قبل از اینکه شما شروع به نفس

تنفس و شروعنگاه کردن به کلمه kenosis. اول می آید تا یک مسیحی دینی تعریف و سپس یک Kenotic Christological تعریف

توسط ATSHNEWS در 3 خرداد 1399

تنفس و شروع

نگاه کردن به کلمه kenosis. اول می آید تا یک مسیحی دینی تعریف و سپس یک Kenotic Christological تعریف (که در تضاد اول) و سپس شما را به آنچه خواهد بود به نظر من مفید تر نقطه شروع: یونانی معنی کلمه.

Kenosis به معنای "خالی است." در اصطلاحات عرفانی آن توصیف یک فرایند درونی اجازه می دهد تا عمیق آن می پرسد نفس به کنار به طور کامل و خرد شدن به خطر تبدیل شدن از دست داد. برای این که دقیقا چه نفس احساس می کند که در مواجهه با آنچه در آن ترس به تخریب خود. و آن را احساس می کند آن را به عنوان به طور چشمگیری به عنوان که به عنوان تخریب. نفس بسیار چشمگیر است. و قانع کننده باشد.

این بخشی از ما این نفس است که باعث می شود تصمیم گیری های شتابزده و بر اساس واکنش های احساسی ندارد به کنار. این بخش همیشه فکر می کند این حق به خاطر آن است. است که در آن مکانیسم بقا. ضامن است. Immovability. و به هر درجه نفس ما شده است آسیب در این دوره از عمر ما تعیین می کند که چقدر با اعتماد به نفس و اطمینان حاصل کنید که نفس باید در صحت و موقعیت آن است. و به چه قیمتی.

واقعی افتخار و عزت هرگز نمی تواند آسیب دیده و یا توهین. تنها نفس ما به ما می گوید که ما باید انتقام توهین ما را دریافت کرده ام. واقعی افتخار هرگز نیاز به پایین تر از خود را در چنین راه. به یاد داشته باشید که هنگامی که با توجه به کینه خود را. اجازه دهید آنها را بروید. اجازه دهید آنها را خالی از درون شما است.

در الهیات مسیحی کلمه kenosis اشاره به این باور که عیسی اجازه انسانیت خود را کنار اجازه می دهد تا ماهیت خدا را به طور کامل وارد کنید. مسلما تغییرات بسیاری وجود دارد چگونه این مفهوم درک شده است در سنت مسیحی بنابراین اجازه می دهد برخی از اتاق در اینجا برای انعطاف پذیری است. اما کافی است برای گفتن که kenosis در مسیحیت به معنی عمل مسیح خود تخلیه به طوری که چیزی بیشتر از خود انسان خود می تواند گیرند به او.

این است ظریف فکر می کردم. و وجود دارد یک مقدار عادلانه از معنوی منطق به استعاره به عنوان به خوبی. شما پیدا کردن این موضوع از این ایده تقریبا در تمام جهان کتاب. که البته همیشه توجه من. آن را به ما توصیه می کند که ما اولین قدم این است که در مورد آنچه که انتخاب یا وظیفه و یا سفر ما را باید آینده, اما به سادگی خالی خودمان را در آماده سازی برای ناشناخته آمده است. این به ما می گوید به نگرانی نیست فقط هنوز در مورد چه می آید بعدی. پس از تخلیه کنیم آن را درک کنید بهتر است.

زیرا آنچه را به آینده دیده نمی شود و آمادگی. آن را نمی توان تشخیص از طریق یک لنز از ما چگونه دیدن و انجام همه چیز در حال حاضر. ما که امروز و به تازگی خواهد رفت. ما فقط می توانید ببینید نور در این بخش جدید از طیف هنگامی که ما اجازه ترازو به سقوط از چشم ما. آن را نشان داد در این فرایند اجازه می دهد خودمان وجودی خطر به سادگی موجود در یک خلاء برای یک لحظه. اجازه رفتن از تلاش برای کنترل این آینده است. این تغییر بیش از حد به سرعت ، در صلح در این مورد. و نفس کشیدن.

این یک چیز ترسناک در واقع بسته به اینکه چگونه این تراشه است که شما حمل بر روی شانه خود را. اما درست مثل لحظه ای که به شما اجازه دوستان خود را روی شانه های کسی که شما را حمل به اطراف بر روی پشت خود را در استخر, پارتی, سبکی از خود واقعی وزن است که به طور ناگهانی بسیار قابل توجه است. شما درست می شود. و بنابراین دوست شما خواهد شد.

اولین مرحله از همه, فکر, تفکر, شیوه های بحث و یا mitzvahs نفس. نفس اول از همه چیز است. این اولین امیدوار مرحله دوروتی طول می کشد بر روی جاده آجر زرد. گرفتن نفس قبل از آغاز چیزی است که تغییرات آن از یک فعالیت بی فکر به فکر یک همه خود را در آن. حتی گرفتن زباله طول می کشد در یک شخصیت متفاوت را که ما تنفس می کنیم قبل از انجام آن.

فقط یکی قابل ملاحظه نفس. هیچ چیز بیشتر. شما لازم نیست که بنشینید و چشمان خود را ببندید و شروع به تناوب فشردن سوراخهای بینی خود را (هر چند که بزرگ ورزش تنفس). فقط نگه داشتن آن ساده است. یک نفس یک رسانه-به-آهسته بازدم و در ادامه با هر آنچه که شما در مورد به انجام. هیچ کس حتی برای تحقق بخشیدن به شما آن را انجام.

کلمه عبری ruach اشاره به مفاهیم معنوی از روح و ذهن و نفس و باد است. این بخشی از خدا منتشر شد در آب قبل از ایجاد نور است. این ruach بود الهی نفس تشکیل شده است که واقعیت ما را از درجه اعتبار ساقط است. این چیزی بود که وارد خلاء kenosis. Mythologically صحبت مقدس نفس آغاز شد از تمام وجود است.

بودیسم مکان های نفس تا مرکزی در همه اقدامات آن است که آن را غیر قابل تشخیص از همه از آموزه های. نفس است به معنای واقعی کلمه در همه جا. همزیستی و همه جا. تمرکز بر روی نفس به عنوان یک فعالیت اجازه می دهد تا برای گذشته و آینده به سقوط دور به طوری که ما تنها شرکت ― حتی اگر به طور موقت ― فقط با زمان حال. که در هنگام درمان رخ می دهد در بدن است. ورود به این سهموی قوس عاطفی گرانش را کند می کند کردن روند پیری. این زمانی است که خسارت ما را به خودمان هر روز آغاز می شود معکوس خود را همیشه تا کمی. فقط از نفس.

پس چه نکات وجود دارد و این برای ما ؟ چگونه ما دریافت برخی از صلح و آرامش در سر ما? آن است که نقطه شروع آن مهم است. این چگونه شما را انتخاب کنید برای شروع. چون اغلب این صورت فلکی که تحت آن چیزی است که متولد شده است که تعیین کننده سرنوشت آن بیشتر است. نفس اول است. اجازه دهید که چه مجموعه تن برای همه چیز. پاسخ خواهد آمد.

شما می دانید نفس هرگز متوجه نفس. نفس فکر نمی کند که برای قرار دادن آن دفاع و یا توجیه یا استدلال فقط از ما تنفس. نفس ورقه در زیر رادار از آن سیستم های هشدار دهنده. پس از نفس کشیدن ما در تمام طول روز و شب نفس تا حد زیادی ناشنوا به آن است. خوب. استفاده از آن. Don't judge نفس خود را برای موجود فقط در اطراف آن است. نفس کشیدن. اجازه دهید که غرور ما گاهی شرمسار ما و یا ما را پشیمان می گویند همه چیز. جبران را در زمانی که لازم است. در صلح در مورد آن.

هنگامی که ما تنفس می کنیم, ما به طور سیستماتیک uncouple ما مبارزه یا پرواز سیستم. در صورت لزوم به عنوان آنها تحت شرایط مناسب, ما لازم نیست آنها را در همه زمان ها. و هر دقیقه شما صرف نمی پمپاژ کورتیزول و آدرنالین در سراسر بدن خود را در یک دقیقه شما در واقع در حال بهبود آن است. بهتر است که شما اجازه می دهد آن را به خود زخم التیام یابد. بدن ما دائما در تلاش برای دستیابی به یک صلح آمیز تعادل است. همه ما باید انجام دهید این است که مانع توقف روند. بنابراین نفس کشیدن.

تنفس و مراقبه هستند اولین چیزهایی که شما باید انجام دهید در هنگام پایین آمدن با چیزی. خیلی از سیستم ایمنی بدن شما بستگی سطح استرس خود را. و بیشتر وجود دارد مطالعات نشان میدهد که چگونه فکر تنفس و مراقبه بهبود سیستم ایمنی بدن از مطالعات وجود دارد که نشان از اثربخشی ویتامین C علیه سرماخوردگی.

ما می تواند تبدیل به خود ما بزرگترین موانع در هنگام مواجهه با بحران است. یک قدم به چشم پوشی از این مشکل به صورت لحظه ای و خالی خودتان را برای یک لحظه. یک نفس است. اجازه بازدم نمایندگی جاری شدن سیل از همه نگران, نگرانی و یا شرم آور است. هدفمند اجازه دهید کسانی که درون اتاق خالی باقی می ماند اما بدون بستن درب.

شما هرگز نمی دانید چه چیزی الهام بخش خواهد لغزش در درست قبل از نفس متوجه می شود که چه چیزی را و دروازه دوباره بسته می شود. من همان راه را با سبزیجات. من به آنها غذا خوردن و به سرعت قبل از اینکه مغز من متوجه من چقدر آنها را دوست ندارند. اما برخی از آن تغذیه می شود به هر حال وجود دارد. چقدر فرصت آیا جهان واقعا نیاز به شما نشان می دهد آنچه در آن می خواهم که شما می دانید ؟ حتی کسری از ثانیه ممکن است انجام دهد.

ویل Darcangelo M. Div وزیر در محله UU کلیسای فیچبرگ و از اولین کلیسای مسیح یکتاپرستی در لنکستر و تولید کننده UU مجازی کلیسای فیچبرگ و لنکستر در یوتیوب. ایمیل wildarcangelo@gmail.com. او را دنبال کنید در توییتر @wildarcangelo. وبلاگ خود امیدوار تفکر را می توان در یافت www.hopefulthinkingworld.blogspot.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب