کتاب برخی از زمان برای تغذیه خود داستان اعتیاد

رفتن به ساحل (یا دریاچه ؟ حیاط خانه خود را؟) به برخی از لحاظ اجتماعی فاصله گرفته ، شما نمی توانید فقط دروغ وجو

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

رفتن به ساحل (یا دریاچه ؟ حیاط خانه خود را؟) به برخی از لحاظ اجتماعی فاصله گرفته ،

شما نمی توانید فقط دروغ وجود دارد غوطه ور شدن در آفتاب تمام وقت من درست است ؟ شما باید به عنوان خوانده شده. چیزی. یک مجله ، یا حتی پشت یک ماهی قرمز کیسه به من و خانواده ام gleefully تماشای آفتاب را برای 10 دقیقه در حالی که او خالی گفت: ماهی قرمز کیسه یک تابستان.

و یا یک کتاب خوب.

اما کدام یک ؟

من چند پیشنهاد برای شما از جرم و جنایت به حال تعلیق کمی ترسناک — حتی یک جایزه پولیتزر برنده — و همه آنها خوب برای whiling دور خود را در زمان امام جواد و یا بر روی یک ساحل پتو.

ماجراهای شگفت انگیز از Kavalier & رس توسط Michael Chabon

پس بیایید پولیتزر برنده از راه.

من تا به حال تنها خواندن دو برنده جایزه پولیتزر رمان — "کشتن مرغ مقلد" توسط هارپر لی و "فرشتگان قاتل" مایکل Shaara (عالی) — قبل از برداشت من از این یکی در هوی و هوس.

اگر شما عاشق کمیک کتاب شما را دوست دارم این کتاب است. حتی اگر شما نمی (سلام من) من احساس می کنم منطقی مطمئن شوید که شما آن را می خواهم. این یکی از طولانی — 639 صفحات — و بله در آن زمان احساس پف کرده (من می تواند زندگی بدون طولانی میان پرده از Kavalier تجارب در قطب جنوب در طول جنگ جهانی دوم) اما Chabon قطعا راه را با کلمات.

آن را در مورد دو جوان یهودی عموزاده — بی دست و پا سامی رس (کوتاه از Clayman), 17 متولد بروکلین و جو Kavalier که با فرار از نازی ها اشغال پراگ در سن 19 و سر به بروکلین به زندگی با آمریکا اقوام سامی و مادر خود را. (چگونه او فرار یک داستان است.)

هر دو عموزاده پیدا کردن اتصال خود را در کتاب های کمیک است. سامی عاشق خواندن آنها و جو ace است هنرمند. (او نیز خوب رفو شعبده باز و فرار هنرمند — ببینید نظر در پاراگراف آخر.)

سامی دانا-ترک خوردگی کلاهبردار می شود جو یک کار که در آن او کار می کند, تازگی محصولات شرکت و متقاعد صاحب به رشد طنز-کتاب کسب و کار. این دو ایجاد قهرمان خود را به خیالبافانه (بر اساس یک کمی در جو خود را) و کسب شهرت و پول (هر چند نه به اندازه آنها ممکن است داشته باشد) قبل از اینکه خانواده (جو مبارزات خود را بیش از پراگ), عشق و جنگ آنها را از هم جدا.

خوب به عنوان خوانده شده. و شما می توانید می گویند شما به عنوان خوانده شده یک جایزه پولیتزر برنده است.

امتیاز: 3 1/2 بوک مارک ها از 5

اگر این خونریزی توسط Stephen King

نیمی از این آخرین مجموعه از چهار novellas است که پادشاه در فرم بالا. دو نفر دیگر بد نیست ،

چهار کوتاه رمان (کتاب 448 صفحه گالینگور) گنجانده شده در این کتاب عبارتند از: منظور از "آقای هاریجان می تلفن" "زندگی چاک" "اگر این خونریزی" و "موش صحرایی."

دو مورد اول به نظر من در میان بهترین داستان پادشاه منتشر شده در 20 سال گذشته.

"تلفن" در مورد تنهایی 9-year-old boy در داستانی هارلو مین که حیاط کار بسیار غنی بازنشسته و پیر مرد که repays او را با پول نقد و چهار بار در سال و یک کارت با یک خراش بلیط در داخل. یک سال پسر, Craig برنده 1000 دلار در یک بلیط و تصمیم می گیرد به خرید آقای هاریجان می یک تلفن همراه که پیر مرد در اولین disdains — تا زمانی که کریگ او نشان می دهد که شگفتی های اینترنت از جمله زمان واقعی سهام دارای صدای تیک تیک که در نهایت برنده او را بیش از.
زمانی که آقای هاریجان می میرد یک زمان کوتاه بعد کریگ مخفیانه غذایی تلفن خود را در suitcoat جیب قبل از این تابوت را کاهش داده است. سپس یک شب او خود را میبیند از دست رفته دوست قدیمی خود را و تصمیم می گیرد به او تماس بگیرید.

اجازه دهید فقط می گویند این مرد ممکن است مرده اما گوشی بسیار است.

"چاک" بهترین از دسته — داستان گفت: در جهت معکوس از چاک Krantz زندگی آغاز با حوادث منجر به مرگ او و به دنبال آن وسط بخشی از زندگی خود را و پس از آن جوانان خود را که در آن همه چیز شروع به گرد هم می آیند و ما شروع به درک آنچه والت ویتمن به معنای زمانی که او نوشت: "من حاوی انبوه."

سومین رمان "اگر آن خونریزی" خیلی خوب است اما من نوع بیمار از هالی Gibney شخصیت که به نظر می رسد در این سه گانه است که شامل "آقای مرسدس" "مکان یاب پاسداران" و "پایان تماشا" را به عنوان به خوبی به عنوان جدید تر "The Outsider." اوه, و شما احتمالا باید به عنوان خوانده شده که دومی کتاب قبل از خواندن این قطعه کوتاه. من به عنوان خوانده شده "بیگانه" در عین حال و در حال حاضر من آن را پشیمانی.

به هر حال این یکی که طول می کشد نام خود را از روزنامه استعاره "اگر این خونریزی آن آگهی" پیدا هالی تبدیل شدن به یک ذره مشکوک یک خبرنگار تلویزیون که به تازگی اتفاق افتاده بود برای اولین بار در صحنه فقط چند دقیقه پس از انفجار یک بمب در داخل یک مدرسه.

"موش" ضعیف ترین قطعه و دیگری در شاه تا کنون-لیست در حال رشد از داستان در مورد نویسندگان داشتن یک زمان سخت به نوشتن. (نگاه کنید به "بدبختی" "نیمه تاریک" و "پنجره مخفی.") نویسنده در این یک ایده عالی برای اولین رمان خود را (را آخرین تلاش خود را سه سال قبل از به پایان رسید خیلی بد) پس او بسته و سر به خانواده کابین فوقانی می رسد از مین, ترک همسر و بچه ها پشت به طوری که او می تواند تمرکز فقط در زمان برای اندازه بزرگتر از یک طوفان زمستانی.
در حالی که جدا شده در داخل کابین (این است که همیشه یک چیز خوب در یک کتاب؟), او (یا او؟) از صحبت کردن موش که به او می گوید او به او کمک خواهیم کرد پایان رمان خود را, اما او باید به یک قربانی.

اجازه دهید فقط می گویند این آخرین رمان این است که تمام موش است.

امتیاز: 4 نشانکها از 5

کتاب استخوان توسط John Connolly

من به تازگی به بررسی یکی دیگر از کتاب های این نویسنده ایرلندی در خود چارلی پارکر کارآگاه سری که عمدتا طول می کشد محل در ایالت مین است.

کانلی واقعا نویسنده ای که ایجاد کرده خود کمی تو رفتگی در دیوار در داستان جهان — PI یک سری که سری می رود از کتاب به کتاب شامل یک بزرگ فوقالعاده عنصر اغلب مرز وحشت (اگر نه پله که بیش مرز).

"کتاب استخوان" است که در شماره 17 در پارکر سری, و آن را یک doozy — طولانی ترین تا کنون و یکی که موشک پارکر خط داستان رو به جلو است.

شما واقعا باید به خواندن پارکر کتاب اما اگر شما نمی, شما واقعا باید به عنوان خوانده شده این یکی فوری سلف "زن در جنگل" برای اولین بار به عنوان آنها تا حدودی مطابق با مجموعه ای.

"کتاب استخوان" طول می کشد پارکر — و به طور طبیعی خود را دو "همکاران" فرشته و لوئیس (بدون نام) — به لندن که ممکن است هرگز همان خواهد بود. آنها در شکار برای خائنانی از "زن در جنگل" به ظاهر جاودانه کویل و henchwoman های عجیب و در عین حال کاملا به نام Humilis مرصع که در تلاش برای از دست رفته صفحه بسیار با ارزش مرموز و کاملا ممکن است جهان-پایان کتاب است.

پارکر است خالی از سکنه و مرد به معنای واقعی کلمه — که همسر و دختر جوان به قتل رسیدند راه بازگشت در شماره 1 "هر مرده است و زندگی اش از آن شده است را صرف مبارزه با نیروهای شر. هر کتاب او به ارمغان می آورد همه شیوه ای از مشکل و این یکی متفاوت است.
بله, آن را طولانی فشار 700 صفحات اما پارکر است که هرگز کسل کننده به عنوان خوانده شده.

امتیاز: 4K بوک مارک ها از 5.

چه او می دانست که توسط Gilly مک میلان

من بلافاصله تردید زمانی که مردمی اشاره به تعلیق رمان (حداقل کسانی نوشته شده توسط یک زن) به عنوان بعدی "دختری در قطار" یا "دختر رفته" — عمدتا به دلیل من فکر می کنم هر کدام از این بود هر چیزی خاص است.

این یکی آمد با این نوع دیدگاه. این نتر از هر کدام از این overhyped کتاب.

"چه او می دانست که" مک میلان در اولین و او تا به مجموعه ای از نوار بالا برای خودش. آن باز می شود با به تازگی طلاق گرفته راشل Jenner را برای یک پیاده روی در جنگل از بریستول, انگلستان با پسرش, بن, 8. زمانی که بن می خواهد برای رفتن بر روی یک سر به نوسان جلوتر همراه با سگ خود راشل با اکراه اجازه می دهد او را. که در گذشته او را می بیند از او.

البته افکار عمومی علیه او به سرعت از آنجا که آنچه ما انجام می دهیم درست است ؟ ما بلافاصله فکر می کنم آن چه پدر و مادر تقصیر یا که او باید شناخته شده بهتر از كودك را پیش بروید.

این یکی لود شده با تعلیق حتی در فقط خجالتی از 500 صفحه به عنوان راشل تلاش برای تصمیم می گیرید که او می تواند و نمی تواند اعتماد — از جمله خودش.

امتیاز: 4 نشانکها از 5

Headhunters با جو Nesbo

این نویسنده نروژی است که یکی از مورد علاقه من اکتشافات از پنج سال گذشته و هری سوراخ سری از رمان جرم و جنایت است که درجه یک است.

"Headhunters" با این حال او بود تاخت و تاز کردن هری قلمرو مستقل رمان که من leery کمی به عنوان خوانده شده فقط به خاطر من در برابر Nesbo با سوراخ. من hesitance بی جا بود. این یک بازی سرگرم کننده خواندن بیشتر از یک جست و خیز از سوراخ تاریک ماجراهای جنایی کوچک از نروژ و جاهای دیگر.

راجر براون یک شرکت headhunter که چون همسر او گران سلیقه ها (به عنوان او می کند) یک کار جانبی به عنوان یک هنر سرقت. در طول مصاحبه با مدیران آینده نگر او ماهرانه هدایت مکالمه نسبت به سلیقه های خود را در هنر است. زمانی که او می یابد خاصی نامزد صاحب یک قطعه از هنر است که می تواند به نوبه خود یک سود خوب برای او دزد آن است.

اما پس از آن او مصاحبه Clas گرو که نه disinterestedly می گوید قهوه ای او به ارث برده است یک پل روبنس از بستگان مرحوم. بازی در جریان است و Nesbo مهارت در داشتن خواننده باور یک چیز و سپس کشیدن فرش را در صفحه نمایش کامل. آن را به یک نویسنده عالی است که می تواند شما را به همدردی با یک کاملا چندان اشتیاقی شخصیت.

Warning: یکی وجود دارد بسیار ناخالص بخشی از این نسبتا کوتاه کتاب (265 صفحه) است که تا به حال من مینمودم و من صحبت کردن در مورد خون و گور. "Headhunters" ساخته شده بود به یک فیلم در نروژ یکی من را دیده اند اما طرح و از آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر آنها نگه داشته و این نه scatological صحنه در اقتباس.

امتیاز: 4 نشانکها از 5



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن