بولتون نقد تهمت می تواند تعریف بگویید-تمام کتاب جنگ

توسط DEB RIECHMANNواشنگتن (AP) — کاخ سفید مبارزه با سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون آخرین فصل در یک تاریخچه طو

توسط ATSHNEWS در 30 خرداد 1399

توسط DEB RIECHMANN

واشنگتن (AP) — کاخ سفید مبارزه با سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون آخرین فصل در یک تاریخچه طولانی از واشنگتن کتاب جنگ و در عین حال آن را به احتمال زیاد تعریف مورد آینده بین دولت ایالات متحده و کارمندان سابق مصمم به نوشتن بگویید-alls.

دولت خواسته یک دادگاه فدرال به صورت موقت ضابط منظور جلوگیری از انتشار این کتاب این ادعا آن شامل مواد طبقه بندی شده. اما این کتاب منتشر شد سهشنبه در حال حاضر نشسته در انبارها. و رسانه ها از جمله آسوشیتد پرس به دست آمده اند پیشبرد نسخه منتشر شده و داستان در این کتاب است.

این 577-صفحه: کتاب رنگ صاف و پوست کنده پرتره از مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او. بولتون می نویسد که مغلوب ساختن پیشی جستن "التماس" با چین شی جین پینگ در طول یک سال 2019 اجلاس خود را برای کمک به انتخاب مجدد چشم انداز و محاسبات سیاسی راند مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست خارجی.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه به نام کتاب "تلفیقی از دروغ و داستان" در نظر گرفته شده به او نگاه بد. او در توییتی که بولتون بود فقط سعی کنید حتی برای اخراج "مانند بیمار توله سگ او است!"

دو طرف مجموعه به صورت خاموش جمعه در ایالات متحده دادگاه منطقه ای در واشنگتن اضافه کردن بولتون نام به یک لیست طولانی از نویسندگان که در برخورد با دولت بیش از انتشار مواد حساس است.

دولت می گوید, Bolton, نقض توافقنامه nondisclosure که در آن به او وعده داده شده برای ارسال هر کتاب او ممکن است نوشتن به دولت برای prepublication بررسی برای اطمینان از دولت اسرار فاش نشده.

پس از کار برای ماه با کاخ سفید برای ویرایش و بازنویسی و یا حذف اطلاعات حساس بولتون وکیل می گوید: مشتری خود را دریافت کلامی ترخیص از طبقه بندی کارشناس الن شوالیه در شورای امنیت ملی. اما او هرگز رسمی ترخیص حرف و تهمت و دولت معتقد است که این کتاب با عنوان "اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات" هنوز هم حاوی مواد حساس است.

مورد "اتحاد گیری از بودن تعریف دادخواهی برای عدم اطلاع توافق نامه برای دهه" جاناتان Turley یک قانون اساسی متخصص در دانشگاه جورج واشنگتن که به کار گرفته شده است موارد مربوط به طبقه بندی مواد را برای چند دهه. "هر دو طرف در حال حاضر حفر شده است."

کاخ سفید در تلاش است تا با استفاده از طوفان را برانگیخت کتاب به نفع خود آن را به عنوان به نظر می رسد به تحریک و تشجیع کردن رئیس جمهور وفادار پایگاه هواداران در برابر رسانه ها و دموکرات ها ، کاخ سفید دستیاران منتشر شده به نقل از هر دو گروه مهم از بولتون در تلاش برای برجسته کردن آنچه که آنها به عنوان یک ناگهانی آغوش رفتگان مشاور در حال حاضر که او را تبدیل انتقادی از مغلوب ساختن پیشی جستن.

کاخ سفید اصرار دارد که طبقه بندی مواد باقی مانده در بولتون کتاب حتی اگر او در تجدید نظر به ماه با شوالیه. دولت گفت در آن دادگاه تشکیل پرونده که پس از شوالیه به پایان رسید, بررسی, کاخ سفید دستور دوم بررسی می شود انجام شده توسط Michael Ellis سیاسی منصوب شده است که مدیر ارشد, برای اطلاعات در شورای عالی امنیت ملی پس از ماه مارس و قبلا شد و به شورای امنیت ملی معاون مشاور حقوقی.

"واقعیت این است که کاخ سفید می خواستم چند ترتیبی بررسی است راه عادی و این نشان می دهد این نکته آشکار است که انگیزه سیاسی در کار" گفت: استیون Aftergood یک طبقه بندی کارشناس در فدراسیون دانشمندان آمریکایی.

الیس شروع بررسی خود از بولتون کتاب در مارس 2 در دستور مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین. طرح دعوی در دادگاه گفت: الیس تا به حال "اصلی طبقه بندی قدرت" پس از سال 2017, اجازه می دهد او را به تصمیم گیری برای طبقه بندی مواد.

طبقه بندی کارشناس که صحبت خواست نامش فاش نشود به خاطر ترس از مجازات از سوی دولت مورد مناقشه است. این کارشناس گفت: این بسیار نامنظم سیاسی منصوب مثل الیس به درگیر در prepublication روند. این کارشناس گفت: الیس هرگز انجام prepublication نقد و بررسی یک کتاب و تنها با دریافت اولیه خود را "اصلی طبقه بندی اقتدار" آموزش مورد نیاز است که هر سال در هفته اول ماه ژوئن یک ماه پس از او خواسته شد به بررسی بولتون کتاب.

Turley و دیگر کارشناسان حقوقی در تعجبم که چرا دولت منتظر ماند تا آخرین لحظه برای رفتن به دادگاه برای جلوگیری از انتشار کتاب.

"این نه کنجکاو راه برای محافظت از اطلاعات طبقه بندی شده اگر شما اجازه می دهد هزاران نفر از این کتاب برگزار می شود به سختی امن انبارها در سراسر کشور," او گفت:.

طبقه بندی جنگ ها ظهور کرده اند به طور منظم در طول سال.

در سال 2010 وزارت دفاع مذاکره برای خرید و نابود کردن تمام 10000 نسخه از کتاب "عملیات قلب تاریک" یک داستان در مورد جنگ افغانستان توسط Anthony Shaffer سابق دفاع افسر اطلاعاتی. آن را ابتدا پاک برای انتشار توسط ارتش داوران اما زمانی که سازمان جاسوسی داوران در زمان نگاه کردند تا آن شامل اطلاعات طبقه بندی شده که می تواند آسیب به امنیت ملی است.

مت Bissonnette نوشت که "هیچ آسان روز: حساب دست اول از ماموریت که به کشته شدن اسامه بن لادن" بود دستور داد برای جریمه حدود 6.8 میلیون دلار به دولت فدرال در سال 2016 زمانی که او قلم prepublication نقد و بررسی توسط پنتاگون. وزارت دفاع ادعا کرد این کتاب شامل اطلاعات طبقه بندی شده. ناشر آن را رد کرده بود.

در سال 2008 سابق مخفی سیا مامور نوشتن تحت نام قلم اسماعیل جونز منتشر شده "عامل انسانی: در داخل سازمان سیا ناکارآمد هوش فرهنگ" که بازگو کار خود را بر روی سلاح های کشتار جمعی و تروریسم است. در سال 2011 یک قاضی فدرال حکم داد که او تا به حال شکسته قانون توسط رفتن را از طریق سازمان سیا prepublication بررسی روند که جونز ادعا کرد که آژانس تا به حال متوقف شده است.

یک مورد که رفت و تمام راه را به دیوان عالی کشور در برخورد با یک کتاب توسط فرانک Snepp که امضا توافقنامه nondisclosure به عنوان بخشی از کار در سازمان سیا و سپس کتابی درباره آژانس فعالیت در ویتنام جنوبی. او نمی ترخیص کالا از سیا. دادگاه بدوی را رد کرده Snepp حق امتیاز از کتاب و دیوان عالی کشور تایید است که حاکم در سال 1980.

وزارت دادگستری ثبت یک اقدام مشابه بیش از سابق آژانس امنیت ملی ادوارد اسنودن پیمانکار کتاب به دنبال به جمع آوری تمام درآمد حاصل به دلیل آن را نمی تحت prepublication نقد و بررسی. تحت قانون قوه مجریه است صلاحدید برای تعیین چه مواد طبقه بندی شده است.

Aftergood گفت: Bolton مورد تبدیل کرده است دولت کمتر شناخته شده prepublication روند بررسی به اخبار ملی.

"این در حال تبدیل شدن روشن است که کل سیاست نیاز به reexamined و بازنویسی" Aftergood گفت. "به عنوان آن می ایستد آن را خودسرانه و موضوع را به سوء استفاده است."

استفان Vladeck یک دانشگاه تگزاس از یک استاد که دارای تخصص در قانون اساسی و امنیت ملی قانون گفت که در حالی که دادگاه ممکن است مردد برای جلوگیری از انتشار این کتاب مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممکن است "یک شات بسیار خوبی در جلوگیری از هر کسی از ساخت هر گونه پول کتاب است."

کیت Urbahn یکی از بولتون عوامل ادبی و موسس شریک و نیزه بر اساس در Alexandria, Virginia گفت: این کتاب را برانگیخته بهره در دو روز گذشته از تلویزیون و فیلم های نمایندگان اما هیچ معاملات امضا شده است. Urbahn گفت: آن را خیلی زود به بگویید اگر بولتون حماسه منجر به بیشتر کتاب های منتشر شده بدون کامل دولت ثبت نام کردن.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان هیلل ایتالیا در نیویورک و مایکل بالسامو و Zeke میلر در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب