Black Lives Matter معترضان می گویند: "کافی است به اندازه کافی در طول رجینا تجمع

محتوای مقالهدر صبح روز جمعه جمعیت صدها راه می رفت از سلطنتی ساسکاچوان موزه در سراسر رجاینا آلبرت پل خیابان.تما

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

محتوای مقاله

در صبح روز جمعه جمعیت صدها راه می رفت از سلطنتی ساسکاچوان موزه در سراسر رجاینا آلبرت پل خیابان.

تماس از "بدون عدالت" پاسخ داده شد با "نه صلح" بسیار مشابه به عنوان تجمع و تظاهرات در سراسر جهان در واکنش به کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس.

Obianuju ژولیت Bushi یکی از سازمان دهندگان این رویداد گفت: کسانی که جمع شده بودند که این نبود فرصت عکس و یا یک "راه باریک و گربه."

"من می خواهم شما را به مه مانند شما معنی آن را مانند شما stomping نژادپرستی" او گفت: بیش از یک تصادف تعقیب درهم bullhorn.

REGINA, SASK : June 5, 2020 -- People march as part of a Black Lives Matter rally that went from the Royal Saskatchewan Museum to the Saskatchewan legislative Building in Regina, Saskatchewan on June 5, 2020. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
مردم آوریل به عنوان بخشی از یک زندگی موضوع تجمع که رفت از سلطنتی ساسکاچوان موزه به ساسکاچوان قانونی ساختمان در Regina, Saskatchewan در تاریخ 5 ژوئن سال 2020 است. براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

Romuald Butoyi گفت که او احساس به شدت در مورد راهپیمایی برای خود و دیگر مردم سیاه و سفید.

"این مهم است," او گفت:. "این وظیفه ما است که به مردم اجازه می دانم آنچه در سراسر کانادا است."

رئیس پلیس اوان بری بخشی از این تجمع به عنوان اعضای رجینا Police Service (RPS) شهردار مایکل Fougere و دیگر اعضای شورای شهر.

در حالی که پرداختن به جمعیت در مراحل استانی قانونی ساختمان بری گفت که او و RPS شد متعهد به ریشه کن کردن نژادپرستی در خدمات و در جامعه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب