بانک ها و شرکت های انرژی منجر سهام بالاتر در وال استریت

توسط ALEX VEIGA و دامیان J. TROISEسهام بسته عمدتا بالاتر در وال استریت در روز شنبه با وجود دیر تلو تلو خوردن ا

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

توسط ALEX VEIGA و دامیان J. TROISE

سهام بسته عمدتا بالاتر در وال استریت در روز شنبه با وجود دیر تلو تلو خوردن است که تقریبا از بین برود بازار سود به صورت روز. S&P 500 اضافه 0.2% پس از داشتن شده است تا آنجا که 0.8% زودتر. بانک ها و شرکت های انرژی منجر به دستاوردهای outweighing ضرر و زیان در سهام تکنولوژی که کشیده نزدک شاخص پایین تر است. آخرین دستاوردهای به دنبال قدرت در خارج از کشور به عنوان سرمایه گذاران استقبال خبری که رهبران اروپایی توافق کرده اند که در بودجه و coronavirus صندوق امداد به ارزش بیش از 2 تریلیون دلار. کوکا کولا و فیلیپ موریس بین المللی افزایش یافت و پس از این شرکت ها سود گزارش شده در آخرین سه ماهه که ضرب و شتم تحلیلگران پیش بینی کرده اند.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان به نظر می رسد زیر.

سهام گسترش وال استریت اخیر اجرا شد بعد از ظهر سه شنبه با وجود اولیه تجمع از دست دادن برخی از حرکت خود را.

S&P 500 بود تا 0.1% پس از داشتن شده است تا 0.8%. بانک ها و شرکت های انرژی منجر به دستاوردهای outweighing ضرر و زیان در سهام تکنولوژی. آخرین دستاوردهای به دنبال قدرت در بازارهای خارج از کشور به عنوان سرمایه گذاران استقبال خبری که رهبران اروپایی توافق کرده اند که در بودجه و coronavirus صندوق امداد به ارزش بیش از 2 تریلیون دلار.

توافق می آید به عنوان تشدید فشار بر کنگره و کاخ سفید برای رسیدن به یک معامله بر روی یکی دیگر از کمک های اقتصادی بسته بندی قبل از افزایش موقت در کمک به بیکاران آمریکایی منقضی می شود در پایان ماه. امیدوارم که برای بیشتر کمک های اقتصادی از دولت پس از اروپا مثال کمک به قرار دادن سرمایه گذاران در خرید و خوی گفت: Kristina هوپر رئیس بازار جهانی استراتژیست برای Invesco.

"ایالات متحده را ندارد و خالص ایمنی که اروپا, است," او گفت:. "این است که یک محیط که در آن وجود دارد در حال رفتن به نیاز به بیشتر محرک های مالی و یا شما می توانید ببینید آمار واقعی به مصرف کنندگان است."

سرمایه گذاران نیز باید چشم خود را بر روی آخرین دسته ای از گزارش سه ماهه کارت از شرکت. کوکا کولا و فیلیپ موریس بین المللی افزایش یافت و پس از این شرکت ها سود گزارش شده در آخرین سه ماهه که ضرب و شتم تحلیلگران پیش بینی کرده اند.

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 172 امتیاز یا 0.7% به 26,852. نزدک بود پایین 0.7% یک روز پس از اهمیت حیاتی آن بهترین روز پس از پایان ماه آوریل و آخرین آن ، کوچک سهام شرکت بودند به مراتب بهتر از بقیه بازار. راسل 2000 و شاخص 1.3%.

وزارت خزانه داری بازده اکثرا پایین تر ادامه به بازتاب احتیاط در بازار است.

شرکت های انرژی شد بزرگترین برندگان در میان 11 بخش در S&P 500 تا کنون به عنوان قیمت نفت به رهبری بالاتر تشویق نشانه آن است که بازارهای امید اقتصاد ادامه خواهد داد به بهبود می یابند. Occidental Petroleum led سایر سهام S&P 500 بز بیش از 10٪. بیش از یک دوجین دیگر شرکت های انرژی نیز نقل مکان کرد و به شدت بالاتر است.

سهام تکنولوژی و شرکت هایی که تکیه بر مخارج مصرف کننده بخش که بیشتر در سال جاری به برخی از دستاوردهای خود را پس از تأمین انرژی یک رالی یک روز پیش از آن.

افزایش مالی انرژی و صنعتی سهام یک وارونگی در بازار روند حاکم پس از همه گیر زده است که به نفع شرکت ها است که بهره مندی از آمریکایی ها تا حد زیادی در خانه گیر کرده و به طور فزاینده ای با تکیه بر تکنولوژی ارتباطات دیجیتال و تجارت الکترونیکی.

"امروز شما نیز از دیدن کلاه کوچک نام حرکت می کند تا در هزینه tech نام" گفت: Quincy Krosby رئیس استراتژیست بازار در مشخصاتش مالی.

پس از زیر تا 20% کاهش در سه ماه اول سال با نزدیک به 20% افزایش بیش از آوریل تا ژوئن سه ماهه وال استریت همچنان ادامه دارد و آن برنده شدن در راه تا کنون در ماه جولای. S&P 500 است بریده شده بارگیری در این هفته به دست آوردن سه هفته گذشته که سرمایه گذاران را تشویق می کردند پیشرفت در استخدام خرده فروشی و بخش های دیگر اقتصاد همراه با افزایش امید برای COVID-19 واکسن.

تلاش های فدرال رزرو برای حمایت از بازار و انتظارات که واشنگتن ارائه خواهد شد بیشتر کمک های مالی برای کمک به آمریکایی ها آب و رکود اقتصادی شده اند و کلیدی در حفظ بازارهای بیشتر فشار بالاتر پس از سقوط سهام در ماه مارس است.

کلی S&P 500 شاخص بسیج به عرض 3 درصد از آن رکورد در ماه فوریه و به جایی که آن را در اوایل ماه ژوئن است.

هنوز هم نگرانی باقی می ماند که ظهور coronavirus شمارش در سراسر این کشور را از خط خارج تلاش برای بازگشایی کسب و کار تعطیل با توجه به همه گیر. همین دلیل است که وال استریت است که شرط بندی در واشنگتن به ارائه یکی دیگر تریلیون دلار دور از کمک های اقتصادی.

"ما هنوز هم مناطقی از ایالات متحده تبدیل شده اند که نقاط وجود دارد موضعی مستندات و انتظار ما این است که اشتغال در چشم انداز نمی خواهد بود قادر به درمان تا زمانی که ما دارای اقتصاد باز به طور کامل" Krosby گفت. "بزرگتر (کمک) بسته بیشتر از آن ادامه خواهد داد به پشتی حرکت نزولی این انشعابات از این بیماری همه گیر."

عملکرد 10 ساله خزانه داری به تضعیف 0.59% از 0.61% اواخر دوشنبه. عملکرد یک معیار برای نرخ بهره در وام مسکن و وام های مصرف کننده.

در بازار کالا, قیمت معیار U. S نفت افزایش یافت 2.8% به حل و فصل در $41.96 در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام برنت استاندارد بین المللی به دست آورد 2.4% به $44.32 در هر بشکه رسید.

سهام در اروپا افزایش یافت گسترده پس از 27 رهبران کشورهای اتحادیه اروپا توافق کردند که به 1.8 تریلیون یورو ($2.1 تریلیون دلار) بودجه و coronavirus بازیابی صندوق پس از یکی از طولانی ترین نشست. برای مقابله با بزرگترین رکود اقتصادی در تاریخ خود اتحادیه اروپا ایجاد خواهد شد 750 میلیارد یورو ($858 میلیارد دلار) coronavirus صندوق تا حدودی بر اساس مشترک استقراض به آن ارسال شود به عنوان وام و کمک های مالی به سخت ترین-آمار کشور است.

که در علاوه بر این به توافق در هفت سال, 1 تریلیون یورو ($1.14 تریلیون دلار) بودجه اتحادیه اروپا که رهبران بودند haggling over حتی قبل از این بیماری همه گیر.

آلمان داخ صعود 1%. شاخص CAC 40 در فرانسه اضافه 0.2% و بریتانیا FTSE 100 inched 0.1%. بازارهای آسیایی بسته گسترده بالاتر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب