا در شهر نیویورک و من خودم را به واقعا خوش شانس است. من احساس بسیار امن نگه داشتن دست با دختر دیگری در مترو و یا در اطراف شهر." از دگرباشان جنسی و ترانس-دوستانه بدن مثبت استخر, پارتی, Q-چلپ چلوپ به مس در شهر یک فرصت برای کشف گی نشانه در نیویورک می گی در کلمبیا است که یک تجربه فرهنگی.

در محوطه دانشگاه مطالعات جنسیتی و زنان برنامه ارائه می دهد LGBTQ+ مضمون دوره های آموزشی از جمله آشنایی با تمایلات جنسی مطالعات و فراجنسیتی مطالعات – تم ها و موضوعات. اگر شما به دنبال برای استراحت اتمام خاص LGBTQ+ سالن به صرف زمان با دیگر اعضای جامعه و یا توقف در طول جنسی و هویت جنسیتی رها-در ساعت به بحث در مورد هویت خود و تجربه است. دانش آموزان همچنین می توانید با استفاده از 25 gender-neutral دستشویی در سراسر محوطه دانشگاه جنسیتی باز سیاست مسکن و جنسی و هویت جنسیتی تیم در مرکز بهداشت. این واقعا عالی بود, گی در کلمبیا.

9. Lehigh University

Lehigh Pride Center hosts event
instagram.com

در دانشگاه Lehigh شما می توانید درو مزایای کوچکتر مدرسه بدون هیچ گونه نگرانی در مورد کوچک فکر مردم. دانش آموزان در لهیق می توانید دسترسی gender-neutral حمام و سرویس بهداشتی در سراسر محوطه دانشگاه و انتخاب برای زندگی در راحت ترین گزینه مسکن را برای خود هویت. مرکز بهداشت و درمان ارائه می دهد STI تست و فراگیر مراقبت به تمام لهیق دانش آموزان است. Lehigh همچنین درک ارزش شخصی مربیگری و داشتن LGBTQ+ مدل نقش. دانشگاه نگه می دارد فعال "کردن لیست" بنابراین اساتید که آشکارا شناسایی به عنوان تجاوز+ می توانید به اشتراک گذاشتن غرور خود را با جامعه. دانش آموزان همچنین می تواند در خدمت به عنوان عجیب و غریب پدر یا مادر تعمیدی پری رویاهای خود را با شرکت در جنس زنبق و سوسن یک گروه آموزشی که در آن دانش آموزان می توانند خود را کشف هویت خود و ارتباط با دیگران که تجربه مشابه به اشتراک بگذارید.

در لهیق غرور مرکز در محوطه دانشگاه فراهم می کند یک حس اجتماعی با برگزاری رویدادهای هفته از جمله شدید فیلم روزهای جمعه ترمیمی جلسات یوگا و پنج گروه پشتیبانی. حتی بهتر لهیق می داند که غرور هرگز متوقف نمی شود (حتی برای یک بیماری همه گیر). غرور مرکز میزبان هفتگی ناهار خود را در مجازی سالن عجیب و غریب که در آن دانش آموزان می توانند ارتباط مجدد با یکدیگر است. برای دانش آموزان به دنبال کشف هویت خود را در یک مطلب علمی تنظیم لهیق ارائه می دهد هر دو عمده و جزئی در زنان و جنسیت و تمایلات جنسی مطالعات. اگر شهر بزرگ زندگی دانشجویی مناسب نیست شما تنظیم مناظر خود را در لهیق.

8. دانشگاه ایندیانا

facebook.com

به عنوان دولت ضد گی سیاستمداران چنین به عنوان معاون رئیس جمهور مایک پنس ایندیانا ممکن است به نظر می رسد مانند وهله اول برای تجاوز+ به رفتن. دانشگاه ایندیانا می خواهد برای اثبات به شما اشتباه است. تجاوز+ مرکز فرهنگی در دانشگاه ایندیانا خود را به تازگی جشن سالگرد 25th و به عنوان خود را با یک توقف فروشگاه برای همه چیز عجیب و غریب. مرکز رایگان HIV, تست یک تجاوز+ کتابخانه و وقایع سرگرم کننده مانند تجاوز+ چیزهای بی اهمیت شب. این مرکز همچنین یک عمل تجاوز+ برنامه نظارت که در آن رشته و بالاتر می توانند به عنوان مدل نقش برای اولین بار از سال تجاوز+ دانش آموزان.

غرور در دانشگاه ایندیانا نیست فقط پایان با تجاوز+ مرکز فرهنگی. در 2019 در مدرسه استخدام جدید جنسيت تایید تیم مراقبت در مرکز بهداشت. آنها همچنین پیشنهاد gender-neutral دستشویی در سراسر محوطه دانشگاه و جنسيت را شامل گزینه های مسکن از جمله تجاوز+ زندگی-جامعه یادگیری طیف. دانش آموزان حتی می توانید دوره های مورد تمایلات جنسی و جنسیتی در برنامه مطالعات جنسیتی از جمله دوره های آموزشی در جنسیت و تمایلات جنسی و فرهنگ پاپ; رابطه جنسی و جنسیتی در مقطع چشم انداز فرهنگی و نژاد و جنسيت و فرهنگ است. و بیش از دانشگاه ایندیانا نشان میدهد تعهد خود را برای کمک به دگرباشان جنسی و ترانس دانش آموزان در محوطه دانشگاه.

7. دانشگاه مینه سوتا, شهرهای دوقلو

University of Minnesota Twin Cities students pose with LGBTQ related posters
instagram.com

دبیرستان و معلمان ممکن است آموخته اند LGBTQ+ تاریخچه, اما, دانشگاه مینه سوتا, دوقلو شهرستانها اختصاص خود به حفظ آن است. دانشگاه مینه سوتا, کتابخانه ها, خانه ژان-Nickolaus Tretter مجموعه همجنس و فراجنسیتی مطالعات. به عنوان بزرگترین LGBTQ+ خاص بایگانی در غرب میانه بالا این مجموعه شامل 3,500 پا, از مواد, از جمله کتاب و نشریات سوابق شخصی و بیشتر.

شما می توانید عجیب و غریب تاریخ خود را با شرکت در تجاوز+ زندگی در محوطه دانشگاه. هر دو جنسیت و تمایلات جنسی مرکز و عجیب و غریب دانشجویی فرهنگی مرکز ارائه می دهد فرصت برای دانش آموزان به درگیر شدن. شما می توانید تبدیل به یک تمایلات جنسی و جنسیتی سفیر ترویج LGBTQ+ جامعه در محوطه دانشگاه به عنوان یک تجاوز+ مربی یا خدمت در ترانس مشاوره و اقدام تیم. فراتر از extracurriculars, UMN ارائه می دهد فضای امن در سراسر محوطه دانشگاه با gender-neutral دستشویی در هر دو شهرهای دوقلو و, St. Paul طرف trans-مثبت مراقبت های بهداشتی جنس باز مسکن و اسطوخودوس یک تجاوز+-گرا زندگی جامعه یادگیری. شما می توانید به عنوان کم و یا به همان اندازه به عنوان دوست دارید بدون توجه به آنچه شما هنوز هم بخش مهمی از جامعه دگرباشان جنسی در UMN.

6. دانشگاه پرینستون

facebook.com

اینکه یک تجاوز+ دانشجو در پرینستون معنی است که شما همیشه پیدا کردن یک زمان خوب است. پرینستون قرار می دهد در بسیاری از منحصر به فرد تجاوز+ حوادث از جمله هک کشیدن یک آخر هفته طولانی hack-a-thon که در آن گروه با استفاده از طراحی تکرار و ساخت مدار برای طراحی کشیدن لباس به اوج خود رسید در یک کشیدن نشان می دهد. رویدادهای دیگر نیز بسته منحصر به فرد پانچ; از حمایت هفتگی گروه تو رفتگی در دیوار حوادث خالکوبی عجیب و غریب و عجیب و غریب کمیکچیزی وجود دارد برای همه است.

البته بیشتر از ملاقات چشم از سرگرم کننده و بازی ها (که به شوخی آن را هنوز هم بسیار سرگرم کننده). تجاوز+ مرکز فراهم می کند انواع منابع و برنامه ها را برای شما به اکتشاف. تجاوز+ دانش آموزان می توانند به عنوان همکار مربیان در محوطه دانشگاه و یا کمک با تجاوز+ پرینستون شفاهی با مصاحبه با تجاوز+ فارغ التحصیلان و کارکنان به یادگیری در مورد تجاوز+ در پرینستون در طول سال. "من فکر می کنم پرینستون احتمالا ساخته شده از لیست را به دلیل بودجه است که تجاوز+ مرکز دریافت و برنامه نویسی که این مرکز ارائه می دهد ارشد" وندی هو گفت. "نیز وجود دارد یک فعال تلاش برای آوردن ورود به گسترده تر پردیس مکالمه از طریق دانشجویان سال اول گرایش حوادث مانند تفاوت و گفت و گو در عمل و همجنسگرایان مرکز همکار آموزش برنامه که در آن دانش آموزان داوطلب به بحث در مورد تجارب و آموزش های مختلف گروه های دانشجویی و استادان بخش است." به عنوان یک موسسه پرینستون دانشگاه شامل gender-neutral دستشویی در سراسر هیئت مدیره و فراگیر بهداشت و درماناز جمله تجاوز+ شامل مشاوره. وقتی که می آید به مسکن سال اول دانش آموزان می توانند درخواست خود را زندگی می کنند جنسیتی فراگیر خوابگاه در حالی که دانش آموزان مسن تر می تواند به طور خودکار با افراد از هر جنسیت و هویت. وقت خود را در پرینستون نه تنها تضمین می کند که شما یک آیوی لیگ آموزش و پرورش اما یک فراگیر, محیط امن.

5. دانشگاه ایالتی سن دیگو

Students and drag queens celebrate Blaq Gay Pride Week
instagram.com

واقع در یک دولت شناخته شده برای اینکه همیشه جلوتر از منحنی, San Diego State University متفاوت است. به عنوان دومین دانشگاه در کشور به ارائه یک تجاوز+ مطالعات عمده, SDSU ارائه می دهد 46 دوره های مختلف در دگرباشان جنسی و ترانس تجربهاز جمله عربی و تاریخ و فرهنگ; تمایلات جنسی در گذشته و حال; و رسانه ها و تمایلات جنسی. این برنامه می تواند اتصال دانشجویان با 20 مختلف جامعه کارآموزی از جمله کارآموزی با سان دیگو غرور و کمپین حقوق بشر. با 23 gender-neutral دستشویی در سراسر دانشگاه های جنسیتی فراگیر گزینه مسکن و تلفن همراه, تست HIV, SDSU تلاش برای ایجاد پردیس یک فضای امن.

صحبت از امن فضاهای SDSU ارائه می دهد تعیین غرور مرکز LGBTQ+ دانش آموزان. این مرکز با هدف تسهیل آموزش و پرورش آگاهی و درک در مورد مسائل مربوط به تمایلات جنسی و جنسیتی. برای اطمینان بیشتر استقبال دانشگاه محیط برنامه [email protected] دارای متحد آموزش در هر ترم برای استادان و کارکنان و اعضای جامعه. در حالی که آموزش و پرورش نقش بزرگی در SDSU که به می گویند که آنها نمی داشتن سرگرم کننده است. غرور مرکز قرار می دهد در چندین رویدادهای سالانه از جمله ترانس هفته توانمندسازی, سیاه, گی, غرور هفته و Dragstavaganza خود را سالانه کشیدن نشان می دهد. با این حال شما شناسایی حضور در SDSU به عنوان هر دو سرگرم کننده و تجربه انجام شود.

4. دانشگاه ایالتی اوهایو

twitter.com

تجاوز+ مردم همیشه در حال تغییر بازی در فرهنگ و سیاست و فراتر از آن و در دانشگاه ایالتی اوهایو (OSU) آن را می داند. OSU ارائه می دهد یک تجاوز+ رهبران کنسرسیوم اجازه می دهد تا اعضای چندین تجاوز+ تشکل های دانشجویی به گرد هم می آیند طرح مشترک و ساختن یک جامعه به عنوان پردیس رهبران. فرصت های بسیاری وجود دارد برای ارتباط با همکار تجاوز+ دانش آموزان در محوطه دانشگاه از پیوستن به یک س*mmunity گروه پشتیبانی به شرکت در حوادث مانند عجیب و غریب خانواده HoliGay شام. هر کجا که شما بروید شما قطعا می توانید پیدا کردن خود مردم است.

شما می توانید خود را ادامه فعالیت در داخل کلاس درس با ایالت اوهایو است, تمایلات جنسی, مطالعات عمده. کلاس های محدوده از نظر تمایلات جنسی در یک مفهوم جهانی به ایالات متحده آمریکا, لزبین, نویسندگان به ورزش و تمایلات جنسی. در حالی که در محوطه دانشگاه احساس رایگان برای استفاده از هر حمام است که مناسب شما هویت جنسیتی و یا چک کردن یکی از ایالت اوهایو 35 gender-neutral دستشویی. ایالت اوهایو نیز ارائه می دهد یک جنسیتی فراگیر گزینه مسکن در قالب جنوبی محوطه دروازه که در آن شما می توانید زندگی های آپارتمان-با هم اتاقی از هر گونه هویت جنسیتی. برای دانش آموزان نیازمند به خدمات بهداشت روانی ایالتی اوهایو مرکز بهداشت و درمان فراهم می کند LGBTQ+ گرا خدمات مشاوره به انتقال به دانشگاه کمی آسان تر است. این که آیا شما در خارج از افتخار و یا هنوز هم بدانند هویت خود را ایالتی اوهایو همواره خود را و بقیه از تجاوز+ جامعه را به عقب.

3. دانشگاه مریلند در کالج پارک

University of Maryland students and staff pose at Quelcome 2019
facebook.com

لحظه ای که پا در دانشگاه, در دانشگاه مریلند (UMD) کالج پارک می خواهد شما را به احساس می کنید گنجانده شده است. "دانشگاه مریلند نوع مدرسه است که عجیب و غریب dialogue برجسته کمی در همه چیز ما" تاریخ و مایکل Mareno گفت. یکی از پروژه اول سال تجربه برای تجاوز+ دانش آموزان با هدف برای انجام درست آن. یک پروژه شامل برنامه هایی مانند قبل از ترم دیدار-تا Quelcome یک تجاوز+ خوش آمدید, رویداد, و س, کمپ, یک تجاوز+ جامعه سازی عقب نشینی است. است که می گویند حس خود را از جامعه متوقف خواهد شد گذشته سال اول خود را; در واقع شما فقط گرفتن آغاز شده است. همجنسگرایان حقوق صاحبان سهام در مرکز UMD را فراهم می کند پشتیبانی از گروه ها و رنگین کمان پیاده روی در ساعت برای تجاوز+ دانش آموزان به کمک آنها نیاز در طول سال. تجاوز+ حقوق صاحبان سهام در مرکز نیز ایجاد سنبل افتخار رهبری جامعه را به جشن و توسعه رهبری برای تجاوز+ عدالت اجتماعی.

دانش آموزان در جستجوی فراگیر مسکن می توانید بین تک جنسیتی مخلوط-جنس یا جنسیت-فراگیر مسکن. UMD ویژگی های جنسیتی خنثی دستشویی در سراسر محوطه دانشگاه و همچنین به عنوان یک به طور کامل تجاوز+ فراگیر مرکز بهداشت ارائه هورمون درمانی و STI/تست HIV. به علاوه برای کسانی که به دنبال یادگیری بیشتر در مورد عجیب و غریب تاریخ و هویت دانش آموزان می توانید انتخاب کنید تا یک تجاوز+ مطالعات جزئی و یا گواهی. دروس ارائه شده عبارتند از: لزبین جوامع و تفاوت همجنسگرا ستیزی در جامعه آمریکا در هزاره جدید, همجنسگرایان فیلم و ویدئو و بیشتر. از سال اول خود را به زمانی که شما راه رفتن در سراسر مرحله فارغ التحصیلی در دانشگاه مریلند کالج پارک می خواهد تجاوز+ دانش آموزان را در خانه احساس.

2. دانشگاه پنسیلوانیا

Members of the Penn LGBT Center march in a Pride parade
facebook.com

با بیش از 25 تجاوز+ سازمانها و بیش از 80 gender-neutral دستشویی دانشگاه پنسیلوانیا به عنوان یک پناهگاه امن برای بسیاری از تجاوز+ دانش آموزان. پن است خانه را به یکی از قدیمی ترین و فعال ترین همجنسگرایان مراکز در کشور است. "من فکر می کنم این واقعیت است که وجود مستقل همجنسگرایان مرکز بسیار بزرگ درخواست تجدید نظر به بسیاری از عجیب و غریب دانش آموزان گفت:" برایس Nguyen, رئيس جمهور از Lambda داد و افزایش ارشد در دانشگاه پنسیلوانیا است. "ما اساسا کل ساختمان که فقط اختصاص داده شده به جامعه همجنسگرایان. این یک فضای جلسه به اویختن." مرکز ویژگی های یک همجنسگرایان کتابخانه و همچنین Bohnett مرکز اینترنتی, که در خدمت به عنوان منابع آموزشی به جامعه است.

همجنسگرایان مرکز در پن نیز هدایت QPenn سالانه تجاوز+ فرهنگی در هفته است. قبلی QPenn حوادث شامل کشیدن نشان می دهد عجیب و غریب آشپزی, ساخت و غرور راه رفتن. گذشته از حوادث بزرگ که همجنسگرایان مرکز پرورش جامعه در طول سال از طریق هفتگی hangouts به صورت عجیب و غریب دانش آموزان و همچنین جامعه علمی و کارکنان چای بار. فراتر از این مرکز دانش آموزان می توانید انتخاب کنید به زندگی می کنند در جنسیتی فراگیر مسکن قرار می گیرد با افراد از هر جنسیت و هویت. کارکنان در سلامت دانش آموزان و خدمات آموزش به فراگیر ارائه مراقبت از جمله هورمون درمانی و نسخه برای دبستان. در کلاس درس جنسیت و تمایلات جنسی و گروه مطالعات زنان ارائه می دهد یک همجنسگرایان مطالعات عمده ای که در آن دانش آموزان می توانید انتخاب کردن برای تمرکز در موضوعات زیر از جمله عجیب و غریب, سینما, عجیب و غریب, ادبیات یا عجیب و غریب طراحی شده است. بدون توجه به آنچه شما می خواهید از یک دانشگاه, دانشگاه پنسیلوانیا چیزی کاملا مناسب برای نیازهای خود را به عنوان یک تجاوز+ آموز است.

1. دانشگاه ویسکانسین Eau Claire

pinterest.com

دانشگاه ویسکانسین Eau Claire می خواهد به تغییر آنچه در آن مانند به نظر می رسد عجیب و غریب در کالج. جنسیت و تمایلات جنسی مرکز منابع باعث می شود فضاهای امن تر برای همه تجاوز+ دانش آموزان ترویج راه های آسان برای گزارش تعصب حوادث و ارائه اطرافیان و فضای امن آموزشی به دانشگاه و جامعه. این GSRC همچنین مختصات یک برنامه نظارت عجیب و غریب بین اعضای هیات علمی و دانشجویان. "س'nnect است عجیب و غریب برنامه نظارت با آشکارا عجیب و غریب هیات علمی و کارکنان در دسترس یک بار در ماه به نشستن با بیش از ناهار و بحث خود را در کالج تجربه" تاریخ و GSRC کارآموز آجا سنت بود گفت. "من می دانم که بسیاری از دانش آموزان است که باید یافت می شود, مشاوره, شغل های عجیب و غریب در روابط از طریق این متفکر برنامه است." با مجموع 107 (و در حال رشد) gender-neutral دستشویی در دانشگاه, تجاوز+ را شامل مراقبت های بهداشتی و LGBTQIA+ تعیین شده زندگی جامعه شناخته شده به عنوان رنگین کمان طبقه UWEC به طور مداوم ثابت می کند و تعهد خود را به دانشگاه ورود.گزارش این آگهی

UWEC نیز ارائه می دهد بسیاری از فرصت ها برای دانش آموزان خود را برای نشان دادن غرور و افتخار است. حوادث بزرگ شامل freaQweek جشنواره فیلم جشن عجیب و غریب, مقاومت و حمایت, و توپ آتش کشیدن توپ پر زرق و برق. دیگر حوادث قابل توجه عبارتند از استقبال آخر هفته CookOUT های ترانس آگاهی و توانمندسازی هفته و LGBTQIA+ شام تعطیلات. UWEC نیز منتشر عجیب و غریب آشپزی, از, برای, LGBTQ+ دانش آموزان به ارائه هنر خود و نوشتن. "این نشریه ارائه می دهد یک فضای امن برای منحصرا عجیب و غریب دانش آموزان برجسته و نشر کار خود را پرورش و رشد عجیب و غریب, شادی" سنت بود گفت. "این لذت را از کار با دانش آموزان که ارسال و کاملا الهام بخش برای دیدن هنر است که ما LGTBQ+ دانش آموزان از طریق ایجاد خود را عجیب و غریب خاص لنز." آکادمیک UWEC ارائه می دهد یک LGBTQ مطالعات گواهی نامه برای دانش آموزان برای یادگیری بیشتر در مورد خود و تاریخ خود را. دوره های عجیب و غریب شامل نظریه ها و سیاست; جنسیت, رابطه جنسی و علم در اروپا تاریخ و جامعه شناسی از سکسوالیته. UWEC فراهم می کند فضا برای دانش آموزان به ماندن درست به خود بدون توجه به جایی که شما به خودتان پیدا کنید در محوطه دانشگاه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن