برونز مجموعه ضربه یخ در دوشنبه

برونز مربی بروس کسیدی گفته است که به تازگی NHL بازگشت به بازی برنامه ریزی نمی خواهد به نظر می رسد واقعی به او

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

برونز مربی بروس کسیدی گفته است که به تازگی NHL بازگشت به بازی برنامه ریزی نمی خواهد به نظر می رسد واقعی به او تا زمانی که او در اتاق پانسمان و سفید را از بازیکنان خود را ،

آن را در مورد به دریافت واقعی است.

برونز باز خواهد شد یک هفته دو اردوگاه آموزشی رسما شناخته شده به عنوان فاز 3 از RTP طرح که از 23 تیم دیگر خواهد بود گام گذاشتن در روز دوشنبه در جنگجو یخ آرنا.

در زوم تماس با خبرنگاران در صبح روز یکشنبه مدیر کل همین Sweeney گفت: ممکن است یک یا دو بازیکنان بین المللی که ممکن است هنوز هم باید برای تحقق قرنطینه مورد نیاز (به عنوان از اواخر هفته گذشته, چک-متولد بازیکنان دیوید Pastrnak و اندرو Kase به حال نشده است عکس های باشگاه در طول داوطلبانه تمرینات) اما انتظار می رود که فهرست کامل بر روی یخ در عرض چند روز.

تا کنون تنها defenseman استیون Kampfer است تصمیم گرفتند او تصمیم با توجه به این واقعیت است که هر دو همسر و پسر باید مادرزادي قلب نقص یک انتخاب که Sweeney گفت: باشگاه در حمایت کامل کرد. فهرست اسامی نهایی خواهد شد در روز دوشنبه در 5 p. m.

تیم در حال برنامه ریزی کردن برای خود را hub شهرستانها در جولای 26, با برونز در میان ده رفتن به تورنتو و از خود دور اول-رابین بازی قرار است در برابر Philadelphia Flyers برای اوت 2 در Scotiabank عرصه..

اما فاز 3 نشان دهنده یک بسیار بزرگ قوز به دریافت بیش از. بازیکنان از بخش های مختلف قاره آمریکای شمالی و اروپا خواهد بود بازگشت به تیم خود شهرستانها و برخی از اردوگاه های آموزشی برگزار خواهد شد در COVID-19 نقاط مانند فلوریدا و تگزاس و نوادا.

چه سطح از شیوع باعث به تعویق افتادن یا لغو بازی نشده است دقیقا روشن در این نقطه, اما حتی اگر لیگ است که قادر به این کشش Sweeney انتظار برخی ناملایمات در طول راه.

"تست مثبت می رویم به اتفاق می افتد. از آن خواهد شد یک آزمایش واقعی برای گروه خود را و من فکر می کنم گروه ما واقعا قوی در این زمینه گفت:" سوئینی.

حتی اگر B را می توانید از این ویروس وجود خواهد داشت مقدار زیادی از چالش هایی که هر تیم روبرو خواهد شد. یکی از کسانی است که نسبتا کوتاه اجرای دوره به معنی بازی. ب خواهد بود در یک بازی رابین دور با رعد و برق آگهی و پایتخت برای تعیین بذر پس از بازی در سری است. Sweeney گفت که بازیکنان باید به آمار زمین در حال اجرا است اما این باشگاه خواهد بود مراقب باشید به حرکت بیش از حد سریع n این اردوگاه های آموزشی دوره است.

"بازیکنان باید درک کنند که وجود دارد بسیار کوتاه پنجره به عقب بر گردیم به سرعت گفت:" سوئینی. "شما باید به آماده شود. ما در حال رفتن به ضربه یخ به مدت سه ساعت در روز دوشنبه. ... ما تدریجی حرکت می کند تا سرعت عمل ... و مطمئن شوید که ما در کنسرت کامل با بازیکنان ما در چگونه آنها احساس. ما باید به نفع یک رهبری قوی است که می تواند امیدوارم ما را در برخی از این مناطق است."

Sweeney همچنین گفت: آماده شدن برای round-robin/حذفی ساختار به شمار مشکلات.

"که بزرگترین چالش" گفت: Sweeney. "در سال گذشته ما شناخته شده که مخالفان ما بودند به خوبی در پیشبرد. قبل از طلایه دار طول می کشد در یک گسترده تر لنز آماده شدن برای سه تیم و سپس شما در حال رفتن به می دانم که شما حذفی حریف است برای رفتن به. بنابراین ما در یک نقطه ضعف. ... در دور رابین شما می خواهید آنها را به نفع خود تمام, اما اگر شما نمی شما می توانید دوباره و حرکت از وجود دارد. آماده سازی را در یک دیدگاه گسترده تر."

لیگ و بازیکنان نیست فقط تصویب پروتکل RTP در شب جمعه, بلکه یک فرمت به توافق دسته جمعی که تضمین صلح کار از طریق 2025-26 فصل است. توافق جدید را حفظ خواهد کرد و دستمزد تخت کلاه ($81.5 میلیون) در فصل آینده و احتمالا فراتر از آن. Sweeney گفت او شده است می خواهم ساخت برنامه برای سناریوهای مختلف حتی زمانی که نسبتا گلگون لیگ برآورد کرده بود کلاه رفتن به عنوان بالا به عنوان $88.2 میلیون فقط یک هفته قبل از coronavirus زدم جهانی کردن محور خود.

ب را در شکل بهتر از برخی از تیم های برتر – با توجه به capfriendly.com آنها فقط زیر 18 میلیون دلار در کلاه فضایی برای '20-21 – اما نمی شود آنها را تحت تاثیر محدودیت. Sweeney اشاره نکرد هر نام اما بیشترین تاثیر بازیکن آنها در معرض خطر از دست دادن است بدون محدودیت رایگان agent-به-بود Torey Krug در حالی که جیک DeBrusk مت Grzelcyk و آندرس Bjork خواهد بود محدود نمایندگی رایگان. Sweeney نیز نیاز به آمده تا با قرارداد جدید برای براندون کارلو چارلی McAvoy و دیوید Pastrnak به نام فقط چند در زندگی جدید CBA.

آن را می تواند به خوبی روشن است که Krug فوق العاده توهین آمیز استعدادهای آن جلب خواهد شد او علاقه زیادی در بازار آزاد تلقی لوکس به باشگاه نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه در سال های آینده.

"ما برخی از تصمیمات و ما ممکن است برای برخی سخت آنهایی که متفاوت از دیگر تیم گفت:" سوئینی.

GM نکرد داشتن مذاکرات با بازیکنان در اردوگاه و یا به پلی آف.

"من هرگز اظهار داشت که ما هرگز مکالمات" گفت: Sweeney. "در نهایت من فکر می کنم ما (گفتگو) مورد به مورد. من نمی خواهید به بیش از حد تهاجمی که ما از طریق مرحله 3 به مرحله 4 و در نهایت بازی در پلی آف اما اگر چیزی را حس می کند به خوبی آن را انجام دهد."

اما در حال حاضر آن را در بازی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب