کالیفرنیا معاون شات در کمین' حمله در ایستگاه پلیس

توسط کریستوفر وبرلس آنجلس (AP) — California sheriff معاون بود به ضرب گلوله در سر اما جان سالم به در برد یک "کم

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

توسط کریستوفر وبر

لس آنجلس (AP) — California sheriff معاون بود به ضرب گلوله در سر اما جان سالم به در برد یک "کمین" توسط یک فرد مسلح قصد آسیب رساندن یا کشتن پلیس و مقامات گفت: آنها بررسی اینکه آیا یک اتصال وجود دارد به دو اخیر حملات مرگبار در افسران.

پس از زخمی شدن در سن لوئیس Obispo County معاون در شهرستان پاسو روبلز پلیس بر این باورند که تیرانداز کشته شدن یک گذرا و پس از آن بازداشته شدید تعقیب جنایتکاران. پلیس به دنبال کمک به و منتشر شد عکس های نظارت تصویری نشان مشکوک یک جوان با موهای تیره ریشو مرد.

تیرانداز آتش گشودند حدود 3:45 صبح در پشت ایستگاه پلیس در پاسو روبلز San Luis Obispo County Sheriff ایان پارکینسون گفت. افسران داخل در و پنجره و یک درب به ضرب گلوله کشته شدند اما هیچ کس مجروح شد.

یک dispatcher نظارت بر دوربین های امنیتی شاهد حمله گشوده و به نام برای کمک به.

معاون زده بود در حالی که در پاسخ و شریک زندگی خود را کشیده و او را به ایمنی و به آتش پارکینسون گفت. زخمی معاون بود جدی اما شرایط با ثبات با یک گلوله تسلیم در سر خود را, او گفت:.

"ما احساس می کنیم که این یک کمین که او برنامه ریزی شده آن است که او در نظر گرفته شده برای افسران به بیرون آمدن از اداره پلیس و حمله به آنها" پارکینسون گفت.

در حالی که جستجو برای مشکوک محققین دریافتند که بدن یک مرد در نزدیکی راه آهن چند بلوک دور. 58 ساله ناشناس گذرا به ضرب گلوله کشته شد یک بار در محدوده نزدیک در پشت سر, پلیس گفت:.

پاسو Robles بعید نقطه برای چنین خشونت است. این جامعه شلوغ 175 مایل (282 کیلومتر) شمال غرب لس آنجلس یک مقصد توریستی و محور صنعت شراب در ساحل مرکزی کالیفرنیا.

خشونت تنها پنج روز پس از دیگری بعید محل جامعه Ben Lomond در شهرستان سانتا کروز دورتر شمالی در سواحل کالیفرنیا, شد, صحنه ای از یک کمین در پلیس.

سانتا کروز کلانتر Sgt. دیمون Gutzwiller, 38 کشته شد و دیگری معاون مجروح شنبه در یک حمله ظاهرا انجام شده توسط یک گروهبان نیروی هوایی مسلح با بمب های AR-15 تفنگ و سلاح های دیگر. Santa Cruz County Sheriff جیم هارت گفت: گمان استیون Carrillo شد قصد کشتن افسران.

اف بی آی در حال بررسی است که آیا Carrillo, 32, لینک به قتل فدرال افسر امنیتی بود که در خارج از ایالات متحده دادگاه در اوکلند در اعتراض به خشونت پلیس در مارس 29.

اف بی آی همچنین کمک به سن لوئیس اوبیسپو و پاسو روبلز بخش با تحقیقات خود از این تیراندازی که در سمت چپ دو سال معاون در بیماری جدی است.

"او نه از جنگل به عنوان پزشکان باید به من توضیح داد," پارکینسون گفت.

او گفت: وجود دارد هیچ ارتباط روشنی بین آخرین تیراندازی و دو نفر دیگر اما این است که در طول زمان این تحقیقات می تواند منجر وجود دارد.

معاون که شناسایی شد و شریک زندگی خود را شنیده تیراندازی به آنها نزدیک ایستگاه کردم و از ماشین به جستجو اما نمی بینم مشکوک "تا زمانی که آنها شروع به گرفتن آتش" پارکینسون گفت.

معاون شریک موفق به دریافت او را به ایمنی پشت یک ماشین گشت. زخمی معاون آگاه بود و موفق به رادیو که او می خواهم به ضرب گلوله کشته شده است.

پارکینسون وجود دارد گفت: هیچ رویداد محلی و یا دستگیری قریب الوقوع است که ممکن است باعث خشونت است. او همچنین گفت: محققان نمی دانم اگر حمله متصل شد به خشم تورم در سراسر کشور در پلیس قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسران. او به نام فلوید مرگ ناعادلانه و وحشتناک.

"شما ببینید چه چیزی اتفاق می افتد در سراسر کشور شما دیدن این شورش ها را ببینید غارت می بینید اعمال خشونت اتفاق می افتد وجود دارد به طور طبیعی ترس به عنوان یک نتیجه از که," او گفت:. "پس از تلاش برای آرام کردن جامعه شده است و هدف ما است."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جان Antczak و رابرت Jablon در لس آنجلس کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن