بیلریکا مرد سوخته در 2-سیستم های هشدار آتش

یک بیلریکا در 30s خود را گرفته بود به بوستون مرکز تروما با سوختگی های جدی پس از آتش کشیده او را از 2-زنگ خطر آ

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

یک بیلریکا در 30s خود را گرفته بود به بوستون مرکز تروما با سوختگی های جدی پس از آتش کشیده او را از 2-زنگ خطر آتش سوزی در یک Kenmar درایو محل سکونت پیچیده ای است که همچنین در سمت چپ ساکنان حدود 20 واحد دیگر آواره در بعد از ظهر جمعه.

آتش سروان. جان Martell گفت: خدمه نامیده می شدند به 6 Kenmar درایو مورد 3:55 p. m. و وارد برای پیدا کردن یک آتش سوزی در یک محل سکونت دود سنگین بیماری در ساختمان و سوزاندن قربانی در این واحد که در آن آتش بود.

آتش کشیده قربانی از ساختمان و او گرفته شده بود توسط آمبولانس به Lahey بیمارستان و مرکز پزشکی در برلینگتون قبل از انتقال به بوستون مرکز تروما با توجه به Martell که آیا به روز رسانی در انسان بیماری است.

Martell گفت: خدمه مجبور به مطمئن شوید که هر کس در خارج از ساختمان با وجود سنگین دود شرایط و سپس پیدا کردن صندلی از آتش است. آن زمان خدمه حدود 30 دقیقه به کنترل فروغ, او گفت:.

"این موجود به یک واحد اما این به اندازه کافی بد است که آن را گسترش دود و گرما در سراسر طوری که ما تا به حال به کل ساختمان به پایین" Martell گفت. "ساکنان همه آواره برای امشب و چند شب در آینده نزدیک است."

Martell گفت: شرکت مدیریت املاک که اجرا می شود این ساختمان قرار دادن ساکنان در یک هتل پنج شنبه شب.

علت آتش سوزی در دست بررسی است و با دولت آتش مارشال ،



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن