بیکر می گوید: معترضان باید آزمایش

بوستون – افرادی که شرکت کرده اند در هر یک از صدها نفر از تظاهرات و راه پیمایی و تظاهرات چند هفته گذشته و یا هر

توسط ATSHNEWS در 26 خرداد 1399

بوستون – افرادی که شرکت کرده اند در هر یک از صدها نفر از تظاهرات و راه پیمایی و تظاهرات چند هفته گذشته و یا هر گونه دیگر جمع زیادی باید آزمایش برای COVID-19 در یکی از 50 pop-up تست سایت های که در دسترس خواهد بود رایگان در روز چهارشنبه و پنج شنبه Gov. چارلی بیکر گفت.

بیکر خود را آغاز کرد دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی با تیک تاک از طریق بسیاری از نشانه های مثبت از روزهای اخیر' بهداشت عمومی داده اما او خاطر نشان کرد هر کس که بسیار مسری coronavirus همچنان به گردش.

"ما پیشرفت به تاریخ دلگرم کننده است اما این به آن معنا نیست که ویروس را ترک کرده است, شهر," او گفت:.

پنجاه و تست سایت ایجاد خواهد شد هر دو شنبه و پنج شنبه و بیکر خواست هر کسی که شرکت در یک تجمع بزرگ در دو هفته گذشته تست کنید حتی اگر آنها احساس می کنید خوب است.

"هزاران نفر از مردم شده اند با تجمع در گروه های بزرگ بیش از گذشته چند هفته به ورزش اول خود را اصلاح حقوق در پی جورج فلوید قتل است. این تجمعات همزمان با بازگشایی معنی بیشتر و بیشتر مردم در حال حرکت در اطراف با هر یک از دیگر," او گفت:. "و در هر زمان گروه زیادی از مردم گرد هم می آیند وجود دارد یک خطر برای انتقال. ما قطعا حمایت از حقوق مردم به بیان دیدگاه های خود را مسالمت آمیز اما ما نیاز به نگه دارید تا مبارزه ما به سرعت گسترش COVID-19 در اینجا در ماساچوست است."

یک لیست از سایت های که در دسترس خواهد بود چهارشنبه و پنج شنبه در دسترس خواهد بود در www.mass.gov/gettested.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن