بایدن چشم عربستان حامیان در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن بر او پایه

توسط استیو مردمدر چهار ماه پس از جو بایدن به طور موثر برنده دموکرات نامزدی ریاست جمهوری او با تمرکز بر تحکیم ح

توسط ATSHNEWS در 30 تیر 1399

توسط استیو مردم

در چهار ماه پس از جو بایدن به طور موثر برنده دموکرات نامزدی ریاست جمهوری او با تمرکز بر تحکیم حزب واگرا و اغلب جناح متخاصم. به عنوان بسته شدن کشش از مبارزات انتخاباتی نزدیک است که تلاش خواهد شد گسترش شامل جمهوریخواهان ناراضی با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

اوهایو سابق رژیم صهیونیستی. جان Kasich یک جمهوری خواه و مکرر تهمت منتقد است نزدیک شده است و انتظار می رود که به صحبت می کنند در کنوانسیون ملی دموکرات ها در بایدن از طرف ماه آینده با توجه به یک فرد با دانش مستقیم از این برنامه است که اصرار بر گمنامی به بحث در مورد استراتژی. Kasich است که در میان تعداد انگشت شماری از بالا مشخصات خواهان به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به بیشتر های فعال در حمایت از بایدن در پاییز.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن در حال انجام است و عملا هیچ چیز به گسترش درخواست تجدید نظر خود را فراتر از خود را وفادار ترین هواداران است. برخی از مذاکرات فعالان بر این باورند حومه از دست داده در حالی که یک گروه از بالا مشخصات خواهان در حال آشکارا سوال رئیس جمهور انتخاب مجدد پیام. در تشکر و قدردانی از نصب چالش مغلوب ساختن پیشی جستن به نام یک کمپین جدید مدیر هفته گذشته است.

با حدود 100 روز تا روز انتخابات وجود دارد زمان به صورت ناگهانی تحولات است که می تواند تغییر مسیر مبارزه است. روز جمعه اعلام کرد که دیوان عدالت اموزش Bader Ginsburg سرطان بازگشته بود یک یادآوری از بی ثباتی بالقوه پیش رو است. در سال 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن به طور موثر با استفاده از چشم انداز عالی دادگاه قرار ملاقات را به نفع محافظه کاران که در غیر این صورت او را در بر داشت لحنی.

و در میدان نبرد بسیار مهم ایالات آمریکا مانند فلوریدا برخی از دموکرات ها نگران هستند که بایدن فعلی ایستاده می تواند یک علامت آب. برخی نظرسنجی ها نشان می دهد بایدن قدرت می آید بیشتر از رای دهندگان نارضایتی با مغلوب ساختن پیشی جستن از هیجان بیش از بایدن که به طور منظم gaffes طولانی واشنگتن ضبط و تلاش های اخیر برای دلجویی از ترقی خواهان ترک او را در یک سخت تر نقطه از برخی از دموکرات ها می خواهم به این باور است.

فلوریدا کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده تنها دموکرات منتخب به ایالت دفتر وجود دارد ستایش بایدن پیام و گفت: او می تواند درخواست تجدید نظر به روستایی و طبقه متوسط رای دهندگان. اما او می گوید: "این راه خیلی زود" برای پیش بینی یک پیروزی است.

"همانطور که ما نزدیکتر نظر سنجی در حال رفتن به دریافت تنگ سرخ" گفت.

که اتفاق افتاده است در سال 2016 زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن دقت برنده انتخابات پس از فرار هیلاری کلینتون در انتخابات برای ماه. دموکراتها تمایل به لذت بردن از لحظه کنونی نشان دهنده نیش که از دست دادن بایدن را آزار دهنده آسیب پذیری و مغلوب ساختن پیشی جستن کوه کمپین پول نقد.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین محفوظ است $146 میلیون در تبلیغات تلویزیونی این سقوط به رهبری $36.3 میلیون سرمایه گذاری در فلوریدا به تنهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط, تبلیغات, تجزیه و تحلیل ترافیک. که بیش از دو برابر آینده نزدیک ترین ایالت اوهایو که در آن تهمت محفوظ است $18.4 میلیون نفر است. بایدن تا کنون نشده محفوظ است هر گونه سقوط تبلیغات اگر چه او انباشته ثروت در ماه های اخیر است که اجازه خواهد داد که او را برای رقابت حتی اگر او نمی تواند مطابقت با مغلوب ساختن پیشی جستن دلار برای دلار.

مغلوب ساختن پیشی جستن در پاییز امسال قصد دارد به صرف تلاش برای تلنگر حداقل سه متحده دموکرات انجام شده در سال 2016 با توجه به تبلیغات ذخایر که نشان می دهد او سرمایه گذاری 14 میلیون دلار در مینه سوتا $6.7 میلیون در نیوهمپشایر و 6.1 میلیون دلار در نوادا است.

در حالی که تبلیغات خاصی هنوز نهایی مغلوب ساختن پیشی جستن تیم نشانه آن آماده شد تا سطح شیب دار به حملات در یمن را ضبط و روانی و صلاحیت طراحی به "تعریف" مادام العمر سیاستمدار و ترساندن و دور آزمایشی حامیان. اساسی استراتژی مخاطره آمیز فرض که coronavirus و مرتبط با ویرانی اقتصادی را بهبود بخشد قبل از رای گیری آغاز می شود.

"بسیاری از مردم می دانند که جو بایدن. آنها نمی دانند که در مورد جو بایدن را ضبط. در حال حاضر او است که از این بوم خالی" گفت: نیک مربی مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مدیر نمایندگان و سازمان حزب. "آنها به عنوان بیشتر و اطلاعات بیشتر در مورد چه جو بایدن را انجام داده و آنچه او را انجام دهد من بیشتر و بیشتر اعتماد به نفس."

با رأی گیری مجموعه ای برای شروع در چند کشور فقط در دو ماه وجود دارد هیچ نشانه ای در عین حال که این استراتژی کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش حمایت خود را.

آمریکا در کنگره نژادها در سراسر چندین میدان نبرد متحده بر این باورند که ملت حومه آن بالاتر تحصیل سفید رای دهندگان به طور سنتی طرفدار ایران هستند تقریبا به طور کامل از دست داده و برای مغلوب ساختن پیشی جستن. این رای دهندگان آنها هشدار می دهند که از شدت مخالف به مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد از آنها در طول سال 2018 انتخابات میان دوره ای زمانی که یک حومه واکنش مجاز دموکرات ها برای به دست گرفتن مجلس اکثریت.

حومه تغییر سمبل بایدن بالقوه برای گسترش ائتلاف دموکراتیک برای بیشتر شامل زنان, سالمندان و جمهوریخواهان میانه که ممکن است با اکراه رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن و یا یک سوم در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 است اما ممکن است رای برای حزب دموکرات در سال 2020 پس از تماشای تهمت مبارزه به حکومت.

بایدن تیم را نه تایید خاص بحث و گفتگو با Kasich اما معاون مدیر کمپین کیت Bedingfield اذعان مبارزات انتخاباتی را آغاز کرده است کار کردن با جمهوری خواهان فقط به عنوان آن را کار کرده است با ترقی خواهان در ماه های اخیر. حداقل او گفت: GOP حامیان می تواند کمک به قطع تهمت تلاش های به رنگ بایدن به عنوان یک ابزار از سمت چپ.

"از نظر جمهوری, حامیان من فکر می کنم آن صحبت می کند به یک حرفه ای که قادر به کار در سراسر راهرو که قادر به در واقع همه چیز انجام می شود" Bedingfield گفت. "ما خوش آمدید حمایت از هر کسی که می خواهم به جای دیدن جو بایدن رئیس جمهور بود از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواه متحدان در حال پیدا کردن آن سخت تر برای دفاع از خود متناقض رهبری به عنوان coronavirus منفجر سراسر کشور است. در یک روز یکشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز مغلوب ساختن پیشی جستن در دفاع از بیانیه خود از پیش از آن در ماه که کروناویروس در نهایت "مرتب کردن بر اساس فقط ناپدید می شوند."

"من حق سرانجام" رئیس جمهور گفت:.

سابق فرماندار ویسکانسین ، اسکات واکر یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی ستایش رییس جمهور تصمیم به پوشیدن ماسک صورت برای اولین بار در. او گفت: تهمت و متحدان خود را می تواند کمک به جلوگیری از گسترش ویروس و سرعت بهبود اقتصادی اگر آنها را در آغوش ماسک استفاده است.

اما واکر گفت که او هیچ حس روشنی از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین پیام یا استراتژی سیاسی. او را تشویق مغلوب ساختن پیشی جستن تیم به تمرکز بر روی بایدن تاریخ "گفتن و یا انجام هر کاری به انتخاب" به جای برخی از حملات علیه ذهنی خود صلاحیت و یا لینک به حزب چپ گرا.

"آنها رو به صورت متمرکز و منظم — نه بیرون رفتن در 100 های مختلف مماس" واکر در مصاحبه ای گفت:.

با اذعان به نگرانی در مورد مبارزات انتخاباتی خود مغلوب ساختن پیشی جستن به نام جانباز ایران عمل لایحه Stepien به عنوان جدید خود را مدیر کمپین. اما تغییر نمی رود که منجر به عمده استراتژیک شیفت داده شده که Stepien شد و در حال حاضر هدایت خیلی سیاسی عمل و تهمت خود را در نهایت درایوهای مبارزات انتخاباتی.

مغلوب ساختن پیشی جستن تیم معتقد است که رئیس جمهور خواهد شد در نهایت به نفع زمانی که انفجار coronavirus عفونت شروع به فروکش و بهبود اقتصاد.

تا کنون تعداد در حال حرکت در جهت مخالف است. این کشور همچنان به شکستن رکورد جدید روزانه عفونت و چند کشور کوچک اند پشت بازگشایی برنامه.

"این واقعا یک طوفان کامل آیند. آن را مانند مغلوب ساختن پیشی جستن در یک کشتی در حال غرق شدن گفت:" سابق ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. sfmoma برجسته بایدن متحد.

"همه روزمره است که در حال حاضر در برخورد با کروناویروس در زندگی شخصی خود," او در مصاحبه ای گفت:. "Yeah, آنها در حال رفتن به سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها باید. و هیچ چیز او می تواند در مورد آن انجام دهد."

هنوز McAuliffe هشدار داد: "اگر هر حزب می تواند پیچ این تا آن را حزب دموکرات است."

___

آسوشیتد پرس نویسنده لایحه بارو در آتلانتا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب