به عنوان ما بازگشایی یک COVID-19 بررسی واقعیت

تازه از تعطیلات آخر هفته و چند روز به فاز 1 بازگشایی اقتصاد کشور ما ممکن است وسوسه به باور ما تبدیل گوشه در CO

توسط ATSHNEWS در 7 خرداد 1399

تازه از تعطیلات آخر هفته و چند روز به فاز 1 بازگشایی اقتصاد کشور ما ممکن است وسوسه به باور ما تبدیل گوشه در COVID-19 زیان آور فیزیکی و مالی عوارض جانبی.

در بهداشت عمومی جبهه متوسط تست مثبت نرخ میانگین تعداد کسانی که در بیمارستان بستری و متوسط تعداد مرگ و میر به دلیل coronavirus همه نشان داده اند که کاهش مداوم.

اما کشورهای مشترک المنافع را تلخ اشتغال تصویر به عنوان جدی وزنه تعادل به آن تشویق روند.

دولت نرخ بیکاری افزایش یافت و به 15.1 درصد در مارس – راه بالاتر از 8.8% ثبت در اوج رکود بزرگ — به عنوان 623,000 مشاغل از بین رفته در پی فرماندار فرمان اضطراری که بسته غیرضروری کسب و کار برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

چه تفاوت یک ماه از COVID-19 می سازد. در ماه مارس زمانی که ما فقط شروع به درک مقیاس این بیماری همه گیر پررونق ماساچوست اقتصاد hummed همراه در تقریبا آماری اشتغال کامل ثبت نام فقط 2.8 نرخ بیکاری.

که خیره کننده مارس nosedive فقط نشان می دهد که فراگیر اثر این ویروس همچنان به ورزش بیش از زندگی روزانه ما است.

با توجه به زمان و روش گزارش کار ضرر و زیان دولت واقعی مارس نرخ بیکاری احتمالا می ایستد و نزدیک به 20 درصد است.

بیش از نیم میلیون ماساچوست کارگران باید زمینه برای جبران بیکاری در چهار هفته گذشته.

تنها چند متحده گرفته اند سخت تر coronavirus آمار از ماساچوست که در انعکاس ملی آمار بیکاری. در سراسر کشور, مارس نرخ بیکاری در آمد زیر مشترک المنافع در 14.7%.

دو دیگر انگلستان متحده بیش از ماساچوست' بیکاری اعداد – آیلند (17%) و ورمونت (15.6%).

افزایشی سرگیری کسب و کار تضمین می کند که ماساچوست ادامه خواهد داد به تجربه بالا و بیکاری مربوط به سطح پایین درآمد برای چند ماه آینده.

این که چگونه Eric Rosengren که بانک فدرال رزرو بوستون اجرایی آن را می بیند.

Rosengren مانند پانل متخصص رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر ایجاد شده برای کمک به راهنمای خود را بازگشایی گیری متوجه می شود که تا زمانی که ما یک ثابت COVID-19 درمان و/یا واکسن اقتصاد دولت را به ادامه مبارزه است.

تا زمانی که یکی یا دیگری رخ می دهد دستیابی به موفقیت های عمومی نگرانی های بهداشتی ادامه خواهد داد برای محدود کردن تقاضا مهم نیست که چگونه بسیاری از کسب و کار بازگشایی شده است.

در طول سال های اخیر ارائه آنلاین به منطقه ای شبکه های کسب و کار و لابی گروه Rosengren گفت بوستون تغذیه داخلی پیش بینی نشان می دهد که نرخ بیکاری در کشور است که به احتمال زیاد در دو رقمی سطوح از طریق پایان سال پس از رسیدن به اوج در حدود 20 ٪ است.

ماساچوست " بازگشت به برخی از نسخه جدید عادی تنها اتفاقی خواهد افتاد اگر ما همچنان به عمل مسئولانه ما در تعامل با جمعیت به طور کلی ما بازگشت به محل کار و شرکت در فعالیت های مرتبط با تابستان است.

فیزیکی فاصله ماسک صورت و با وجدان بهداشت تبدیل به هنجار شده و ادامه خواهد داشت لازم برای آینده قابل پیش بینی.

کارشناسان بهداشت و درمان در حال حاضر هشدار داد که ما باید انتظار دور دیگری از coronavirus این پاییز یا زمستان اما جدی هر خوشه رخ می دهد که در این فاصله می تواند به خطر اندازد همه ما باید به صورت جمعی انجام شده تا به این نقطه است.

ما باید با صبر و حوصله دنبال سیاست های طراحی شده برای اجازه می دهد اقتصاد ما به کار با خیال راحت و با موفقیت در این عمومی-بهداشت محیط.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب