سهام آسیا در پیشبرد پس از دیوار خیابان رالی; طلا و گسترش دستاوردهای

توسط ایلین KURTENBACHمیتو ژاپن (AP) — سهام پیشرفته در آسیا در روز سه شنبه سهام ایالات متحده از سر خود را به سم

توسط ATSHNEWS در 7 مرداد 1399

توسط ایلین KURTENBACH

میتو ژاپن (AP) — سهام پیشرفته در آسیا در روز سه شنبه سهام ایالات متحده از سر خود را به سمت بالا مارس در وال استریت در حالی که قیمت طلا تحت فشار قرار دادند به حدود $1,970 در هر اونس.

معیار صعود در هنگ کنگ و توکیو و شانگهای پس از S&P 500 با افزایش 0.7% یک شبه.

بسیار مورد توجه خواهد بود متمرکز در یک نشست دو روزه فدرال رزرو آغاز می شود که روز شنبه در حالی که امیدوار است برای کمک بیشتر برای اقتصاد آمریکا در حال افزایش است به عنوان کنگره بحث دیگری بسته محرک.

بسته شدن کنسولگری های ایالات متحده در غرب چین چنگدو پس از خاموش شدن چین کنسولگری در هوستون, تگزاس, برجسته تناقضات بین واشنگتن و پکن که در حال اضافه کردن به وحشت در زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس به نظر می رسد به دست آوردن گرفتن آن در نقاط آسیا از جمله هنگ کنگ و ژاپن و ویتنام است.

از جمله "حاد جغرافیایی-سیاسی ابهامات و اجتماعی و سیاسی با سويه چین با اولویت برای یک ارز-مانند پناهگاه امن دارایی های سخت مانند طلا در هزینه دلار ایالات متحده آمریکا" Hayaki ناریتا از بانک Mizuho گفت: در یک تفسیر.

قیمت طلا افزایش یافت $38.80 به $1,969.80 دلار در هر اونس در اوایل سه شنبه تا 2% به یک رکورد دیگر.

این غیر معمول برای قیمت طلا که تمایل به افزایش زمانی که نگرانی در مورد اقتصاد در حال بالا برای انجام این کار به خوبی در همان سهام که تمایل به پژمردگی در چنین نگرانی. اما مقادیر عظیم همه گیر-مبارزه با محرک باید آب گرفتگی بازار با منابع کافی از پول نقد به دنبال بالاترین بازده ممکن است.

قیمت سهم پیشرفته در سراسر منطقه با توکیو شاخص نیکی 225 در ژاپن شاخص 0.3% به 22,792.76 و هانگ سنگ در هنگ کنگ با اضافه کردن 1% به 24,844.54. شانگهای کامپوزیت شاخص رسید 1.1% به 3,241.44 و S&P / ASX/200 در سیدنی به دست آورد 0.7% به 6,083.50.

در وال استریت شاخص S&P 500 0.6% به 3,239.41. شاخص Dow Jones Industrial Average با رشد 0.4 درصدی به 26,584.77 و سنگین خرید سهام فن آوری کمک فشار شاخص Nasdaq composite با 1.7 درصد و بالاتر به 10,536.27.

"دلیل عدم آگهی های تازه برای بازار و سرمایه گذاران به نظر می رسد که یک بار دیگر تبدیل به امن انتخاب سهام فن آوری آنهایی که در نظر گرفته شده برای آب و هوای بهتری Covid-19 همه گیر" Jingyi پان IG گفت: در یک تفسیر.

سرمایه گذاران در حال انتظار برای شنیدن آنچه که بانک مرکزی ایالات متحده می گوید این هفته در مورد اقتصاد چشم انداز و آنچه در آن قصد دارد به انجام در نرخ بهره.

بیش از یک سوم از شرکت ها در شاخص S&P 500 در حال برنامه ریزی برای گزارش آنها چگونه شانس از آوریل تا ژوئن.

چند تا از این بازار تاثیر گذار ترین شرکت ها در حال برنامه ریزی برای گزارش این هفته از جمله Amazon, Apple, Facebook و Google شرکت مادر. آن چهار حساب برای 16 درصد از S&P 500 در کل ارزش می دهد که حرکات خود را outsized تاثیر در شاخص است.

تا کنون سود گزارش شده بهتر از وال استریت پیش بینی هر چند هنوز هم به مراتب ضعیف تر از یک سال پیش از آن به دلیل رکود اقتصادی است.

اما نگرانی ها در مورد افزایش یک چشم انداز مثبت در اخراج در سراسر کشور به عنوان کسب و کار را تعطیل و دوباره در حال رشد در میان coronavirus شمارش سراسر خورشید کمربند. قانونگذاران در حال چانه زدن بر سر نحوه حمایت از اقتصاد به عنوان یک اضافی 600 دلار در هفته مزایای بیکاری از دولت آمریکا تنظیم شده است به پایان می رسد به زودی. دموکرات ها و جمهوری خواهان هنوز هم بسیار به مذاکره کنند.

عملکرد 10 ساله خزانه داری توجه داشته باشید علامت تا 0.62% از 0.60% اواخر دوشنبه.

معیار خام ایالات متحده برداشت تا 8 سنت افزایش به $41.68 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. آن را به دست آورد 31 سنت افزایش به حل و فصل در $41.60 در هر بشکه در روز دوشنبه.

قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد اضافه شده 22 سنت افزایش به $44.12 در هر بشکه رسید.

در معاملات ارز دلار آمریکا تضعیف شد و به 105.33 ین ژاپن از 105.40 ین اواخر دوشنبه. یورو افزایش یافت به $1.1762 از $1.1752.

___

AP کسب و کار نویسندگان الکس Veiga, Damian J. Troise و استن چو کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن