آیا شما یک سرمایه گذار عاطفی?

یکی از مهمترین و اغلب تبلیغ مفاهیم مورد سرمایه گذاری است که به "خرید کم است." بسیاری از سرمایه گذاران را به شم

توسط ATSHNEWS در 14 اردیبهشت 1399

یکی از مهمترین و اغلب تبلیغ مفاهیم مورد سرمایه گذاری است که به "خرید کم است." بسیاری از سرمایه گذاران را به شما بگویم که آنها می دانند که آنها باید "خرید کم" با این حال بیش از حد بسیاری از سرمایه گذاران را مخالف دقیق. مطالعه پس از مطالعه نشان می دهد که زمانی که بازار سهام بالا می رود سرمایه گذاران قرار دادن پول بیشتر در آن و زمانی که بازار سهام پایین می رود و آنها را پول است. به عنوان من در مورد بحث قبلی من در ستون "هشداری برای سرمایه گذاران" سرمایه گذاران کشیده یک رکورد $326 میلیارد از وجوه متقابل در ماه مارس است. مارس نیز یک رکورد در ماه برای وجوه بازار پول به عنوان سرمایه گذاران ریخت و یک رکورد $676 میلیارد دلار از پس انداز به دلار وجوه بازار پول.

بیشتر افراد ترجیح به خرید (به عنوان مثال, لباس, لوازم, تعطیلات, بلیط های هواپیمایی و تلویزیون) زمانی که آنها در فروش می باشد. اما سهام این یکی از چیزهایی است که بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند به خرید زمانی که قیمت های خود را بالا هستند. هیچ کس می خواهد به سرمایه گذاری در چیزی است که نبوده است به خوبی انجام است و انتظار می رود به خوبی انجام دهد در هر زمان به زودی. هر سرمایه گذار با تجربه این احساسات در برخی از زمان و یا دیگر.

مشکل این است که سرمایه گذاری تصمیم گیری بر اساس احساسات می تواند منجر به ضعیف طولانی مدت می گرداند. برای مثال زمانی که بازار سقوط ترس می تواند سریع سرمایه گذاران به فروش اوراق بهادار زمانی که قیمت پایین است. سپس هنگامی که بازار افزایش حرص و آز در ضربات و برخی از سرمایه گذاران تا پایان خرید اوراق بهادار زمانی که قیمت ها بالا است. اغلب نتیجه گیری عاطفی سرمایه گذاری تصمیم گیری مانند این است که سرمایه گذاران تا پایان خرید بالا و فروش پایین است. زیر را در نظر بگیرید مثال فرضی

جک و جیل هستند و هر یک به دنبال سرمایه گذاری $10,000 به بازار سهام است. آنها هر دو تصمیم به صبر کردن برای دیده اند که چگونه در بازار انجام می دهد قبل از تصمیم گیری زمانی که به سرمایه گذاری. بیش از 3 ماه آینده بازار سهام سود 20 درصد است. جک خسته است از دست رفته و تصمیم به سرمایه گذاری خود را $10,000 به سهام صندوق. در ژانویه 1st, بودجه, قیمت یا ارزش خالص دارایی ها شد 10 دلار است. سهام وجوه قیمت فعلی دلار است 12. به عنوان یک نتیجه, جک $10,000 خرید 833 سهام صندوق (مقدار دلار سرمایه گذاری تقسیم بر قیمت صندوق).

بیش از 6 ماه آینده بازار سهام از دست می دهد 33 درصد و بودجه قیمت در $8. با بازار پایین خیلی جیل تصمیم به سرمایه گذاری خود را $10,000 به همان صندوق است. او را $10,000 خرید 1,250 سهام این صندوق است. بیش از 3 ماه آینده بازار سهام سود 25 درصد و درآمد صفر درصد برای سال. به عنوان یک نتیجه قیمت سهام صندوق در پایان سال درست جایی که از آن شروع در $10.

به عنوان یک نتیجه 833 سهام که جک خریداری شده و در حال حاضر به ارزش $8,330 (دلار سرمایه گذاری مبلغ ضرب در قیمت فعلی صندوق). جک به پایان می رسد تا از دست دادن 16.7 درصد در سال. اما 1,250 سهام که جیل خریداری شده و در حال حاضر به ارزش $12,500. به عنوان یک نتیجه جیل به پایان می رسد تا به دست آوردن 25 درصد برای این سال است.

وقتی که می آید به سرمایه گذاری بسیاری از اشتباهات ساخته شده توسط سرمایه گذاران می توان به رفتار خود است که به طور معمول دیکته شده توسط احساسات خود را. احساسات می تواند سرمایه گذاران را به انجام چیزی اشتباه در زمان اشتباه است. همه ما می دانیم عقلانی ما باید به خرید کم و فروش بالا است. در عین حال احساسات می تواند سرمایه گذاران را به انجام درست برعکس است.

مارتین Krikorian رئيس جمهور از سرمایه و ثروت, مدیریت ثبت نام مشاور سرمایه گذاری ارائه "تنها هزینه" مدیریت سرمایه گذاری خدمات واقع در 9 بیلریکا جاده, Chelmsford, MA. او نویسنده از سرمایه گذاری کتاب "10 فصل به داشتن پرتفوی سرمایه گذاری موفق" و "7 مرحله برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذار بهتر."

مارتین را می توان در رسید (978) 244-9254, سرمایه, ثروت, مدیریت وب سایت; www.capitalwealthmngt.com و یا از طریق ایمیل در info@capitalwealthmngt.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب