رئیس حالت فعال: 10 راه برای رفتن Pro on Instagram

Instagram برو به پلت فرم رسانه های اجتماعی برای Gen Z, اما به عنوان این تکنولوژی زرنگ و دانا نسل وارد نیروی کا

توسط ATSHNEWS در 25 اردیبهشت 1399

Instagram برو به پلت فرم رسانه های اجتماعی برای Gen Z, اما به عنوان این تکنولوژی زرنگ و دانا نسل وارد نیروی کار اهمیت داشتن یک kickass حضور رسانه های اجتماعی به خودی خود ثابت می شود بحرانی که برای دریافت شغل رویایی. اما فقط تغییر تصویر پروفایل خود را نمی خواهد به اندازه کافی در رقابتی دنیای دیجیتال.

زمان به Kylie Jenner یک اجرا برای پول خود را با این نام تجاری شخصی-تقویت tips for Instagram.

1. به دنیا بگویید که شما و آن را خود!

here I am
giphy.com

روشن بودن در خود پیام است مرحله شماره یک هنگامی که ساختمان یک نمایش متوقف کردن نام تجاری شخصی. "اگر خود را با نام تجاری است که شور و شوق خود را , مطمئن شوید که شما در ارتباط است که از حقیقت" گفت: بنیانگذار شبح وار جزیره استاتن و عکاس آزاد Michael Pelczar. "شور و شوق مسری است و هنگامی که دیگر افراد همفکر خود را ببینید شور و شوق آنها را احساس می کنم آن را بیش از حد. اجتناب از دود و آینه–به نظر من برند به استادی آن است که اصالت." استفاده از خود را Instagram bio به نفع خود. نترس به رخ کشیدن کمی در مورد خود را علمی و حرفه ای دستاوردهای اما سعی کنید برای جلوگیری از صدایی مانند infomercial. پررنگ و مورد توجه قرار گرفتن کلمات کمک به وضوح نقشه که شما به عنوان یک دانش آموز و حرفه ای فرد است. درست که شما هستند و آنچه شما می دانید.

2. زیبایی لطفا.

looking good
giphy.com

هنگامی که خود را با نام تجاری پیام روشن است و زمان و به سینه هر پست ذخیره به تخته پینترست خود را. هنگامی که ساخت یک نام تجاری به نمایندگی از شما شروع با رنگ و به طور کلی زیبایی شناسی از مطالب خود را. آیا شما بیشتر از یک houseplant, مینیمالیستی, پرنیان و یا on-the-go جت گذارنده در فلورانس احساس می کنید ؟ زیبایی ایجاد شده است تا حد سرگرم کننده ترین گام در ایجاد نام تجاری اما نمی پریشان رنگ نمونه ها و گرافیک آرم. "برای من, آن را فراتر از فضای اجتماعی و داشتن یک وب سایت خوب" گفت: بنیانگذار یک خط تیره از Michaela و محتوای متخصص Michaela کارتر. "ساخت نام تجاری خود را با شما شروع می شود تا بدانند تنها هدف از هر آنچه در آن است شما در حال ایجاد. این مهم است به خودتان بپرسید "چه می خواهم برای کمک به جهان و چرا؟' شما می توانید تمام از رنگ نام تجاری و شعار در جهان اما بدون یک هدف مشخص را با نام تجاری خود را هرگز در رسیدن به پتانسیل کامل آن است." با استفاده از زیبایی خود را به تعریف شخصی خود را روایت است. برخی از قدرت کلمات ؟ استفاده از این رنگ پر جنب و جوش. اما با اضافه کردن بیش از حد مقدار رنگ و یا از جمله بیش از حد کمی از شخصیت می تواند منحرف کردن اذهان بینندگان از نام تجاری شما در نظر گرفته شده و پیام. صرف نظر از آنچه زیبایی شما تصمیم می گیرید مطمئن شوید که آن را ترجمه به نرم افزار-fes-sion-al.

3. پاک کردن عمل خود را.

tidying up
giphy.com

شما رو پیام خود را و زیبایی را در کیسه. در حال حاضر از آن زمان به اتاق را برای برخی از خانه داری به استقبال برخی از, جدید, آبدار محتوا. اگر شما خود را ساخته Instagram در مدرسه و انتخاب شرم آور نام و نام خانوادگی شما ممکن است بخواهید برای شروع تازه است. همچنین لطفا حذف آینه selfies. من متاسفم اما این باید انجام شود. حذف هر گونه پرت احتمالا متناقض با خود به تازگی تاسیس شده حرفه ای و زیبایی را روشن کردن اتاق (و عقل) برای محتوای شما می خواهید کارفرمایان برای دیدن. نمی خواهید حذف کنید ؟ Instagram اجازه می دهد تا شما را به بایگانی ارسال های خود را به صرفه جویی برای تاریخ بعد (و یا خود را finsta).

4. دریافت پایین به کسب و کار.

business
giphy.com

سوئیچ حساب خود را به یک حساب کسب و کار برای ساقه آن آمار است. با مشخصات کسب و کار شما به دست آوردن توانایی برای پیگیری پیروان و روند از طریق Instagram بینش. بینش ویژگی اجازه می دهد تا شما را به تجزیه و تحلیل عملکرد شخصی شما در طول یک هفته گزارش تمام تغییرات در پیروان, مشخصات, نمایش, وب سایت, کلیک, ایمیل, کلیک ها و تعداد پست های ترویج. Instagram نیز فراهم می کند دقیق جمعیت پیروان خود را از جمله جنسیت و سن و مکان و زمانی که آنها در حال فعال ترین در برنامه است. تحت اللفظی بازاریابی cheat sheet در نوک انگشتان خود را. کمی کمتر شناخته شده جوشیدن از مشخصات کسب و کار اجازه می دهد تا شما را به لینک خود را در Instagram به خود را در Facebook به شما صرفه جویی در برخی از زمان و ناخواسته و بدون هیچ زحمتی.

5. را انتخاب کنید مخاطبان خود را.

audience
giphy.com

تمام خلاق خون و عرق و اشک شما را در سرمایه گذاری خود را با نام تجاری به معنی هیچ چیز اگر شما نمی دانید که مخاطبان خود را. هنگامی که شما روشن کرده ایم به یک کسب و کار, مشخصات با استفاده از داده های موجود در بینش برای به دست آوردن یک تصویر بهتر از فعلی خود را مخاطب است. اگر اکثریت انداز تشکیل شده از مادر خود و تیموتی Chalamet استن حساب, شما ممکن است بخواهید به تجدید نظر در روش خود را توسعه. با دقت اشاره کردن اهداف حرفه ای خود را و کشف کردن آنچه جفت چشم نیاز برای دیدن مطالب خود را به منظور قرار دادن شما در مسیر درست. برای مثال اگر شما درخواست برای یک کار و یا کارآموزی در روزنامه نگاری در حرفه یا فارغ التحصیلان که یک پس زمینه در مطبوعات و یا نوشتن. دیدن آنچه که آنها پست و که آنها به دنبال. که شما خودتان را احاطه کرده با پس باید هوشمند و نگه داشتن الگوی رفتاری صفحات به حداقل برساند.

6. صنوبر تا در مطالب خود را.

glitter
giphy.com

در حال حاضر که شما ایجاد کرده اند را روایت زیبایی و professionalized تدارکات خود را Instagram حساب پست برخی از مطالب. Instagram محدود به چگونه شما می توانید ویرایش پست اما نگرانی وجود ندارد. نگاهی ویرایش وب سایت های مانند تغییرهای یا PicMonkey به نوبه خود به طور منظم-degular ارسال به یک نشان می دهد توقف شاهکار. استفاده از فیلتر ها و نوشتن شرح تصاویر را به پست های خود را به زندگی است. سعی کنید دست خود را در ترکیب خود تصمیم پالت رنگ خود را Instagram داستان بیش از حد. تکمیل مطالب خود را اجازه می دهد تا شما را به تازگی تاسیس حرفه ای خود را به درخشش است.

7. زمان کلیدی است.

late
giphy.com

چه زمانی بهترین زمان برای نشان دادن به یک تابع ؟ جواب: هنگامی که آن را در نوسان کامل است. اگر شما نشان می دهد تا به زود شما را به رنج می برند از طریق بی دست و پا فاز اجتناب از تماس با چشم با هر کس که در اتاق به خاطر دوستان خود وجود ندارد و در عین حال. اگر شما بیش از حد دیر شده و سپس برنامه های خود را برای شب فلاپ. همان می رود برای Instagram posts: برنامه ای برای ارسال مطالب خود را در یک زمان پیروان خود را می توانید آن را ببینید. اکثر Instagram کاربران اتصال سه بار در روز: در طول رفت و آمد صبح و اواسط بعد ناهار و ساعت ها و شب ها در خانه. در طول این ساعات اوج شما باید ترویج پست های خود را به درایو در اکثر دیجیتال ترافیک امکان پذیر است. اگر شما بیش از یک حساب کاربری برای نظارت بر ثبت نام برای مدیریت رسانه های اجتماعی حساب مانند Hootsuite یا بافر. این نرم افزار اجازه می دهد تا شما را به برنامه نوشته های یک روز در هفته یا ماه در پیش بنابراین شما لازم نیست که به عرق در فراموشی به پست. این یک راه بسیار خوبی برای ماندن سازمان یافته و ایجاد نام تجاری خود را یک چیز کمتر به استرس است.

8. نمی تواند خودخواه: ترویج دیگران بیش از حد!

haddish
giphy.com

ترویج شخص دیگری در حساب خود را به دندانه دار کردن نقاط یکجور دوربین عکاسی در Instagram. با توجه به مجله فوربس ترویج ساده ترین (و مفید ترین) راه برای ارتباط با مخاطبان خود مشتریان و کارفرمایان بالقوه. این آبشار در "من ابتدا خود را به عقب اگر شما خراش معدن" ذهنیت فقط دیجیتال. سعی در تعامل با نظرات و یا دادن shoutout خود را Instagram داستان به نمایش گذاشتن تعهد خود را به نام تجاری خود را و ثابت کند شما برخی از ربات حساب به دنبال دارد. هنگامی که شما ایجاد کرده اید معتبر حضور در Instagram شما در نهایت می تواند پول نقد در آن نقاط یکجور دوربین عکاسی برای همکاری و یا حتی خود را shoutout.

9. سازگار باشد و متعهد است.

the grind never stops
giphy.com

همه ما بدفع الو قت گذراندن اما نام تجاری خود را هرگز نباید در پشت رایتر قرار داده. "از تجربه من بیشتر از جنبه های مهم در ایجاد یک نام تجاری موفق است که قوام گفت:" نانسی DiTunnariello مدیر هنر ارتباطات برنامه در سنت جان دانشگاه. "شما باید انجام تحقیقات خود را برای دیدن بهترین زمان برای ارسال مطالب برای حداکثر انداز بهینه ترین مقدار از موارد به نگه داشتن خود را مرتبط و شناخته شده است." نام تجاری خود را یک زندگی محصول منعکس کننده حرفه ای خود را شخصیت و به طور کلی حس تعهد. ساختمان خود را با نام تجاری است که هیجان انگیز, اما اجازه ندهید هیجان شما منحرف کردن اذهان از تعهد دراز مدت خود را با نام تجاری نیاز دارد. اگر شما مستعد ابتلا به پست انگیزشی دوشنبه به نقل از در آن را نگه دارید. به دنبال بازگشت به روزهای جمعه? آن را معمول. تعهد به مطالب خود را تضمین می کند شما همیشه قرار دادن بهترین خود را پا به جلو.

10. ماندن درست به شما (و خود را با نام تجاری).

be yourself
giphy.com

رسانه های اجتماعی روند وارد زندگی ما مانند یک غیر منتظره درمان تا زمانی که آنها overplayed بسیار, تبدیل شدن آنها کهنه و cringey. به یاد داشته باشید که Dalonga قهوه همه بود و یک ماه پیش ؟ بیش از آن. رقص در روند اعتیاد به مواد مخدره دیسک در بیشتر بینندگان به نام تجاری خود را اما ترکیب بیش از حد بسیاری زودگذر fads تضعیف می توانید نام تجاری خود را. "هنگامی که آن را به شخصی به نام تجاری مهم برای ما روشن چه پیام ما در حال برقراری ارتباط با جهان" گفت: استراتژیست برند تری Lomax. "این ما با ارائه یک فرصت عالی برای خود ما روایت و داستان ما. . . و هنگامی که ما دریافت روشن است که ما پس از آن می تواند ایجاد محتوای صحبت می کند که به آن ویژگی و بیشتر تاکید ما هدف و آنچه ما امیدواریم که برای به انجام رساندن با نام تجاری ما است." مطمئن باشید که بدون توجه به آنچه نوشته شده آن را به عنوان دقیق انعکاس درونی خود را ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب