خرید سرد-تب مربوط به مواد مخدر ؟ فروشگاه های پزشکی توجه داشته باشید اطلاعات تماس خود را

میسور/Mysuru: داروخانه مغازه در Mysuru خواهد شد در حال حاضر به دنبال نام و جزئیات تماس از خریداران خرید دارو ب

توسط ATSHNEWS در 4 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: داروخانه مغازه در Mysuru خواهد شد در حال حاضر به دنبال نام و جزئیات تماس از خریداران خرید دارو برای تب سرفه و سرماخوردگی.

در پی Coronavirus همه گیر پزشکی مغازه ها در حال حاضر شده است به کارگردانی حفظ سوابق از مشتریان نمایش نشانه هایی هستند که مشابه ویروس. منظور در مورد این منتشر شده بود به رسانه ها در Mysuru توسط معاون کمیسر Abhiram G. Sankar این صبح است.

کارناتاکا دارای قاب کارناتاکا بیماری های همه گیر (COVID-19) مقررات 2020. با توجه به دستور رسمی امضا شده توسط مدیر سلامت خانواده و خدمات رفاهی در کارناتاکا تصمیم گرفته شد پس از یک دولت در سطح کارشناس فنی کمیته اشاره کرد که Influenza-like Illness (ILI) و شدت بیماری حاد تنفسی (ساری) موارد هستند که علائم شبیه به COVID-l9 "باید غربالگری در مراحل اولیه علائم به دستگیری و مرگ و مير به علت COVID-19 در جامعه است."

با استناد به مفاد کارناتاکا بیماری های همه گیر (COVID-19) مقررات دولت خواسته است تمام داروخانه ها druggists و داروخانه ها در بیمارستان ها به یک ورودی از نام و آدرس و برجسته و شماره تلفن همراه از تمام افرادی که ارائه شده زیر مواد مخدر بیش از شمارنده.

این داروها به طور گسترده ای طبقه بندی شده به عنوان مربوط به درمان از علائم مانند تب (تب بر و ضد التهاب) و سرد (دامپزشکی انتهلمینتیک) و سرفه (ضد tussive). این داروها می تواند پاراستامول پاراستامول از همه دوز و قدرت سیتریزین, chlorpheniramine و.... و تمام انواع شربت سرفه.

این فوق گفت: مواد مخدر یا به صورت جداگانه و یا در هر ترکیبی را شامل می شوند. داروخانه ها و druggists باید گزارش این موارد به مربوطه منطقه مقامات بهداشتی به صورت روزانه و موضوع برای تایید پرونده توسط منطقه افسران بهداشت یا نمایندگان او. این مقررات باید به اجرا در آمده و بلافاصله باید معتبر باقی می ماند تا COVID-19 به پایان می رسد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب