استخر پیش ساخته

به همین دلیل آب در استخر نمایی بسیار شفاف و زلال دارد. استخر پیش ساخته در حال حاضر به واسطه ویژگی های منحصر ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به همین دلیل آب در استخر نمایی بسیار شفاف و زلال دارد. استخر پیش ساخته در حال حاضر به واسطه ویژگی های منحصر به فردش گزینه ای بسیار مقرون به صرفهتر و مناسبتر نسبت به استخر های سنتی است. استخر پیش ساخته فایبرگلاس چیست؟ سوالات متداول: در رابطه با خرید استخرهای فایبرگلاس به چه سوالاتی پاسخ خواهیم داد؟ در اندازه آن نمیتوان تنوع زیادی به خرج داد و نصب آن تنها با جرثقیل صورت میگیرد. چون نمیتوان استخر را به علت محدودیت های مالی نیمه کاره رها کرده و بعد از مدت زمان زیادی مجددا ساخت آن را ادامه داد . این ویژگی باعث می شود که خیال شما تا حد زیادی راحت باشد. این نوع استخر پیش ساخته از جنس قایقهای تفریحی کوچک است و دوام زیادی در برابر ناملایمات جوی دارد، لذا در ویلاها، خانه باغها، استخرهای ورزشی حرفهای، پارکهای آبی، خانهها، زمینهای کشاورزی و مزرعههای پرورش ماهی مورد استفاده قرار میگیرد. استخرهای قدیمی از جنس بتن هستند که در عمق زمین نصب میشوند. هر دو اینها با توجه به نوعی که از قبل تولید میشوند به صورت توکار یا روکار در محل مشتری نصب میشود. استخر فایبر گلاس از رزین و الیاف خاص تولید میشوند و ابعاد و شکلهای مختلفی هم دارند. This art ic᠎le w᠎as w​ri​tt᠎en ᠎by GSA Conte nt  Gen er᠎ator ​DEMO​!

توجه شود در نصب استخر فایبرگلاس روش های مختلفی انجام می شود. بسترسازی، کامپکت و رگلاژ کف انجام خواهد شد، سپس کاسه استخر توسط جرثقیل به محل گودبرداری منتقل و تثبیت می گردد. عوامل متعددی مانند برند سازنده استخر پیش ساخته، جنس و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت بدنه استخر، طرح و ابعاد استخر، نحوه اجرا استخر به صورت روکار یا توکار و هزینه های نگهداری، هزینه های جابه جایی با تریلی و جرثقیل بر قیمت استخر آماده تاثیر می گذارد. فایبرگلاس نوعی جنس یکپارچه برای تولید انواع استخر محسوب می شود. استخر پیش ساخته فایبر گلاس دارای بدنه یکپارچه بوده و به همین دلیل دچار نشتی نمی شوند. استخر های فایبر گلاس به صورت یکپارچه از جنس فایبرگلاس ساخته می شود و نیازی به ماده آب بند ندارند. در حال حاضر در سراسر دنیا مقاومترین مخازن در برابر حرارت و اسید از جنس فایبرگلاس ساخته می شود.

استخر های پیش ساخته ی فایبرگلاس در هر شکل ، کیفیت متریال و طراحی می توانند تولید شوند و ضمن دارا بودن خواص مکانیکی منحصر بفرد از صرفه اقتصادی قابل توجهی نیز برخوردار باشند. استخر های پیش ساخته بتنی از استانداردهای بالایی در زمینه مقاوم سازی و آب بندی برخوردار اند و علاوه بر کاهش زمان اجرای پروژه و از لحاظ اقتصادی به دلیل استفاده از بلوک و بتن به صرفه تر می باشد. پدیده استخر به عنوان تولید کننده انواع استخر پیش ساخته فایبرگلاس توانسته بهترین شرایط فروش را فراهم سازد. پدیده استخر به عنوان تولید کننده انواع استخر آماده فایبرگلاس توانسته بهترین شرایط فروش را فراهم سازد. نصب آسان استخر فایبرگلاس مزیت ویژه ای است و این موضوع کاملا صحیح می باشد اما دارای ریز نکاتی است که در صورت رعایت نکردن آن توسط مجری می تواند موجب خرابی استخر شود. نکته بعدی در تعیین قیمت این نوع استخرها، توجه به اندازه و ابعاد آن هاست و با توجه به این موضوع قیمت متنوعی دارند. اگر بخواهیم به صورت کلی قیمت استخر فایبرگلاس را با استخر کلاسیک مقایسه کنیم، بسیار ارزان تر است.

البته نسبت به استخر قدیمی راحتتر است. عمق آنها در مقایسه با استخرهای قدیمی محدود است. هر چند که انتقال آن ها از کارخانه سازنده به محل نصب در سایز های بزرگ بسیار دشوار است ولی شرکت پدیده استخر پارس برای راحتی شما عزیزان این خدمت را عهده دار شده و در کمترین زمان، استخر در محل مورد نظر شما نصب می گردد. این استخر به لحاظ ابعاد کوچکترین سایز را دارد. نصب و اجرای این استخر در مدت زمان ۷ روز انجام می شود. اگر می خواهید برای استخر خود تجهیزات دیگری نیز در نظر بگیرید، اینکار را می توانید بعد از اجرای کامل استخر انجام دهید. ساختار آرماتور بندی نسبت به نحوه تعادل سازی استخر و برای ایجاد شکل و مقاومت بخشی بالا انجام میشود . فعالیت های دشواری مانند آرماتور بندی یا بتن ریزی و غیره باید برای ساخت استخر سنتی صورت بگیرد. شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع استخر پیش ساخته از جمله قیمت استخر پیش ساخته فایبر گلاس توکار و غیره با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید. یکی از برندهای معروف استخرهای پیش ساخته، استخر و جکوزی سوییم پلاس swim plus است.

آخرین مطالب