باز کردن دروازه‌ها برای جکوزی بادی با استفاده از این آسان ایده‌ها

بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود. بهترین جکوزی بادی با برند اینتکس در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد که برای خرید تنها می توان به این محل مراجعه کرد. در واقع جکوزی بادی از بدنه ای منسجم و محکم تشکیل شده است که می تواند در موقعیت های ومختلف مورد استفاده قرار گیرد. جکوزی بادی دارای بدنه ای عایق است که می تواند میزان دمای بالای آب را تحمل کند و دچار آسیب نیز نخواهد شد. به واسطه شلنگی که بر روی آن تعبیه شده است میتوانید به راحتی جکوزی را به یک منبع آب وصل کنید تا به طور کامل پر شود. از این رو می توانند مانند سایر محصولات با دوام و طول عمر بالا بر روی سطوح مختلف نصب و راه اندازی شود.

این محصول سازگار و منحصر به فرد است و می تواند بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای جلوگیری از انفجار جکوزی، یک فشارسنج هوشمند تعبیه شده است که به طور همزمان فشار داخل جکوزی را روی صفحه نمایش می­دهد. برای نصب این جکوزی به هیچگونه امکاناتی نیاز ندارید که این مورد بسیار قابل توجه است. برخی از افراد بر اساس نیاز خود به محیطی با آب گرم نیاز دارند تا بتوانند به آرامش و راحتی دست پیدا کنند. به طور کلی کسانی که قصد خرید با کیفیت ترین محصول را دارند می توانند آن را در بین محصولات شرکت اینتکس شناسایی کنند. برای باد کردن از لوله ی تعبیه شده در کنار پمپ استفاده می شود که با استفاده از شلنگ به طور اتوماتیک جکوزی را باد می کند فقط به این نکته دقت نمایید بعد از آن با استفاده از فشارسنج درجه ی آن را تنظیم کنید. جکوزی­های بادی معمولاً برای راهاندازی به برق 13 آمپر نیاز دارند و می­توانند دمای آب را حدود 2 درجه سانتیگراد در ساعت افزایش دهند، حداکثر دما در جکوزیهای بادی حدود 40 درجه سانتی گراد است.

 This a rtic᠎le w as generat ed by G​SA  C​ontent Gener​at or D emoversion .

به طوری که افراد می توانند در درجه حرارت مختلف به آرامش بپردازند و از داشتن آن لذت ببرند. بسیاری از افراد در جوامع مختلف برای رفع خستگی روزانه و ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن و یا آب درمانی افراد بیمار و مسن و کودکان نیاز به یک جکوزی بادی در ابعاد های مناسب دارند که در فضا های کوچک آپارتمانی قابلیت نصب را داشته باشد . برخی از بیماران نیز برای جلوگیری و یا بهبود آسیب در ناحیه اسکلت و عضلات نیاز به بهره مندی از آب گرم دارند تا آبدرمانی را به دست آورند و در نهایت بتوانند در طولانی مدت بهبود حاصل شود. وان جکوزی بادی یک محیط بسته استخر مانند است که در آن آب برای ماساژ دادن عضلات مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قدرتمند از طریق لوله­های نصب شده در قسمت­های مختلف دیوار به داخل وان پمپ می­شود. از مزایای جکوزی پیش ساخته بادی می­توان به این موارد اشاره نمود: جکوزی بادی بسیار سبک­تر از جکوزیه­ایی است که در محل ساخته می­شوند.

فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با قیمت ارزان و انواع جکوزی بادی اینتکس intex و جکوزی بادی آماده با نصب سریع و جکوزی بادی متحرک و انواع جکوزی های بادی با قابلیت نصب آسان با یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی این شرکت است که استفاده از آن بسیار جذاب بوده و همچنین ارزان و به صرفه هست که میتواند برای رفع خستگی برای منازل مسکونی در فصل زمستان مورد استفاده قرار بگیرد. اما کسانی که دارای حمام بزرگ می باشند می توانند جکوزی بادی را در آن نصب کنند و از آن استفاده کنند. بدنه از بدنه ای بادی تشکیل شده است اما با این تفاوت که با بدنه های بادی دیگر کمی تفاوت دارد. ماده اولیه جکوزی بادی PVC با طرح چرم الیافی است که بسیار مستحکم و بادوام می­باشد. این کالا در نوع جنس بدنه تفاوتی با دیگر مدل های خود نداشته و از PVC و برزنت به صورت ترکیبی در بدنه خود استفاده شده که از مقاومت و ضخامت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. قیمت جکوزی پیش ساخته بسیار مناسب است. اصولا جکوزی های بادی پیش ساخته در مدل های گرد ، مربعی و یا بیضی تولید می شوند اما شرمت اینتکس برای تغییر این وضعیت اقدام به تولید جکوزی پیش ساخته با طرحی جدید تر کرده که استقبال خوبی نیز از آن شده است.

آخرین مطالب