ایده های جدید به کاناپه بادی هرگز قبلاً آشکار نشده بود

ای محصول بادی با توجه به اندازه و طراحی آن هم در منزل و هم خارج از منزل قابل استفاده میباشد و با توجه به ساخت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ای محصول بادی با توجه به اندازه و طراحی آن هم در منزل و هم خارج از منزل قابل استفاده میباشد و با توجه به ساختار بدنه براحتی قابل شتشو بوده و آسیب نمیبیند.در نشینمنگاه این کاناپه بدلیل داشتن برجستکی و فرو رفتگی عمل تبادل و جابجایی هوا براحتی انجام شده و از تعریق جلو گیری میکند.کاناپه بادی تخت شو Bestway قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را داشته و میتوان از آن بعنوان یک تشک راحت نیز استفاده نمود.کاناپه بادی تخت شو Bestway دارای پمپ باد برقی بوده و براحتی میتوانید مبل ود را باد کرده و از آن لذت ببرید. جنس بدنه این کاناپه بادی تخت خواب شو 67277 از پی وی سی درجه یک ساخته شده که بسیار محکم و انعطاف پذیر است و جنس رویه کاناپه از مخمل ضد تعریق تشکیل شده که بسیار نرم و لطیف میباشد . کاناپه بادی دو نفره بست وی از سری کاناپه های بادی چند کاره و تاشو جدید این شرکت بوده که محصولی بسیار با کیفیت و کاربردی محسوب می شود. بدون شک انتخاب کاناپه بادی تخت شو شرکت اینتکس بسیار معقول بوده و می توانید با خیال راحت تر از محصول خود استفاده نمایید . همچنین ارگونومی استفاده از این کاناپه نیز برای مصرف کننده بسیار راحت و دلنشین خواهد بود.

قطعا هزینه خرید کاناپه بادی و تخت بادی به صورت مجزا بسیار گران تر از خرید کاناپه بادی تخت شو خواهد بود . طراحی و ارگونومی پیاده سازی شده در این کالا طراحی و ارگونومی بسیار با کیفیت و استانداردی بوده و برای استفاده تمام سنین بخصوص بزرگسالان یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. به دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول ، استحکام کاناپه در برابر وزن زیاد بالاتر رفته است و می توانید با خیال آسوده و بدون نگرانی از این محصول استفادذه کنید . بدنه ای که از ضخامت خوبی برخوردار بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز نیز استفاده کرد. از این کاناپه نیز می توان در فضای منزل و همچنین در هوای باز نیز استفاده نمود. این کاناپه را در فضای باز نیز قابل استفاده می باشد. اما قسمت بسیار مهم دیگر کاناپه لایه های نگهدارنده و تحمل وزن داخلی بدنه بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه می باشند. محصولی با نشیمنگاه یک سره و همچنین قابلیت چند کاره که از وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده و امکان استفاده در انواع مسافرت ها را نیز به ما داده است. Th​is data h​as  been w​ri tt᠎en by G SA Conte nt Gen erator DE MO​.

دریچه های باد کاناپه بادی از بهترین نوع دریچه باد ساخته شده که از طول عمر بالایی برخوردار است و به سادگی باد کم نمیکند . از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این محصول نهفته شده طراحی موازی شکل لایه های نگهدارنده درونی کاناپه می باشد. از جمله محصولات خواب و استراحت اینتکس می توان به تشک های بادی تک نفره و دو نفره و تخت ها بادی یک نفره و دو نفره و مبل ها و کاناپه های راحتی و مبل های بادی و کاناپه های بادی تخت خواب شو اشاره کرد . قیمت ارزان , استحکام بالا , حجم کم , تولید شده از بهترین مواد پی وی سی و تست شده در کمپانی اینتکس با آخرین تکنولوژی روز دنیا اشاره کرد . در صورتی که به شکل ظاهری محصول دقت نمایید متوجه می شوید در قسمت دسته های کاناپه در قسمت چپ و راست 2 محفظه تعبیه شده که می توان برای نگهداری و قرار دادن لوازمی مانند گوشی موبایل ، بطری آب ، کنترل TV و یا گیرنده های دیجیتال و اقلام و لوازمی مشابه آن استفاده کرد. با توجه به میزان فضا، تعداد و نوع مبل تختخواب شو خود را انتخاب کنید تا جای مشخصی از خانه یا محل کار شما را اشغال کند.

این محصولات با تحمل وزن 100 تا 180 کیلو گرم دارای تست های تولید و استاندارد های بین المللی هستند. تشکی که می تواند توسط لایه PVC که به بدنه اصلی وصل شده به راحتی تا شده و یا جمع شود. این کالا که همانند نوع قبلی خود قابلیت تبدیل به تشک و مبل و تخت بادی را داشته و ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل ضد تعرق می باشد. کاناپه بادی قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد و از رویه ای با دوام تشکیل شده است. شرکت اینتکس پس از تولید محصولات خود آن ها را تست کرده و سپس به مرحله بسته بندی و ارسال می رساند . پس از آن مقداری از برچسب یا لیبل را به صورت سکه ای و گرد برش دهید ، این نوع برش زنی به دلیل اینکه گوشه ندارد بهتر بر روی بدنه بهتر می چسبد ، سپس آن را کمی آغشته به چسب مخصوص کنید ، میزان چسب مایع نباید بسیار زیاد یا بسیار کم باشد تا به خوبی چسب به بدنه بچسبد . ابعادی که این کاناپه بادی تک کاره دارد برای نشستن دو نفر بسیار مناسب می باشد. ساختار داخلی این محصول کامفورت یا طرح دار می باشد و سطح نشیمنگاه آن دو تکه است، کاناپه بادی تخت خواب شو برای ثبات بیشتر دارای دریچه های بادی مجزا می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن