استرالیا معاملات با ویروس سنبله; صربستان فوران خشونت

توسط MENELAOS HADJICOSTIS, DUSAN STOJANOVIC و میله McGUIRKبلگراد صربستان (AP) — reimposition از coronavirus مس

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط MENELAOS HADJICOSTIS, DUSAN STOJANOVIC و میله McGUIRK

بلگراد صربستان (AP) — reimposition از coronavirus مستند اقدامات در صربستان لمس کردن درگیری های خشونت بار در پایتخت بلگراد که در سمت چپ حداقل 60 پلیس و معترضان صدمه دیده در میان تجدید هشدار که این ویروس هنوز هم در سرعت جمع آوری.

استرالیا دست و پنجه نرم با COVID-19 سنبله در شهر ملبورن که آماده شده در چهارشنبه دوم مستند حاوی ویروس گسترش یافته است. ملبورن ویروس گلایه به شدت در تضاد با دیگر مناطق کشور است که گزارش شده است کم و یا هیچ روزانه عفونت.

آفریقا پیشی گرفته نیم میلیون علامت عفونت کروناویروس با توجه به آمار منتشر شده روز شنبه با آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. آفریقای جنوبی گزارش دیگری بعد از بیش از 10 ، 000 مورد تأیید.

وجود دارد هیچ راهی برای دانستن تعداد واقعی تایید ویروس موارد در میان آفریقا 1.3 میلیارد نفر به عنوان آن 54 کشور همچنان به صورت جدی کمبود تست مواد برای ویروس.

در صربستان تظاهرکنندگان خشمگین ریخته در خیابان های بلگراد و سعی کردم به طوفان پارلمان مقامات بهداشتی گزارش بالاترین تک روز شمار کشته شدگان از میان 13 299 جدید COVID-19 موارد است. معترضان پرتاب سنگ و بطری و اشیاء دیگر و آتش به پنج خودروهای پلیس در حالی که فیلم از درگیری نشان داد که پلیس در حال ضرب و شتم برخی از تظاهرکنندگان.

حدود دو دوجین از تظاهر کنندگان دستگیر شده اند در حالی که اجرای قانون رسمی گفت: مقامات در حال تلاش برای شناسایی بیشتر افرادی که در زمان شورش.

رئیس جمهوری صربستان Aleksandar Vukic را امتیازی که, کاهش, ویروس محدودیت بیش از حد به زودی احتمالا منجر به یک عفونت سنبله نو طرح جهانی معضل از زمانی که برای باز کردن و چقدر بدون اشتعال یکی دیگر از ویروس شعله ور شدن است.

بسیاری از سرزنش استبدادی صربی رهبر برای بلند کردن اجسام قبلی مستند اقدامات فقط او خواهد سیمان قدرت را در دستان خود پس از انتخابات پارلمانی است. او را رد کرده است کسانی که ادعا می کند.

بلگراد ویروس تجدید حیات منعکس شده از یک روند کلی در بالکان که در آن عفونت در حال نگه داشتن یک مسیر بالا. در آلبانی 50-70 مورد جدید گزارش شده در هر روز بیش از چند بار روزانه تعداد عفونت گزارش شده در کشور مستند از طریق ماه های مارس و آوریل است.

مقامات در ایالت ویکتوریا استرالیا, مقامات اعلام کرد یکی دیگر از 134 coronavirus موارد در آخرین 24 ساعت از یک رکورد روزانه 191 موارد در روز سه شنبه.

بقیه استرالیا ثبت شده 13 نفر از جمله سه ملبورن-ارتباط عفونت در سرمایه های ملی کانبرا. کانبرا عفونت برای اولین بار ثبت شده وجود دارد و تقریبا در یک ماه.

نخست وزیر اسکات موریسون گفت: تمام ملت بود پشت ملبورن به عنوان آن را قفل شده است و برای شش هفته از شنبه شب.

"ما همه Melburnians در حال حاضر زمانی که آن را می آید به چالش های عصر ما" موریسون گفت. "ما همه ویکتوریایی در حال حاضر چون ما همه استرالیایی ها و که در آن چالش در حال حاضر است."

در آمریکا روزانه عفونت ویروس تقریبا دو کشور را قبلا بالا پایه با نرخ فزاینده در جنوب و غرب است.

ایالات متحده موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی مدیر Dr. Anthony Fauci صحبت در حمایت از دولت و مقامات محلی نیاز مردم به پوشیدن ماسک در یک پیشنهاد برای جلوگیری از عفونت ،

"آنچه نگران کننده است این است که شیب منحنی" Fauci گفت: از موارد در آلاباما در کنفرانس خبری روز شنبه با ایالت آلاباما داگ جونز. او افزود: "این سیگنال باید یک ماسک دوره."

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت که او با اعتماد به نفس است که او را به سرعت بازیابی از جدید کروناویروس با تشکر از درمان با هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا مواد مخدر است که نه ثابت شده است موثر در برابر COVID-19.

Bolsonaro گفت که آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس در روز سه شنبه پس از ماه از کمرنگ جلوه دادن شدت آن در حالی که مرگ و میر نصب شده به سرعت در داخل کشور است.

65 سال از جناح راست پوپولیستی که شناخته شده است برای ممزوج در جمعیت بدون پوشش چهره اش به خبرنگاران گفت که هیدروکسی کلروکین کمک تب فرو نشست.

"من خوب طبیعی است. من حتی می خواهم به راه رفتن در اطراف در اینجا, اما من می توانم با توجه به توصیه های پزشکی," Bolsonaro گفت.

سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری رئیس دکتر مایکل رایان گفت: coronavirus است که در ادامه برای به دست آوردن سرعت در سطح جهان با روزانه, گزارش موارد افزایش به 200000 — دو برابر تعداد موارد گزارش شده در آوریل و مه. رایان هشدار داد که اگر چه تعداد COVID-19 مرگ و میر به نظر می رسد با ثبات در حال حاضر, او هشدار داد که افزایش مرگ و میر می تواند به زودی به دنبال.

اندونزی روز چهارشنبه گزارش داد یکی دیگر از رکورد روزانه تایید عفونت ویروس با 1,863 موارد جدید هل دادن ملی در مجموع به بیش از 68,000.

ملی COVID-19 وظیفه نیروی سخنگوی Achmad Yurianto گفت که بیشتر از 50 نفر از این بیماری در کشور مرگ و میر به 3,359 — بیشترین تعداد تلفات در جنوب شرقی آسیا.

رومانی مشخص شده جدید نزدیک در روزانه تعداد تایید ویروس موارد با 555. قبلی یک روز ثبت شد مارس 11, با 523 عفونت های جدید.

شمال شرقی اسپانیا کاتالونیا منطقه را اجباری استفاده از ماسک در خارج از منزل پس از نگران کننده شیوع بیماری در داخل و اطراف شهر لریدا منجر به یک مستند از بیش از 200 ، 000 ساکنان از شنبه. برخی از 500 عفونت در لریدا شده مربوط به تابستان برداشت میوه است که جذب بسیاری از کارگران مهاجر که اغلب ارائه فقیر زندگی و شرایط کار.

در اسرائیل, وزیر دفاع Benny Gantz گفت: او در حال رفتن به قرنطینه بیش از نگرانی های او به تازگی در معرض COVID-19 حامل.

Gantz که همچنین به عنوان جایگزین نخست وزیر می گوید که او احساس می کند خوب است و جدا از حس مسئولیت. Gantz اعلام کرد که اسرائیل در مقابله با موج دوم از عفونت. دولت این هفته reimposed محدودیت های جدید در مجامع عمومی و به دستور, رستوران ها, میله, تئاتر و مراکز تناسب اندام را تعطیل دوباره.

___

Menelaos Hadjicostis گزارش از نیکوزیا قبرس و میله McGuirk از کانبرا, استرالیا است. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

__

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب