سیاه, لاتین افسران فشار در برابر سنا را 'Band-Aid' لایحه پلیس اصلاحات

سیاه پوست و لاتین افسران و رهبران جامعه که می گویند آنها "نیست دعوت به جدول" و خارج از بحث در سنا گسترده پلیس

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

سیاه پوست و لاتین افسران و رهبران جامعه که می گویند آنها "نیست دعوت به جدول" و خارج از بحث در سنا گسترده پلیس لایحه اصلاحات خواستار قانونگذاران به ترک زبان که قرار دادن محدودیت واجد شرایط ایمنی.

"به عنوان یک عضو از یک سازمان است که نشان دهنده طرفداران برای افسران رنگ و به عنوان یک مرد سیاه و سفید, من بینش است که لازم است به این مسائل در این لایحه گفت:" بوستون پلیس گروهبان. ادی Chrispin رئیس ماساچوست انجمن اقلیت مأموران اجرای قانون صحبت از مراحل دولت مجلس در روز یکشنبه.

Chrispin گفت: "از صمیم قلب" موافق سیستمیک تغییر مورد نیاز است اما طول می کشد موضوع با آنچه که او به نام سنا با عجله رویکرد است.

Patrolman دیوید هرناندز از لاتینی, قانون اجرای گروه بوستون گفت: "بیایید و جلوگیری از قرار دادن Band-ایدز در ... اجازه بدهید زمان ما" احساسات تکرار توسط کشیش یوجین رودخانه.

"در پی یک موج عظیم از تظاهرات ما در ماساچوست را یک فرصت مهم را برای قرار دادن در جای خود قانون است که به نگه داشتن افسران به استانداردهای بالا. در حال حاضر نسخه ای از این لایحه در مجلس سنا قرار می دهد که در معرض خطر" رودخانه گفت.

"ما دعوت نشده بودند به جدول" رودخانه اضافه شده است.

رئیس جمهور مجلس سنا کارن Spilka را کاهش یافته است به نظر یکشنبه شب. مجلس سنا قرار است برای از سرگیری بحث در این قانون چهار شنبه.

این لایحه پیشنهاد به جای محدودیت در مفهوم واجد شرایط ایمنی کشیده شده تیز واکنش از رهبران در اجرای قانون در جامعه است.

حزب دموکرات در حال کار برای پیگیری سریع این لایحه با کمتر از سه هفته قبل از پایان جلسات رسمی. اصلاحات بسته می آید در میان موجی از ملی تظاهرات باعث شده روز یادبود کشتار جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس.

Chrispin گفت: به جای عجله آن مهم تر برای اصلاح قانون انجام شود "درست است."

"ما نمی مینیاپولیس ما نه فرگوسن ... به قضاوت ما توسط کسانی که استانداردهای ناعادلانه و غیر منطقی است."

سناتور. رایان Fattman R-Sutton, تاخیر بحث در این لایحه سه بار در هفته گذشته از طریق رویه مانور یک رویکرد Spilka گفت: اتحاد فرسوده خود خوش آمدید.

در اعلام قانون دوشنبه گذشته دیابت ویلیام Brownsberger آن گفت: "repeals مفهوم واجد شرایط ایمنی است."

Spilka را در روز یکشنبه توضیح داد که این قانون را به طور کامل از بین بردن واجد شرایط ایمنی اما "روشن و محدودیت" استفاده از آن به عنوان یک دفاع.

Brownsberger همچنین در راه برگشت به شرح و توصیف او از این لایحه گفت: روز شنبه ماموران را "تجربه تغییر کوچک در مواجهه با پرونده های حقوقی در یک روز به صورت روز" از آنجا که هیچ تغییرات پیشنهاد شده برای زمینه مسئولیت و یا پرداخت غرامت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن