Blue Jays به بازی در بوفالو, minor league پارک در میان همه گیر

توسط ROB GILLIESتورنتو (AP) — آواره Toronto Blue Jays خواهد شد بازی در یک لیگ کوچک ballpark را در بوفالو, نیوی

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

توسط ROB GILLIES

تورنتو (AP) — آواره Toronto Blue Jays خواهد شد بازی در یک لیگ کوچک ballpark را در بوفالو, نیویورک, در این سال پس از تبدیل توسط دولت کانادا مسدود و از بازی در پیتسبورگ توسط ایالت پنسیلوانیا است.

جیز آبی' خانه برای فصل خواهد بود Sahlen زمینه که در آن سه گانه-A وابسته به بوفالو Bisons معمولا بازی.

این تیم تا به حال شده به دنبال یک لیگ برتر ورزشگاه برای بازی های خانگی خود را پس از دولت کانادا اجازه نمی دهد آن را به بازی در تورنتو اما جستجو ناموفق بود. پنسیلوانیا مقامات بهداشتی را رد کرد و قرارداد بازی در پیتسبورگ به دلیل افزایش COVID-19 موارد وجود دارد.

این تیم همچنین مذاکرات با Baltimore Orioles مورد کمدن متری اما آبی جیز نمی خواهید به صبر در مریلند مقامات با شروع فصل جمعه.

"بالتیمور هرگز به یک وضعیت که در آن ما تکذیب شدند" Blue Jays جمهور مارک شاپیرو گفت. "در برخی از نقطه در ادامه به بررسی و نگاهی به گزینه ای مانند بالتیمور شد نمی خواهیم ریسک کنیم. که خطر تبدیل کردن قطعا وجود داشته است. و بنابراین بدیهی است که ما تا به حال به تصمیم گیری دانستن ما تا به حال یک جایگزین بسیار خوبی البته نه لیگ یک است."

آبی جیز باز فصل در جاده ها در, با پیروزی 6-4 بیش از خلیج تمپا در روز جمعه. اول خود برنامه ریزی خانه سری در برابر اتباع واشنگتن در ژوئیه 29 و 30 را در حال حاضر نیز در جاده ها به جای زیرساخت های تغییرات در Sahlen زمینه به کمک آن دیدار لیگ اصلی بیس بال و استانداردهای COVID-19 الزامات ایمنی.

جیز آبی' اولین بازی در بوفالو خواهد بود یا در تاریخ 31 ژوئیه در برابر فیلادلفیا فیلیز یا در اوت. 11 برابر میامی مارلینز.

"این سال تمام شده است و دیوانه شده است به خصوص با تیم ما قادر به پیدا کردن یک خانه و در حال تبدیل شده به دور از تورنتو و پیتسبورگ" دوم baseman, کون Biggio گفت: پس از تورنتو فصل باز برنده.

"فرود در یک سه گانه-زمینه من فکر می کنم این تیم در حال بازی با یک کمی از یک تراشه بر روی شانه ما. ما فقط نوع از آن خسته و آماده برای بازی."

این تیم تا به حال نیز در نظر گرفته بازی خانه بازی در آن مرکز آموزش در Dunedin, فلوریدا, اما این است که در میان کشورهای که در حال virus نقاط داغ.

مقامات بهداشت و درمان در کانادا و پنسیلوانیا نگران بودند در مورد سفر مکرر با بازیکنان در سراسر ایالات متحده یکی از کشورهای در سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر.

مدیر کل راس اتکینز گفته بود تیم او تا به حال بیش از پنج برنامه های احتمالی برای یک خانه ورزشگاه.

"خوب بود به شنیدن این که ما در نهایت باید یک خانه. یکی از گزینه های دیگر بود به بازی در تمام بازی ها در جاده و من فکر کردم این امر را بیش از حد تلفات در بازیکنان و منجر به خستگی" Blue Jays پارچ Hyun-Jin ریو گفت: از طریق یک مترجم.

مشت زن ولادیمیر Guerrero جونیور انتظار بوفالو پارک به نفع کوزه به دلیل آن است که یک میدان از راجرز مرکز در تورنتو است.

"این رفتن به متفاوت خواهد بود چرا که از این راه آن است که در تورنتو در مقایسه با بوفالو" Guerrero گفت: از طریق یک مترجم. "وجود دارد هیچ طرفداران به هر حال. ما فقط در حال رفتن به بازی بیس بال."

Blue Jays بازیکنان ساخته شده بود آن را حذف به دفتر آنها می خواستند به بازی در لیگ برتر پارک. Outfielder Randal Grichuk توصیف کرده بود بوفالو به عنوان "بدترین حالت."

"این روند بدون شک تست تیم ما انعطاف پذیری اما ما بازیکنان و کادر حاضر به بهانه" شاپیرو گفت.

شاپیرو گفت: قابل توجه ساخت و ساز جدید مورد نیاز خواهد بود به ارتقاء Sahlen زمینه است. اتاق قفل نیاز به گسترش به طوری که بازیکن می تواند عمل اجتماعی فاصله. چراغ نیاز به به روز رسانی می شود نیز هست. این تیم را تحمل خواهد کرد اکثر اگر نه همه, از هزینه های, او گفت:.

این تیم همچنین به NHL Buffalo Sabres در مورد استفاده از برخی از امکانات خود را.

آمریکا رهبر حزب دموکرات چاک شومر از نیویورک خواست بیس بال کمیسر راب مانفرد این هفته به انتخاب بوفالو.

"من همیشه یک Bisons و لوایح فن بنابراین من حدس می زنم در حال حاضر من یک فن جیز آبی حداقل در این سال" شومر گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس. "به نظر می رسید بنابراین منطقی برای آبی جیز برای رفتن به بوفالو به صورت جغرافیایی و بازار ، اگر آنها می خواهند به گسترش بازار خود را بسیار خوب در غرب نیویورک. این امکانات خوب."

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو تا به حال به خبرنگاران گفت: قبل از اعلام این خبر که او را به صحبت Manfred در صبح روز جمعه.

"اگر ما می توانید تورنتو بازی در اینجا من می گویم ، ما پروتکل در محل آن انجام خواهد شد با خیال راحت" کومو گفت. "من می خواهم به جای آن اتفاق می افتد در اینجا. آن را خوب است برای Buffalo."

در یک کنفرانس خبری Erie County اجرایی علامت Poloncarz قرار داده Blue Jays کلاه و نیوجرسی در پیش بینی از آنچه او گفته خواهد شد و اولین لیگ بازی به بازی در بوفالو از سال 1885.

جیز آبی و بازدید از تیم و پرسنل را پر کنید دو هتل Poloncarz گفت و رستوران ها تهیه خواهد شد مواد غذایی خود را. او گفت: ساکنان نه به انتظار به دست انداز جاده را به بازیکنان در سراسر شهر. "آنها خواهد اساسا منزوی و quarantining در هتل" Poloncarz گفت.

در یک جداگانه در کنفرانس خبری در ورزشگاه مایک Buczkowski رئیس جمهور غنی بیس بال عملیات که مدیریت Bisons گفت: این تیم نمی خواهد می دانم که زمانی که برای اولین بار بازی برگزار خواهد شد تا آن را ارزیابی چه تغییرات مورد نیاز خواهد بود.

"ما بیشتر به چالش در حال انجام است که توسط COVID و توسط پروتکل ها و اقدامات ایمنی که باید در محل برای بازیکنان" Buczkowski گفت.

"برخی از آن را روز. برخی از آن می گذرد را احتمالا طولانی تر از آن است. به همین دلیل ما واقعا نمی توانیم بگوییم که دقیقا در روز خواهد بود اولین بازی که ما میزبان در اینجا."

___

آسوشیتد پرس نویسنده کارولین تامپسون در بوفالو, نیویورک, کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن