بیکر مجموعه به بحث در مورد آینده فاز بهبود

بوستون – رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر در روز شنبه اعلام خواهد کرد که آیا برای حرکت ماساچوست به مرحله بعدی از باز

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

بوستون – رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر در روز شنبه اعلام خواهد کرد که آیا برای حرکت ماساچوست به مرحله بعدی از بازگشایی از COVID-19 مستند اما یک گروه از پزشکان و رهبران اتحادیه و جامعه و بهداشت عمومی طرفداران در روز پنج شنبه خواستار دولت اطمینان حاصل شود که در خطر جمعیت از جمله مردم رنگ هستند به اندازه کافی محافظت می شود.

"ما نمی خواهد قبول بازگشایی در هزینه کارگران به خصوص کارگران کم درآمد و سیاه و Latinx جوامع" گفت: Carlene Pavlos مدیر اجرایی ماساچوست بهداشت عمومی انجمن.

ارتباط بخشی از نیروی کار به ارمغان آورد با هم در ماه مارس به بررسی مسائل مربوط به عدالت در دولت در پاسخ به گسترش coronavirus.

نیروی کار قرار داده است با هم یک مجموعه از معیارهای که آن را می خواهد برای دیدن قبل از ملاقات بیکر حرکت دولت بیشتر در امتداد راه خود را برای بازگشایی, از جمله مستند کاهش انتقال در جوامع رنگ بیشتر کارگر حمایت و قابل ملاحظه ای بیشتر تست.

لیستی از خواسته های امضا شده بر روی بیش از 100 نفر و سازمان ها از جمله آیتالله سیستانی از ماساچوست و انتخاب رهبران مانند شهر بوستون عضو شورا Andrea کمپبل.

"چالش این است که ما به عنوان مردم شده اند ضروری فقط کار ما" گفت: Atyia مارتین, سیاه بوستون COVID-19 ائتلاف.

این گروه به طور خاص می خواهید برای دیدن پایدار در کاهش عفونت بیش از یک دوره دو هفته ای برای هر دو وضعیت کلی جمعیت, اما همچنین زیر گروه مانند مردم رنگ, سالمندان, معلولین و کسانی که مشغول به کار در مشاغل پرخطر.

کارگر حمایت نیز باید تقویت شود, گفتند: محلی و تخته های بهداشت باید با توجه به پشتیبانی مالی از طریق وام و کمک های مالی و یا دیگر کمک های فنی قادر به اجرای سلامت استانداردهای ایمنی به عنوان کسب و کار بازگشایی شده است.

سوم تقاضا حول تست. بیکر ارائه شده است یک طرح به دولت فدرال و دریافت بودجه فدرال به طور چشمگیری سطح شیب دار تا تست به 45,000 آزمون در هر روز تا پایان ماه جولای و در عین حال کمتر از 10000 تست هر روز در حال حاضر در حال انجام است که به خوبی در زیر ظرفیت موجود است.

این گروه گفت: دولت باید تست 32,000 مردم در روز باقی می ماند در مسیر رسیدن به آن اهداف آزمایش و هلنا DaSilva هیوز از مهاجر کمک مرکز در نیو بدفورد گفت: تست برای حتی افراد بدون علامت باید در دسترس باشد "مردم بدون نیاز به رفتن را از طریق شعله ور پرتال تخصصی اولی."

گروه' تقاضای نهایی است که فرماندار قرار داده و بیشتر صداهای ضروری کارگران سیاه Latinx و تجاوز جوامع و شهروندان ارشد در هیئت مدیره کمک خواهد کرد که او را در آینده تصمیم گیری در مورد بازگشایی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب