آسیایی, کمیسیون با انتقاد به صورت سیاه و سفید زندگی می کند موضوع بیانیه

توسط فیلیپ MARCELOبوستون (AP) — برجسته چینی آمریکایی گروه گرفته موضوع را با زبان یک بیانیه ماساچوست', آسیایی,

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

توسط فیلیپ MARCELO

بوستون (AP) — برجسته چینی آمریکایی گروه گرفته موضوع را با زبان یک بیانیه ماساچوست', آسیایی, آمریکایی کمیسیون ابراز حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش زیر جورج فلوید مرگ است.

ویلسون لی, co-founder of the Boston فصل چینی شهروندان آمریکایی داد — یکی از کشور قدیمی ترین, آسیایی, آمریکایی مدنی و سازمان های حقوق — شکایت کرده است که این تفسیر از آسیایی آمریکایی کمیسیون ابراز حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است "تفرقه و التهابی" به دلیل آن را نشان می دهد آسیایی بهره مندی از "امتیاز سفید" و نژادپرستانه علیه مردم سیاه و سفید.

لی گفت: همچنین آن را ترویج خشونت با استناد به بحث حقوق مدنی دوران حزب پلنگ سیاه.

"من غمگین هنگامی که یک سازمان بودجه با دلار مالیات می گوید وجود نفرت در جامعه آمریکا برای سیاه پوستان" لی روز دوشنبه گفت:. "در گذشته وجود داشته است سوء تفاهم بین دختر سیاه, سیاه, جوامع, اما یک پتو بیانیه خواهم که نیست وضعیت کمک کند. آن را با قرار دادن بنزین روی آتش است."

آسیایی, آمریکایی ها شده اند راهپیمایی با تظاهرکنندگان در بوستون و در جای دیگر در این کشور خواستار پایان دادن به خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید او اضافه شده است.

"ما همدردی با جامعه سیاه و سفید. ما احساس می کنیم همان ظلم و ستم" لی گفت. "در برخی از راه های ما رنج می برند از تبعیض بیش از سیاه پوستان چون ما قبول سفید اما جامعه ما پذیرفته شده توسط سیاه و اقلیت جامعه ،

Vira Douangmany قفس که صندلی های دولت ایالات متحده در کمیسیون کاهش یافته است به نظر نگرانی کرد و گفت: این آژانس می خواهد به "اطمینان حاصل شود که گفتگو باقی مانده محور در صدای درد و تجارب ما سیاه همسایه است."

در بیانیه منتشر شده در اواخر هفته گذشته این کمیسیون گفت: این پشتیبانی از کسانی که به دنبال عدالت زیر جورج فلوید مرگ در ماه گذشته و در تماس با دیگران در جامعه آمریکا برای کمک به فشار برای تغییر.

این کمیسیون نیز گفت: آسیایی, آمریکایی باید به مقابله با نقش خود در "ضد سیاه نژادپرستی و ظلم" اشاره کرد که یکی از ماموران در صحنه زمانی که فلوید درگذشت در مینیاپولیس بود از تبار آسیایی.

آمریکایی های آسیایی تبار "هرگز به طور کامل درک سیاه و تجربه" چرا که آنها "در ادامه به بهره مندی از 'مدل اقلیت' اسطوره و تاریخی ما نزدیکی به امتیاز سفید" بیانیه خوانده شده در بخش.

"ما اذعان ریشه های عمیق ضد سیاهی درون AAPI جامعه و متعهد به در حال انجام و لازم است روند بهبود زخم آن" در این بیانیه آمده است: با اشاره به مخفف آمریکایی آسیایی و جزایر اقیانوس آرام.

این کمیسیون همچنین به نقل از تعدادی از راه هایی که سیاه, حرکات برای برابری مرتبط شده اند در طول تاریخ از جمله نحوه فعالان در هند در دهه 1970 به خود جلب کرد از حزب پلنگ سیاه و سفید تلاش های یک دهه پیش از آن به شکل Dalit Panthers برای مبارزه با تبعیض طبقه.

در مقیاس بزرگ تظاهرات و تجمعات و vigils صورت گرفته در بوستون و جوامع اطراف آن تقریبا هر روز پس از فلوید کشته شد مارس 25.

در روز دوشنبه یک silent vigil برنامه ریزی شده بود در این شهر West Roxbury محله. هیچ سخنرانی شد و انتظار می رود شرکت کنندگان را تشویق به آوردن نشانه ها به جای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب