آیر شرلی نام مکنزی جدید سر مربی تیم فوتبال

زمانی که مدرسه رزومه این سقوط Ayer Shirley منطقه ای دبیرستان شروع تازه وقتی که می آید به آن تیم فوتبال.مدیر ور

توسط ATSHNEWS در 21 اردیبهشت 1399

زمانی که مدرسه رزومه این سقوط Ayer Shirley منطقه ای دبیرستان شروع تازه وقتی که می آید به آن تیم فوتبال.

مدیر ورزشی استیو کندال اعلام کرد بعد از ظهر شنبه که کمبریج بومی Jermaine مکنزی کرده و به جای فیل Marchegiani به عنوان مربی تیم فوتبال موثر بلافاصله.

"Jermaine یک تن از دانش به همراه خود انرژی مثبت و شور و شوق" کندال در بیانیه ای گفت. "او به ارمغان خواهد آورد هیجان و شور و شوق به برنامه های ما و تاریخ خود را از در حال توسعه دانشجو-ورزشکاران و خاموش کردن زمینه بازدید کاملا با ارزش های اصلی ما. ما هیجان زده به Jermaine پیوستن به تیم ما و نمی تواند صبر کنید تا ببینید چه تغییرات مثبت او به ارمغان می آورد به برنامه های ما."

Marchegiani پا را از موقعیت های زیر پنج سال در شارژ با استناد به دلایل شخصی. Marchegiani یک معلم بازنشسته با داشتن تدریس در هادسون عمومی سیستم مدرسه.

مکنزی که ضرب و شتم از 13 نامزد دیگر برای موقعیت یک سال 1999 کمبریج Rindge و لاتین فارغ التحصیل است که به ارث برده یک Ayer شرلی تیم که رفت 1-9 پاییز گذشته با آن تنها برنده آمدن در برابر ابی کلی پرورش در Oct. 25. پلنگ به طور متوسط 6.6 امتیاز در هر بازی در حالی که بازده 34.5 در سال 2019.

آیر شرلی فهرستی فاقد عمق در بسیاری از مواضع با آن بازیکنان کهنه ویران شده توسط صدمات. به عنوان فصل آمد به نزدیک آن در شکرگزاری حوا Marchegiani تا به حال هفت سال اول شروع.

اما Panthers افتخار سالم تعداد junior تیم اول دانشگاه یا دانشکده بازیکنان که در حال انتظار برای حرکت به بالا و بازی به عنوان دانشجویان سال اول و رشته این سقوط.

مکنزی امیدوار است برای معکوس کردن روند در خیابان واشنگتن.

"این فرصت را به عقب بر گردیم به ماساچوست فوتبال بالا بود در لیست من," او گفت: بعد از ظهر شنبه با اشاره به زمان خود را به عنوان دستیار در چند بوستون مدارس مانند بوستون امریکا Matignon کلیسای جامع و کمبریج Rindge و لاتین و همچنین در استون-میلویل منطقه ای. "قطعا وجود دارد ورزشکاران در مدرسه و در تیم است. من بسیار هیجان زده هستم که در آن ما در, و ما بسیار جوان به طوری که کمک می کند تا بسیاری; ما چند سال با آنها به منظور توسعه.

"ما برای ساخت این فرهنگ تا به جایی که بچه ها اعتقاد داشتند که این خود فوتبال, برنامه و آنها در حال سرمایه گذاری در آن می توانید ببینید کار سخت خود را در آینده به نتیجه برسد. این ممکن است یک شبه روند اما هفته به هفته و روز به روز ما شروع به دیدن بهبود است. ما نیاز به انعطاف پذیر شود هر روز و درک کنند که ما می تواند راحت با اینکه ناراحت کننده است. لحظاتی وجود دارد که می آیند تا جایی که آن را می تواند ناراحت کننده باشد اما اگر ما آماده است و ما باید به رشد در آن شرایط است."

مکنزی گفت که او امیدوار است برای اجرای up-tempo, بدون ازدحام سبک جرم هنگامی که زمان و فرصت خود را ارائه.

"ما نمی خواهیم به جا یک میخ مربع در یک سوراخ گرد" مکنزی پکتیا میباشد. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال قرار دادن آنها را در یک موقعیت که در آن آنها می توانند اکسل."

دو فصل گذشته را دیدم مکنزی سر اسقف بردی در کنکورد, New Hampshire, که در آن او رفت 5-9 و شاهد بهبود 4-3 پاییز گذشته از جمله یک اسکله در بخش 4 برگشتی. در طول اولین فصل مکنزی سبز غول اسیر مردانگی جایزه.

او ایجاد C. Y. S. T. E. M. جوانان شهرستان, ورزش و آموزش و پرورش حرکت در منطقه بوستون بیشتر یک برنامه است که توسعه و ارائه انواع برنامه های جوانان است که در تعامل با دانشجو-ورزشکاران در برخی از تکامل مناسب پروژه های, اما همچنین کمک می کند تا افراد جوان با حل مشکل رهبری, شخصیت و حل تعارض.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن