رییس جمهوری برزیل Bolsonaro تست مثبت برای coronavirus

توسط MARCELO ده سوسا و دیوید BILLERریو دو ژانیرو (AP) — با حضور رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro گفت: او دارای

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط MARCELO ده سوسا و دیوید BILLER

ریو دو ژانیرو (AP) — با حضور رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro گفت: او دارای آزمایش مثبت برای کروناویروس جدید پس از ماه از کمرنگ جلوه دادن شدت آن در حالی که مرگ و میر نصب شده به سرعت در داخل کشور است.

65 سال از جناح راست پوپولیستی که شناخته شده است برای ممزوج در جمعیت بدون پوشش خود را در صورت تایید این نتایج در حالی که با پوشیدن یک ماسک و صحبت با خبرنگاران نشسته اند در مقابل او در پایتخت, Brasilia.

او گفت که او مصرف هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا مواد مخدر است که او هم مانند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ترویج شده است حتی اگر آن ثابت نشده است موثر در برابر COVID-19.

"من خوب طبیعی است. من حتی می خواهم به راه رفتن در اطراف در اینجا, اما من می توانم با توجه به توصیه های پزشکی," Bolsonaro گفت. "من فکر کردم من تا به حال آن را قبل از من داده بسیار پویا فعالیت است. من رئیس جمهور و در مبارزه با خط. من می خواهم به در وسط مردم."

برزیل و در جهان ششم-بزرگترین ملت با بیش از 210 میلیون نفر یکی از شیوع را کشنده ترین نقاط داغ. بیش از 65,000 برزیلی فوت کرده اند از COVID-19 و بیش از 1.5 میلیون نفر آلوده شده اند.

هر دو شماره دوم در جهان-بالاترین بالغ بر پشت آن از ایالات متحده, هر چند درست و ارقام اعتقاد به توان بالاتر به دلیل عدم گسترده تست. در روز سه شنبه به تنهایی 1,254 مرگ تایید شد.

دیگر رهبران جهان که تا به حال حملات با COVID-19 شامل نخست وزیر بوریس جانسون بریتانیا پرنس چارلز, شاهزاده آلبرت دوم از موناکو و رئیس جمهور هندوراس, خوان اورلاندو هرناندز.

Bolsonaro است "رهبر حزب دموکرات که اکثر تکذیب جدی از این بیماری همه گیر" گفت: Maurício سانتورو یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی ریو دو ژانیرو. "او آلوده شدن یک ضربه به اعتبار خود را. از آن خواهد شد به عنوان مثال دیگری از شکست خود coronavirus پاسخ."

Bolsonaro اغلب به نظر می رسد در به لرزش دست در دست حامیان و معاشرت با جمعیت در زمان بدون ماسک. او گفته است که تاریخ خود را به عنوان یک ورزشکار خواهد از او محافظت از ویروس ها و که این امر می تواند چیزی بیش از یک "کمی آنفولانزا" اگر او بودند به قرارداد آن است.

او همچنین بارها و بارها گفت که هیچ راهی برای جلوگیری از 70 ٪ از جمعیت سقوط بیمار با COVID-19 و مقامات محلی تلاش برای تعطیل کردن فعالیت های اقتصادی در نهایت باعث بیشتر مشکلات از اجازه می دهد این ویروس به اجرای آن دارد.

برای نزدیک به دو ماه در برزیل مبارزه با COVID-19 بوده است در دست یک دولت موقت وزیر بهداشت با سلامت تجربه قبل از مارس. وی پس از سلف خود یک پزشک و سلامت care, مشاور ترک در اعتراض به Bolsonaro حمایت هیدروکسی کلروکین.

Bolsonaro روز سه شنبه تشبیه ویروس به باران که می گیرند در بسیاری از افراد و گفت که برخی مانند افراد مسن باید مراقبت بیشتری.

"شما نمی توانید فقط بحث در مورد عواقب ناشی از ویروس است که شما مجبور به نگرانی در مورد. زندگی می رود. برزیل نیاز برای تولید. شما نیاز به گرفتن اقتصاد در دنده," او گفت:.

برزیل شهرها و ایالات متحده در ماه گذشته آغاز شد محدودیت های بلند بود که اعمال شده برای کنترل گسترش ویروس به عنوان مرگ و میر شروع به کاهش همراه با caseload در بخش های مراقبت ويژه.

Bolsonaro حامی سیلاس Ribeiro گفت: در خیابان های ریو که رئیس جمهور در گفت درست خطرات ناشی از ویروس اغراق شده است.

"ما رئیس جمهور محبوب ، او نشان می دهد که او نمی ترسم به مرگ" گفت: Ribeiro, 59. "او در حال رفتن به سلامت و از طریق این بیماری است."

صحبت نزدیکی به تازگی بازگشایی مغازه ها در ریو, Wesley Morielo گفت که او امیدوار است Bolsonaro را بیماری دهید او را به ارزیابی مجدد موضع خود را.

"من فکر می کنم او همه چیز را قبل گفت: نه اهمیت دادن به COVID-19 آمد در برابر او گفت:" Morielo 24 ساله دانشجو.

سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری رئیس Dr. Michael Ryan, آرزو Bolsonaro بازیابی سریع و گفت: عفونت "به ارمغان می آورد صفحه اصلی واقعیت این ویروس" نشان می دهد که آن را نمی تمایز بین "شاهزاده یا گدا."

رئیس جمهور به خبرنگاران گفت: او تحت یک ریه X-ray روز دوشنبه پس از تجربه تب و درد عضلانی و ضعف. از سه شنبه تب فروکش کرده بود, او گفت:, و او نسبت به بهبود به هیدروکسی کلروکین.

او پا را از روزنامه نگاران و حذف ماسک خود را در یک نقطه نشان می دهد که او خوب به نظر می رسد.

برزیل معیار Ibovespa شاخص سهام کاهش یافت و پس از Bolsonaro اعلام و بسته 1.2% را در روز.

Bolsonaro بارها در بازدید از بیمارستان پس نیاز به چندین عملیات تعمیر روده او بعد از او با چاقو در کمپین بلیزرز در سال 2018 است.

او گفت: او لغو سفر این هفته به این کشور جنوب شرق منطقه ادامه خواهد داد و کار از طریق ویدئو کنفرانس و دریافت بازدید کنندگان نادر زمانی که او نیاز به امضای یک سند.

بر خلاف نخست وزیر بریتانیا که تعدیل خود را لفاظی پس از آزمایش مثبت برای این ویروس Bolsonaro احتمالا تغییر موضع خود گفت: Leandro Consentino, یک استاد علوم سیاسی در Insper یک دانشگاه در سائو پائولو.

"او را به رفتن به پایین مسیر تلاش برای نشان می دهد به پایگاه خود را از پشتیبانی که COVID-19 فقط کمی آنفولانزا و استفاده از, بیماری, برای, تبلیغ, برای کلروکين," Consentino گفت.

روز سه شنبه بعد از ظهر Bolsonaro ارسال شده یک ویدیو به Facebook از او مصرف دوز هیدروکسی کلروکین. "من اعتماد هیدروکسی کلروکین. شما چه فکر می کنید ؟ " او گفت: در حالی که خنده.

بیش از آخر هفته به برزیل رهبر جشن روز استقلال آمریکا با سفیر آمریکا در برزیل و سپس به اشتراک گذاشته تصاویر در رسانه های اجتماعی نشان او در محله های نزدیک با دیپلمات چندین وزیر و مشاوران. هیچ یک عینک ماسک.

سفارت ایالات متحده گفت در توییتر که سفیر تاد چپمن است نه نشان دادن هر گونه علائم را آزمایش می شود.

Bolsonaro آزمایش منفی سه بار در ماه مارس پس از جلسه با مغلوب ساختن پیشی جستن در فلوریدا. اعضای هیئت خود را به ایالات متحده آمریکا شد و بعد از آن گزارش شده است به توان و حذف.

___

AP تولید کننده ویدئو Diarlei Rodrigues کمک به این گزارش از ریو.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب