وزوز کشتن: گلدان مغازه بازگشایی اما برخی از ترس یکی دیگر از خاموش کردن

توسط فیلیپ MARCELOبوستون (AP) — ماری جوانا مغازه ها در بسیاری از کشورهای برخوردار بوده اند کسب و کار سریع در ط

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

توسط فیلیپ MARCELO

بوستون (AP) — ماری جوانا مغازه ها در بسیاری از کشورهای برخوردار بوده اند کسب و کار سریع در طول coronavirus بیماری همه گیر. در انگلستان? نه آنقدر.

تفریحی مغازه بازگشایی در این هفته در ماساچوست با مقررات سختگیرانه پس از دستور shut down دو ماه گذشته.

در حال حاضر برخی نگران هستند که مقامات دولتی می تواند به سادگی شاتر دوباره آنها را اگر وجود دارد تجدید حیات این ویروس در ماساچوست تنها دولت است که تلقی مغازه های "غیر ضروری" در طول بیماری همه گیر.

"این یک نگرانی واقعی" گفت: Amanda Rositano رئیس جدید انگلستان دسترسی به درمان که در عمل دو ماری جوانا مغازه ها در خدمت هر دو تفریحی و ماری جوانا پزشکی مشتریان. "ما زمان زیادی آمار این دو ماه آخر. فروشگاه ما شاهد 85% تا 90% کاهش در فروش. ما واقعا تا به حال به خراش است."

یک گروه از مغازه های ناموفق شکایت کالیفرنیا ، چارلی بیکر ماه گذشته با این استدلال آن را خودسرانه به منظور آنها را بسته در حالی که فروشگاه های مشروبات الکلی و ماری جوانا پزشکی درمانگاه ها باز مانده است به عنوان "ضروری" کسب و کار.

بیکر که نمی نظر در این هفته در این صنعت نگرانی قبلا گفته ماساچوست' مغازه های خرده فروشی — آنهایی که تنها عامل در سواحل شرق — می رسم مردم از خارج از کشور و گسترش بیشتر این ویروس.

در ایالت مین که در آن رای دهندگان به تصویب تفریحی فروش در سال 2016 مقامات با هدف باز کردن دولت اول مغازه های خرده فروشی مدتی این بهار اما این روند شده است به طور نامحدود به تعویق افتاد به دلیل همه گیر گفت: David Heidrich سخنگوی دولت از سیاست ماری جوانا.

ماری جوانا کسب و کار در حال حاضر امیدوارم که اولین موج تفریحی مغازه ها می توانید برای باز کردن در پاییز پس از سالها تاخیر گفت: Charlie Langston مدیر عامل در سلامتی اتصال است که اعمال می شود به اضافه تفریحی فروش به آن چهار درمانگاه ماری جوانا پزشکی.

"ما در حال استفاده می شود به عدم قطعیت در اینجا در مین حداقل زمانی که آن را می آید به فیلم استفاده از ماری جوانا" Langston گفت. "این نوع از طنز تلخ. پس از پیشرفت مداوم در سال گذشته ما در حال حاضر به 'uh-oh" دوباره."

در کشورهای که در آن ماری جوانا تفریحی عملیات باقی می ماند باز است, همه گیر شده است و یک کیسه مخلوط گفت: Morgan فاکس سخنگوی واشنگتن-بر اساس ملی شاهدانه انجمن صنعت.

ماری جوانا اپراتورها به طور کلی لذت بردم افزایش فروش به مشتریان مواجه نگردند تا در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر در ماه مارس و پس از آن دوباره در اطراف مارس 20, ماری جوانا, تعطیلات شناخته شده به عنوان 420, او گفت:.

بسیاری از در حال دیدن فروش انتخاب کنید تا در حال حاضر به عنوان مردم به طور فزاینده ای تبدیل به شاهدانه برای کمک به مقابله با چالش های اجتماعی و واقعیت های اقتصادی روباه گفت.

"فروش کلی به نظر می رسد اما من نمی خواهم بگویم آن است که یک ثروت باد اورده" گفت: فاکس اشاره کرد که ماری جوانا شرکت بهره مند شوند نیست و از دولت فدرال 2 تریلیون دلار همه گیر امداد لایحه و دیگر تلاش ها به دلیل کانابیس همچنان غیر قانونی در سطح فدرال.

در واقع مارس فروش ماری جوانا در واشنگتن ایالت اورگن و کالیفرنیا همه پیشی گرفته آوریل گذشته است اما آمار و ارقام مارس فروش در نوادا و کلرادو شد پایین به طور قابل توجهی نسبت به قبل از ماه آوریل تا حد زیادی به دلیل گردشگری کاهش یافته است با توجه به الی McVey یک دنور-بر اساس تحقیقات ویرایشگر برای ماری جوانا کسب و کار روزانه یک نشریه تجارت.

یازده ایالت و واشنگتن دی سی باید قانونی استفاده تفریحی از ماری جوانا, اما نه همه اجازه داده اند برای فروشگاه های خرده فروشی. بیش از نیمی از ایالت ماری جوانا پزشکی برنامه های.

در ماساچوست در این هفته برخی از ماری جوانا خرده فروشان گزارش متوسط تقاضا به عنوان دولت به آرامی پدیدار از یکی از بدترین شیوع COVID-19 در کشور است.

بوستون خالص واحه تنها خرده فروشی گلدان مغازه واقع در ساحل شرقی شهر پایین است حدود 50 درصد از حدود 600 مشتریان یک روز آن به طور متوسط در ماه مارس زمانی که آن را برای اولین بار درهای خود را باز کرد و به خوبی از نزدیک به 1000 روز است که آن را تا به حال در ابتدا پیش بینی شده گفت: مالک Kobie ایوانز.

"این کاملا قلمرو ناشناخته," او گفت:. "اما به اعتقاد من به عنوان یک کسب و کار اگر شما می توانید از طریق یک بیماری همه گیر شما می توانید از طریق هر چیزی. ما فقط باید چالاک."

در روزهای آینده بازگشایی خرده فروشان امیدوارم که برای نشان دادن آنها می تواند با خیال راحت و مسئولانه در این بیماری همه گیر و اجازه داده می شود برای گسترش خدمات خود می گوید جو Lusardi مدیر عامل شرکت Curaleaf که در عمل سه شاهدانه مغازه ها در دولت از جمله کیپ Cod تنها عملیات خرده فروشی.

مانند دیگر غیرضروری خرده فروشان مجاز به بازگشایی در این هفته خرده فروشی گلدان مغازه ها محدود به ارائه منظقه وانت و آنلاین و سفارش تلفنی. دولت امیدوار است که اجازه می دهد تا در فروشگاه خرید در هفته آینده را برای بیشتر. درمانگاه ماری جوانا پزشکی, در ضمن اجازه داده شده به اجازه بيمار را در عرض و همچنین ارائه تحویل در طی این بیماری همه گیر.

"من امیدوارم که در این زمان با دولت ها رو به کسری و بسیاری بیکار که مردم شروع به درک ارزش ما گفت:" نیکول Campbell, صاحب, سبز, بانوی داروخانه در نانتاکت. "ما در حال ارائه مالیات بر درآمد و کیفیت استخدام با مزایای خوب و مراقبت های بهداشتی است."

___

دنبال AP کامل ماری جوانا پوشش: https://apnews.com/Marijuana



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن