مقامات: 1 مرده پس از گردباد ضربه غربی مینه سوتا

دالتون, Minn. (AP) — گردباد قدرتمند است که پاره پاره در سراسر زمین های کشاورزی در غرب ایالت مینه سوتا, کشته شد

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

دالتون, Minn. (AP) — گردباد قدرتمند است که پاره پاره در سراسر زمین های کشاورزی در غرب ایالت مینه سوتا, کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر می توانست تحمیل بالاتر مرگ و میر اگر مقدس تا به حال زده بیشتر پرجمعیت منطقه, مقامات روز پنجشنبه گفت.

طوفان شدید که از طریق بخش هایی از میانه روز چهارشنبه تولید حداقل دو گردباد که آسیب دیده مزارع در نزدیکی دالتون در مورد 153 مایل (246 کیلومتر) شمال غرب از مینیاپولیس.

A 30-year-old man, Seth نلسون روستایی نبرد دریاچه کشته شد هنگامی که یک twister تخریب یک گاراژ بزرگ که او در آن مشغول به کار بود شنبه شب گفت: Otter Tail County کلانتر ستوان کیت ون دایک.

دو نفر دیگر گرفته شده بودند به بیمارستان با آسیب های که در نظر گرفته نمی شد زندگی را تهدید ون دایک گفت. این زن و شوهر زندگی می کردند که در مسیر یکی از گردباد شد و برای درمان جراحات جزئی و منتشر شد.

با توجه به برآورد اولیه به هفت خانه و outbuildings آسیب دیده بودند از جمله مغازه و گاراژ Otter Tail County Sheriff بری Fitzgibbons گفت: پنج شنبه.

Fitzgibbons گفت: گردباد زده تا حد زیادی منطقه روستایی. "آن را به حال شده است بیشتر جمعیت منطقه در این مکالمه می تواند تا حد زیادی متفاوت است. من فکر می کنم که ما تا به حال خیلی بیشتر صدمات و به طور بالقوه مرگ و میر بیشتر," او گفت.

"برخی از مردم هستند که صدمه زدن به امروز — از لحاظ جسمی و روحی. برخی از فجایع صورت گرفت در اینجا با یک مقدار قابل توجهی از آسیب" گفت: شهرستان کمیسر جان Lindquist زندگی می کند که کمتر از یک مایل از نزدیکترین مسیر گردباد.

خدمات ملی آب و هوا زمین خدمه مشغول به کار بودند به تایید گزارش های اضافی, گردباد, هواشناس دانیل رابینسون میگوید.

"داشتن چشم بر روی زمین, بررسی تیم می تواند به دنبال شاخص های دیگر ممکن است touchdowns" رابینسون گفت.

کتی بلند VanVoorhis در فرگس فالز, مینه سوتا گفت: او بیدار شد طوفان اوایل پنج شنبه.

"ما شنیده این نرم افزار در خارج از پنجره اتاق خواب ما و بلافاصله بلند شد و ما زد و دیدم درخت افتاده بود," او گفت:.

پس از آن گردباد sirens آغاز شده وافغان, او گفت:.

"ما بیرون رفت و ارزیابی ما آسیب و تصمیم وجود ندارد بسیار ما می تواند انجام دهد و رفت به زیرزمین. ما امن هستند و آن را ضربه نیست خانه ما اما آمار ما دو اتومبیل است."

دو گردباد هستند که حداقل در EF3 دسته با بادهای 136-165 مایل در ساعت (219-266 kph), آب و هوا خدمات گفت. این گردبادهای به سمت چپ 6 تا 9 مایل (10 تا 14 کیلومتر) دنباله از آسیب های همراه اول قابل توجه در 5:08 p. m. در جنوب دالتون پس از یک گردباد هشدار به دنبال یک گردباد سه دقیقه بعد.

یک گردباد عبور بزرگراه میان ایالتی 94 اما هیچ وسایل نقلیه را تحت تاثیر قرار, با توجه به آب و خدمات. دیگر امکان گردباد فعالیت گزارش شده بود روز شنبه در کلرادو و همچنین بخش هایی از نبراسکا و ایلینوی.

ساکنان بسیاری از نبراسکا شد تمیز کردن و انتظار برای قدرت به ترمیم شنبه بالا زیر باد و تگرگ و باران سنگین است. ضعیف گردباد گزارش شده در مناطق خلوت در نزدیکی Venango و گرانت در جنوب غربی نبراسکا و Thedford در شمال غربی نبراسکا با توجه به خدمات ملی آب و هوا در North Platte. تنها جزئی درخت آسیب های گزارش شده از آن هواشناس شاون جاکوبز گفت.

در Sedgwick County, Colorado در نزدیکی ایالت نبراسکا خط KDVR گزارش شده است که تصویری از یک روت آب و هوا نقطه نقطه اسیر گردباد که باعث صدمه به اموال. بدون آسیب گزارش شده است.



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن