آتلانتا پلیس تماس بیمار در اعتراض به اتهامات در تیراندازی

توسط کیت BRUMBACKآتلانتا (AP) — آتلانتا افسران پلیس به نام بیمار پنج شنبه در اعتراض به تشکیل پرونده از اتهام ق

توسط ATSHNEWS در 30 خرداد 1399

توسط کیت BRUMBACK

آتلانتا (AP) — آتلانتا افسران پلیس به نام بیمار پنج شنبه در اعتراض به تشکیل پرونده از اتهام قتل علیه یک افسر که به ضرب گلوله یک مرد در پشت در حالی که رئیس موقت اذعان اعضای نیروی احساس رها شده در میان تظاهرات خواستار تغییرات گسترده به پلیس.

موقت رئیس رادنی برایانت گفت: آسوشیتد پرس در مصاحبه ای که با بیمار تماس شروع شد و چهارشنبه شب و در ادامه پنج شنبه, اما گفت که این گروه کافی کارکنان برای محافظت از شهرستان. روشن نیست که چگونه بسیاری از افسران را به نام.

"برخی عصبانی هستند. برخی از ترس. برخی به اشتباه بر آنچه ما در این فضا است. برخی ممکن است احساس رها" برایانت گفت: از افسران. "اما ما وجود دارد به آنها اطمینان می دهم که ما همچنان به جلو حرکت کند و از این طریق دریافت کنید."

دادستان آورده جنایت قتل و اتهامات دیگر علیه گرت Rolfe, یک افسر سفید پوستی که شات Rayshard بروکس پس از 27 سال-پیر مرد سیاه و سفید برداشت یک تیزر زد و شلیک آن در این افسر Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد گفت.

هوارد گفت که بروکس بود و نه یک تهدید مرگبار در آن زمان که افسر لگد زخمی مرد سیاه و سفید ارائه شده و هیچ درمان پزشکی برای بیش از دو دقیقه به عنوان او در حال مرگ افتاده. یکی دیگر از افسر Devin برازنان که دادستان منطقه گفت: ایستاده در بروکس' شانه به عنوان او تلاش برای زندگی خود متهم شده بود با تشدید حمله و نقض سوگند خود را.

Rolfe و برازنان تبدیل خود در روز شنبه. زندان سوابق نشان می دهد برازنان منتشر شد در $30,000 امضای اوراق قرضه معنی او تنها به پرداخت اگر او نتواند به نشان می دهد تا برای دادگاه در حالی که Rolfe برگزار می شد بدون پیوند. Rolfe اخراج شده و برازنان قرار داده شده بر روی میز وظیفه.

کمتر از 24 ساعت پس از روز جمعه در تیراندازی پلیس اریکا سپر استعفا داد و برایانت در زمان بیش از به طور موقت.

برایانت عینک سرمه ای پیراهن شنبه به جای پیراهن سفید به طور معمول فرسوده فرماندهی کارکنان برای نشان دادن همبستگی با افسران.

در حدود سه هفته پس از تظاهرات اول شکست در گرجستان سرمایه پس از جورج فلوید کشته شد توسط پلیس در ایالت مینه سوتا, افسران کار کرده شیفت 12 ساعت یا بیشتر شده اند و فریاد زد و تف و تا به حال چیزهایی در آنها پرتاب برایانت گفت.

"در برخی از نقطه, مردم خسته من تشخیص و جسمی خسته است." "ما قطعا فراتر از آن, و من مطمئن هستم که ما را ببینید ما بیمار-outs قطره به عادی و متوسط."

تصمیم به تعقیب افسران آمد کمتر از پنج روز پس از کشتار اخیر در شهر — و — ملت هنوز از وضعیتی وخیم فلوید پس از کشتن مجموعه ای خاموش در سراسر کشور تظاهرات که خواست گسترده تجدید نظر از پلیس و بررسی نژادپرستی در ایالات متحده است.

پس از آن نمایندگان مجلس با تصویب پلیس, اصلاحات آمریکایی ها بازنگری در مجسمه یادبود چهره های بحث برانگیز و ایده های مانند defunding پلیس تبدیل شده اند بخشی از مکالمه ملی. بزرگترین گروه کار در منطقه سیاتل رای به اخراج این شهر پلیس اتحادیه روز شنبه گفت: این تیم به نمایندگی از افسران شکست خورده به آدرس نژادپرستی در درون صفوف خود و کالیفرنیا روسای پلیس در روز پنج شنبه تایید یک طرح به شدت علف هرز پلیس که شکستن قانون و یا سابقه شکایت.

اما درایو برای تغییر نیز کشیده شده مقاومت مواجه می شود همانطور که با شنبه را callouts توسط پلیس در آتلانتا و بخش بیش از نقش پلیس باید بازی در حال تبدیل شدن به یک flashpoint.

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ یک جمهوری خواه با صدور یک پیام قوی برای حمایت پلیس در روز پنج شنبه.

"ما به یاد داشته باشید کسانی که فوت در حین انجام وظیفه و خانواده های آنها که هنوز سوگواری عبور خود را," او اضافه شده در ویدئو دفتر او ارسال شده به رسانه های اجتماعی.

در حالی که برخی از آنها مورد ستایش قرار داد دادستانی برای حرکت به سرعت در بروکس قتل برایانت گفت که او در سرعت اشاره کرد که گرجستان دفتر تحقیقات تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است به پایان رسید و به دنبال آن است.

او نمی خواهد می گویند که چگونه بسیاری از افسران به نام اما فقط یک افسر نشان داد تا برای کار صبح روز پنجشنبه در یک حوزه پلیس که چند ده هستند اختصاص داده شده به گشت گفت: Vince قهرمان غرب, مدیر منطقه ای بین المللی اخوان از افسران پلیس.

آتلانتا: ماموران پلیس راه رفتن خود را تغییر و یا پاسخ به تماس از آنجا که آنها احساس "رها خیانت های مورد استفاده در یک سیاسی بازی" قهرمان گفت: AP.

قهرمان گفت که او شنیده ام چند از افسران که آنها از ترس استفاده از زور برای محافظت از خود را دریافت کنید آنها را اخراج و یا دستگیر شدند.

بروکس' مراسم تشییع جنازه برای روز سه شنبه در آتلانتا تاریخی Ebenezer کلیسای باپتیست که کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور جماعت کشیش رافائل وارناک را اعلام کرد. تایلر پری بازیگر و فیلمساز تا به ارائه کمک های مالی برای, خدمات, مقامات گفت.

وارناک از مردم خواست تا به یاد داشته باشید تمام زندگی از دست رفته در هفته های اخیر در تعامل با پلیس است.

"غم انگیز و غیر ارادی همه آنها را تبدیل به قربانیان قابل رویت در یک چرایی گفتگو در مورد عدالت و انصاف در ملت ما" گفت: وارناک.

پلیس نامیده می شدند به وندی در هفته گذشته بیش از شکایت از یک ماشین مسدود کردن درایو از طریق خط و پیدا کردم بروکس خواب پشت چرخ. یک نفس تست نشان داد او مست. افسران بود نسبتا آرام گفتگو با بروکس قبل از همه چیز به سرعت به خشونت تبدیل شد زمانی که ماموران سعی دستبند او را.

Rolfe شات بروکس پس از او برداشت یک تیزر و زد Howard, دادستان گفت. اما زمانی که افسر اخراج بروکس بود خیلی جلوتر از او برای تیزر به یک خطر و آن را در حال حاضر اخراج شده اند و دو بار پس از آن خالی بود و دیگر یک تهدید هوارد گفت.

Rolfe وکلا گفت: او می ترسید برای خود و دیگران ایمنی. Rolfe آتش گشودند پس از شنیدن یک صدا "مانند یک گلوله و دیدم یک فلش در مقابل او" ظاهرا از این تیزر.

"زمانی که آقای بروکس تبدیل شده و با اشاره به یک شی در افسر Rolfe هر افسر را منطقی بر این باور بودند که او در نظر گرفته شده به خلع سلاح غیر فعال کردن و یا به طور جدی آسیب او" وکلای در بیانیه ای گفت.

جنایت, قتل, اتهام Rolfe, 27 حمل زندگی در زندان و یا اعدام اگر دادستان تصمیم به دنبال آن است. او همچنین متهم با 10 دیگر جرائم مجازات دهه پشت میله های زندان.

دادستان منطقه گفت: دیگر افسر برازنان, 26, است همکاری با دادستان و شهادت خواهد شد. اما وکلای مدافع گفت: او نشده توافق را به عنوان یک شاهد برای دادستان.

یکی از این وکلا به سموئیل گفت: برازنان دریافت یک ضربه مغزی در مبارزه با بروکس و قرار دادن پای خود را بر روی بروکس تنها به طور خلاصه زمانی که او شنیده ام صدای شلیک گلوله از آنجا که او نمی دانید که در آن آنها در حال آمدن از.

"او نگران است که او ممکن است دسترسی به سلاح" ساموئل گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسنده جف مارتین در آتلانتا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن