حداقل 3 MLB بازی به تعویق افتاد و در میان Marlins' شیوع ویروس

توسط استیون شرابمیامی (AP) — Marlins درهم برای فهرستی از تعویض آنها به عنوان مقابله با شیوع کروناویروس. نیویور

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

توسط استیون شراب

میامی (AP) — Marlins درهم برای فهرستی از تعویض آنها به عنوان مقابله با شیوع کروناویروس. نیویورک یانکیز برنامه ریزی روز در فیلادلفیا در حالی که این تیم در خانه تحت COVID-19 انجام شد. بالتیمور اوریولز پرواز از میامی بدون بازی یک بازی است.

و اتباع واشنگتن مدیر دیو Martinez خلاصه وضعیت در یک فصل به سختی در جریان است.

"من صادقانه به شما بگویم: من می ترسم" مارتینز گفت.

بیش از یک دوجین Marlins بازیکنان و اعضای کادر آزمایش مثبت برای COVID-19 در شیوع است که رشته این تیم در فیلادلفیا اخلال در لیگ اصلی بیس بال برنامه در روز پنجم از همه گیر تاخیر نجومی.

میامی خانه, درب بازکن, در برابر, Baltimore, به تعویق افتاد, به عنوان روز آخر از سری بازی های در Marlins پارک. همچنین به تعویق افتاده بود یانکی ها' سری بازکن دوشنبه در فیلادلفیا که در آن نیویورک شده اند در همان محل باشگاه وانجمن Marlins استفاده می شود آخر هفته گذشته.

"بدیهی است که ما نمی خواهیم هر بازیکن را در معرض دریافت کنید. این یک چیز مثبت," بیس بال کمیسر راب مانفرد گفت: MLB Network. "اما من نمی آن را به عنوان یک کابوس است. ما ساخته شده این پروتکل ها به ما اجازه می دهد تا به بازی ادامه دهد. به همین دلیل ما باید گسترش فهرست اسامی که چرا ما باید از بازیکنان اضافی. و ما فکر می کنم ما می توانیم نگه داشتن مردم امن و به بازی ادامه دهد."

نه Marlins بازیکنان در 30 فهرستی دو تاکسی بازیکنان تیم ملی و دو تن از اعضای هیات آزمایش مثبت یک فرد آشنا با این وضعیت به اسوشیتد پرس گفت, صحبت خواست نامش فاش نشود به این دلیل که نتایج تا به حال شده است برای عموم افشا می شود.

یانکی ها ماندن در فیلادلفیا و خود را clubhouse کارکنان با این تیم وجود دارد با یک فرد آشنا با برنامه های خود گفت: همچنین صحبت خواست نامش فاش نشود چرا که جزئیات اعلام نشده است. مارلین به تعویق افتاد خود خانه پرواز یکشنبه شب پس از خود سری آخر در برابر فیلیز.

آرام برنامه ریزی برای پرواز به بالتیمور از میامی در شب دوشنبه. آنها در حال برنامه ریزی برای میزبانی Marlins در دو بازی از سری بازی های با شروع چهارشنبه.

"اگر نتایج تست قابل قبول هستند Marlins سر گرفته خواهد شد بازی در بالتیمور روز چهارشنبه در برابر اوریولز" مانفرد گفت.

در ضمن Chicago White Sox مدیر ریک alexandria pro uk نگه داشته شود دور از تیم خود را پس از تجربه یک "کمی سرفه و احتقان بینی" مدیر کل ریک هان گفت. آزمونهای برنامه ریزی شده بود.

Marlins' شیوع بود صحبت از بیس بال و مارتینز فشرد در کلمات خود را به عنوان او در مورد وضعیت. مارتینز زمان از دست رفته در فصل گذشته به دلیل بیماری قلبی و اتباع در حال برنامه ریزی برای بازی در میامی در این آخر هفته.

"من سطح نگرانی رفت از حدود هشت تا 12. منظور من این چیزی که واقعا بازدید صفحه اصلی در حال حاضر" مارتینز گفت. "من کردم بچه ها ما clubhouse که واقعا نگران نیز هست."

MLB اعلام به تعویق افتادن دو شنبه ها حدود هشت ساعت قبل از برنامه ریزی زمین و گفت اضافی COVID-19 تست شد و در حال انجام است. که شامل فیلیز بازیکنان مورد آزمایش و امتحان پنج شنبه.

"اعضای Marlins' سفر به حزب خود quarantining در محل در حالی که در انتظار نتیجه این نتایج" MLB در بیانیه ای گفت.

آینده فقط روز به 60-بازی فصل Marlins' شیوع مطرح شده دوباره سوال در مورد مانفرد طرح برای مرور این بیماری همه گیر.

"در حال حاضر ما واقعا برای دیدن اگر MLB است رفتن به قرار دادن بازیکنان بهداشت اول ایم" لس آنجلس داجرز پارچ دیوید قیمت که تصمیم گرفتند از بازی در این فصل است. "به یاد داشته باشید زمانی که مانفرد گفت: بازیکنان بهداشت برترین بود?! بخشی از دلیل من در خانه در حال حاضر است چرا که بازیکنان بهداشت نیست قرار داده ، من می توانید ببینید که تغییر نکرده."

مانفرد گفت: نتایج آزمون باید در دسترس اواخر روز دوشنبه وجود دارد و به احتمال زیاد خواهد شد و یک به روز رسانی سه شنبه. او گفت: عوامل وجود دارد که نیروی MLB برای تغییر برنامه.

"یک تیم از دست دادن تعدادی از بازیکنان که ارائه آن را به طور کامل غیر رقابتی خواهد بود مسئله ای است که ما را مجبور به آدرس و باید به فکر ساخت یک تغییر" او گفت:. "آیا بود که خاموش کردن یک قسمت از این فصل در کل فصل است که به شرایط بستگی دارد. همان چیزی که با توجه به لیگ. شما رسیدن به یک نقطه خاص لیگ گسترده ای که در آن نشانی از تبدیل شدن به یک تهدید بهداشت و ما قطعا تعطیل در آن نقطه است."

دکتر اندرو موریس استاد بیماری های عفونی در دانشگاه تورنتو گفت: Marlins' شیوع ندارد تعجب به دلیل MLB طرح بود به صورت ناقص.

"بیس بال است که در مشکل" موریس گفت. "این باعث می شود من تعجب می کنم اگر آنها در حال گوش دادن به توصیه های کارشناسان یا کارشناسان خود را در حال دادن به آنها مشاوره خوب است. این طرح هر کسی که می داند آنچه که آنها در حال صحبت کردن در مورد می توانست تصور. این بازی از آن قرار بود به بازی."

Marlins قرار می گیرد infielder گرت کوپر outfielder هارولد رامیرز و right-hander جثه در یورنا مجروح لیست. آنها ادعا right-hander جاستین شفر و left-hander جاش اسمیت کردن چشم پوشی از سینسیناتی و به احتمال زیاد خواهد شد به شدت تکیه بر تقویت خود را از اردوگاه های آموزشی در ژوپیتر فلوریدا.

از آنجا که هیچ جزئی بازی های لیگ این فصل تیم مجاز به حفظ 60 بازیکن در هر. آنها باید 30 بازیکن در طول دو هفته اول فصل به علاوه یک تاکسی تیم ملی تا سه بازیکن برای هر سفر جاده ای به آنها فوری گزینه به جای بیمار بازیکنان.

Marlins می تواند اتوبوس, از فیلادلفیا به بالتیمور. Marlins مدیر عامل Derek Jeter انتشار بیانیه ای گفت: سلامت بازیکنان و کارکنان خود سازمان تمرکز اصلی.

"به تعویق انداختن امشب خانه, درب بازکن, بود, تصمیم گیری درست برای اطمینان از ما یک جمعی مکث کنید و سعی کنید به درستی درک کلیت این وضعیت" Jeter گفت.

یورنا خراشیده شد از خود شروع برنامه ریزی شده در روز یکشنبه بازی و گیر Jorge آلفارو در رفت و مجروح فهرست جمعه. هیچ دلیل داده شد برای حرکت و معلوم بود که Marlins دریافت آخرین مثبت نتایج آزمون.

آتلانتا ممکن است منبع Marlins' شیوع. آنها همچنین نمایشگاه بازی وجود دارد سه شنبه و چهارشنبه در برابر بریوز که دارند بدون بالا دو فو تایلر گل و تراویس d'Arnaud پس از هر دو نشان داد علائم COVID-19.

MLB و اتحادیه برگزار شد مذاکرات پنج شنبه پس از جنبه های پروتکل های به طور گسترده ای نادیده گرفته شده در طول فصل چهار اول روز مانند ممنوعیت بالا-سپاس و فیزیکی دیگر جشن.

Milwaukee Brewers مدیر کریگ Counsell گفت که در پی Marlins' شیوع تیم او دو برابر خواهد شد پایین در تلاش برای امن باشد.

"این یک پانچ به صورت تحقق است که ما باید به طور کامل" Counsell گفت. "آن احساس می کند مانند یک کار دشوار است اما ما در حال رفتن به سعی کنید و حق آن را دریافت."

NBA و NHL طرح به رزومه کاری خود را فصل به فصل در حباب محیط های با توپ در دریاچه Buena ویستا فلوریدا و هاکی در ادمونتون آلبرتا و تورنتو.

"NBA و NHL استفاده: اعداد کوچکتر از بازیکنان دوره کوتاه از زمان" مانفرد گفت. "من درک می کنم که چرا آنها آنچه را که آنها انجام داد. من فقط مطمئن شوید که آن را قابل اجرا برای ما است."

___

AP نویسندگان ورزشی رونالد بلوم در نیویورک دیوید Ginsburg در بالتیمور Howard Fendrich در واشنگتن راب Maaddi در فیلادلفیا جینی مک کالی در Oakland, California, Steve Megargee در میلواکی و آسوشیتد پرس نویسنده راب Gillies در تورنتو کمک به این گزارش.

___

دنبال استیون شراب در توییتر https://twitter.com/Steve_Wine

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن