به عنوان جدید خوشه ظهور که هشدار ویروس ممکن است در اینجا به ماندن

توسط LORNE طبخ و النا BECATOROSبروکسل (AP) — جدید کروناویروس خوشه ظاهر شده اند در سراسر جهان به عنوان سازمان م

توسط ATSHNEWS در 24 اردیبهشت 1399

توسط LORNE طبخ و النا BECATOROS

بروکسل (AP) — جدید کروناویروس خوشه ظاهر شده اند در سراسر جهان به عنوان سازمان ملل در تلاش برای تعادل بازگشایی اقتصاد و جلوگیری از موج دوم از عفونت در حالی که بالا بهداشت جهانی رسمی شنبه هشدار داد که COVID-19 می تواند در اطراف برای یک مدت زمان طولانی.

مقامات چینی در شهر ووهان که در آن همه گیر برای اولین بار آغاز شد در اواخر سال گذشته گزارش شد فشار جلوتر شنبه برای تست تمام 11 میلیون نفر به این ویروس در عرض 10 روز پس از یک تعداد انگشت شماری از عفونت های جدید یافت شد.

در لبنان و مقامات ابقاء در سراسر کشور مستند به مدت چهار روز آغاز شب چهارشنبه پس از افزایش تهدیدات و شکایت از مقامات اجتماعی و فاصله گرفتن قوانین نادیده گرفته می شود.

بالا بهداشت جهانی سازمان رسمی و در عین حال هشدار داد که این امکان جدید کروناویروس ممکن است در اینجا به ماندن بگیرید.

"این ویروس ممکن است هرگز از بین برود" دکتر مایکل رایان گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه. بدون واکسن, او گفت:, آن می تواند سال برای جمعیت جهانی به ساخت سطوح کافی از ایمنی.

"من فکر می کنم این مهم است برای قرار دادن این روی میز" او گفت:. "این ویروس ممکن است فقط یکی دیگر از ویروس بومی در جوامع ما," او گفت که دیگر قبلا رمان بیماری هایی مانند HIV هرگز ناپدید شد اما درمان موثر توسعه یافته اند.

با وجود این خطر که شل شدن محدودیت ها می تواند منجر به عفونت خوشه کشورهای اروپایی شده اند به دنبال راه اندازی مجدد مرزی سفر به خصوص که تابستان فصل تعطیلات بافندگی برای کشورهایی که اقتصاد تکیه بر گردشگران هجوم آوردند به سواحل موزه ها و سایت های تاریخی.

اتحادیه اروپا پرده برداری از یک طرح برای کمک به شهروندان در سراسر آن 27 ملل نجات تعطیلات تابستان خود را پس از ماه از coronavirus مستند و احیای اروپا را به شدت کتک صنعت گردشگری. همه گیر باعث شده است تا مرز تعطیلی در سراسر اروپا و تعطیل کردن تاسیسات پروازهای ارزان محلی.

اتحادیه اروپا را بازوی اجرایی کمیسیون اروپا گذاشته مشاوره آن برای بلند کردن ID چک در بسته مرزها کمک به شرکت های هواپیمایی و کشتی و اتوبوس در حال اجرا در حالی که اطمینان از ایمنی مسافران و خدمه و آماده سازی اقدامات بهداشت برای هتل ها.

روشن نیست که آیا اتحادیه اروپا و سازمان ملل را به دنبال خواهد داشت که مشاوره از آنجایی که آنها نه بروکسل را نهایی می گویند بیش از سلامت و امنیت مهم است.

برخی از کشورهای اروپایی به دنبال توافق دوجانبه با همسایگان خود است.

اتریش گفت: مرز خود را با آلمان خواهد بازگشایی به طور کامل در ژوئن 15, و این مرز چک خواهد بود کاهش می یابد شروع جمعه. صدراعظم Sebastian Kurz گفت: اتریش شد برای هدف موافقت نامه های مشابه با سوییس و لیختن اشتاین و همسایگان شرقی "به عنوان طولانی به عنوان عفونت ارقام اجازه می دهد."

وزیر امور خارجه آلمان Heiko جرم گفت: کشور خود را با بلند کردن یک پتو هشدار سفر خارجی به مقصد اروپا قبل از جاهای دیگر است اما مشخص نیست چه زمانی. آلمان هشدار در برابر همه غیر ضروری سفر توریستی به خارج از کشور اجرا می شود حداقل تا ژوئن 14.

تنش در ایجاد توازن میان امنیت مردم در برابر شدید اقتصادی خرید اینترنتی پخش سراسر جهان است. ایتالیا تا حدی برداشته مستند محدودیت در هفته گذشته تنها به دیدن یک پرش بزرگ در تایید coronavirus موارد در آن سخت ترین ضربه منطقه است. پاکستان گزارش 2,000 عفونت های جدید در یک روز پس از جمعیت مردم کهنه را در بازارهای محلی به عنوان محدودیت کاسته شد.

کشورهای اروپایی را آغاز کرده اند به آرامی کاهش مستندات خود را از آرایشگر مغازه بازگشایی در هفته آینده در بلژیک به برخی از مدارس شروع تا به زودی دوباره در پرتغال. اما قایق از قوانین ایمنی در محل قرار داده از جمله کاهش تعداد کودکان در بلژیک پیش دبستانی و کلاس ها و فرم های مختلف اجتماعی فاصله.

در سوئد که گرفته است نسبتا نرم با رویکرد مبارزه با کروناویروس اجازه می دهد مدارس ابتدایی و رستوران ها را باز باقی می ماند با برخی اجتماعی, فاصله, قوانین, مقامات خواست سوئدی ها به خارج از کشور سفر غیر ضروری سفر و به منظور محدود کردن جنبش در داخل کشور است.

سفر در سوئد "تا یکی دو ساعت با ماشین می توان ساخته شده است" نخست وزیر سوئد استفان Lofven گفت. "اما این به آن معنا نیست که همه چیز را به عنوان آن استفاده می شود — عقل سلیم و احتیاط زیادی اعمال می شود."

وضعیت نامشخص باقی مانده در برخی از کشورها. ایالات متحده می گوید: تانزانیا عمومی منتشر شد هر گونه اطلاعات در COVID-19 در دو هفته. سازمان جهانی بهداشت همچنین ابراز نگرانی در مورد تانزانیا که رئیس جمهور را مورد سوال خود دولت ویروس تست و حاضر به بستن کلیساها در این باور است که این ویروس نمی تواند زنده ماندن در بدن مسیح است. جدید سفارت آمریکا در بیانیه ای هشدار می دهد که خطر آلوده شدن در تانزانیا مرکز تجاری دارالسلام است "بسیار بالا" و می گوید: بسیاری از بیمارستان های این شهرستان غرق شده اند.

در ضمن رایان سازمان بهداشت جهانی است رئیس بهداشت و درمان اضطراری به حال گریم هشدار در مورد کوروناویروس: حتی اگر یک واکسن موثر ممکن است توسعه این امر نیاز به کار بسیار زیاد برای تولید کافی دوز و توزیع آنها در سراسر جهان است.

"هر یک از این مراحل مملو از چالش است."

ماریا ون Kerkhove که ویژگی های رهبری برای COVID-19 اضافه شده است که او به رسمیت شناخته شده برخی از مردم "در یک حالت احساس کاملا از ناامیدی" اما اشاره کرد که متوقف کردن ویروس حتی بدون مداخلات پزشکی ممکن بود.

"مسیر این شیوع در دست ما است," او گفت:. "ما را دیده اند برخی از کشورها را این ویروس را تحت کنترل است."

در ایالات متحده آمریکا کشور بالا بیماری های عفونی متخصص صادر کند و هشدار داد که شهرها و ایالات متحده می تواند بیشتر COVID-19 مرگ و میر و آسیب های اقتصادی اگر آنها را بلند stay-at-home سفارشات بیش از حد به سرعت.

"وجود دارد یک خطر واقعی است که شما ماشه شیوع است که شما ممکن است قادر به کنترل" دکتر Anthony Fauci گفت: در سنا شهادت جمعه پس از بیش از دو دوجین ایالات متحده شروع به بلند کردن مستندات.

نظرات خود را به یک تیز مقاومت مواجه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که می خواهد به سمت راست یک سقوط آزاد اقتصاد است که دیده می شود 33 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست. ایالات متحده بزرگترین شیوع کروناویروس در جهان تا کنون: 1.37 میلیون عفونت و بیش از 82,000 مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

چین اولین کشور به قرار دادن تعداد زیادی از شهروندان تحت مستند و برای اولین بار به سهولت کسانی که محدودیت شده است به شدت محافظت در برابر هر گونه تجدید حیات. در ژانویه آن قرار داده و کل شهر ووهان و اطراف آن منطقه به بیش از 50 میلیون نفر تحت سخت مستند. یک خوشه از شش مورد جدید به تازگی پدید آمده اولین عفونت های محلی در ووهان پس قبل از این مستند کاسته شد در اوایل ماه آوریل.

در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است بیش از 4.2 میلیون نفر و کشته شدن برخی از 292,000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز شمارش. کارشناسان می گویند تعداد واقعی هستند به احتمال زیاد به مراتب بالاتر است.

___

Becatoros گزارش از آتن ، مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن