آذر بیکر صحبت کردن واکسن بالقوه

بوستون – دولت فدرال فشار به COVID-19 واکسن آماده سال آینده شامل "کشیدن ناکارآمدی کردن" از توسعه مواد مخدر جدول

توسط ATSHNEWS در 23 خرداد 1399

بوستون – دولت فدرال فشار به COVID-19 واکسن آماده سال آینده شامل "کشیدن ناکارآمدی کردن" از توسعه مواد مخدر جدول زمانی ایالات متحده بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر گفت: در سفر خود به بوستون جمعه.

آذر پیوست و رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر به عملیات تور در Beth Israel Deaconess مرکز پزشکی. بیکر گفت: کار به سمت یک واکسن است که بث اسرائیل انجام شده است با جانسون و جانسون "فراهم می کند یک مقدار قابل توجهی از خوش بینی به همه ما که به دنبال هر دو درمان و واکسن به عنوان یک بخش بزرگ از ما چگونه — نه تنها در اینجا در ماساچوست اما در سراسر کشور و در سراسر جهان — مقابله با COVID-19 همانطور که ما رفتن به جلو."

آذر گفت: دولت فدرال تعیین کرده است یک "هدف بلند پروازانه" داشتن 300 میلیون دوز واکسن در اوایل سال آینده.

آذر گفت: هنوز خیلی زود به بگویید که چه اثرات است که دولت بازگشایی اقدامات یادبود روز تعطیلات آخر هفته اخیر رشته از تظاهرات بزرگ علیه نژادپرستی و خشونت پلیس تا به حال در گسترش ویروس.

او را تشویق تظاهر کنندگان به خود را پوشش چهره و عمل اجتماعی فاصله و گفت: او می خواست "برای تاکید بر مسالمت آمیز که در اعتراض به یک بخش حیاتی از ما دموکراسی آمریکایی و ما باید برای حمایت و دفاع از آن است."

او تصریح کرد: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تمايل به ترک سازمان بهداشت جهانی و گفت: دولت فدرال در حال کار برای ساخت یک "نسل بعدی استراتژیک ملی ذخایر" است که باید همه موجودی مورد نیاز برای یک بیماری همه گیر.

این یک داستان در حال توسعه



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب