AP Top News در 12:15 p. m. EDT

کپنهاگ, دانمارک (AP) — تو سرو و سالن مو در دانمارک. سواحل استرالیا. کتابفروشی ها در آلمان است. کشورها در سراسر

توسط ATSHNEWS در 1 اردیبهشت 1399

کپنهاگ, دانمارک (AP) — تو سرو و سالن مو در دانمارک. سواحل استرالیا. کتابفروشی ها در آلمان است. کشورها در سراسر جهان است که دیده می شود coronavirus عفونت صاف کردن شروع به کاهش خود مستندات دوشنبه. در ایالات متحده, در ضمن بحث زمان در به طور فزاینده سیاسی لبه. طی چند روز گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آشکارا را تشویق معترضان که خواستار بلند کردن اجسام از دولت تحمیل stay-در-خانه سفارشات و برخی از کشورها — عمدتا آنهایی که تحت رهبران جمهوری خواه — گامهای به استراحت برخی از محدودیت. اما دیگر فرمانداران هشدار داده اند که آنها نمی توانند به جلو حرکت بدون کمک از دولت فدرال در حال گسترش تست.

در اینجا برخی از AP بالا داستان دوشنبه در جهان coronavirus بیماری همه گیر. دنبال APNews.com/VirusOutbreak برای به روز رسانی از طریق روز و APNews.com/UnderstandingtheOutbreak به صورت داستان توضیح برخی از آن پیچیدگی است. آنچه امروز اتفاق می افتد: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که در نهایت با اذعان به درخواست فرمانداران برای کمک به. معاون رئیس جمهور مایک پنس منجر تلفنی با ملت فرمانداران در پاسخ به تماس برای ملی تست استراتژی برای کمک به تامین امنیت در تقاضا منابع مانند تست سواب و مواد شیمیایی. سهام کاهش یافت و در اوایل معاملات در وال استریت با انرژی سهام با چکش توسط آخرین سقوط قیمت نفت. S&P 500 بود پایین 1% بعد از 15 دقیقه اول معاملات پیش از یک هفته پر مشغله که در آن ده ها تن از مدیران اجرائی در بزرگترین متحده آمریکا

تورنتو (AP) — یک فرد مسلح مبدل به عنوان یک افسر پلیس رفت و در 12 ساعت داد و بیداد در کانادا, استان نوا اسکوشیا, تیراندازی مردم در خانه های خود تنظیم آتش سوزی و کشته شدن حداقل 18 نفر از جمله یک پلیس زن در مرگبارترین تیراندازی و کشتار در تاریخ این کشور است. مقامات گفت: مظنون شناخته 51 ساله گابریل Wortman نیز در میان کشته شدگان در آخر هفته حمله. پلیس نمی ارائه یک انگیزه برای قتل. نخست وزیر کانادا جاستین ترودو گفت: فرد مسلح کشته شدن حداقل 18 "اکثریت قریب به اتفاق نوا Scotians را با لینک مستقیم با یکی بیشتر از قربانیان است.

نیویورک (AP) — سهام مخلوط در ظهر امروز و پس از از وال استریت کمرنگ تیز آن ضرر و زیان از اوایل صبح پس از دیگری سقوط قیمت نفت است. S&P 500 آغاز شده دوشنبه با افت 1.6 درصد بود اما کمرنگ است که به 0.3% در مدت کوتاهی قبل از ظهر به وقت شرق آمریکا. داو صنعتی نیز پایین اما شاخص Nasdaq composite شد تا کمی. بیشتر شناور سود برای Netflix و دیگر stay-at-home برندگان در coronavirus همه گیر کمک به محدود کردن بازار ضرر و زیان است. خفیف قطره به صورت گسترده در بازار خوردند به برخی از دستاوردهای بزرگ ساخته شده از اواخر مارس رانده شده به تازگی توسط سرمایه گذاران به دنبال به جلو به بخش هایی از اقتصاد احتمالا بازگشایی به عنوان عفونت های سطح سخت-آمار مناطق.

سیل تحقیقات جدید نشان می دهد که بیشتر مردم تا به حال coronavirus بدون هر گونه علائم سوخت امیدواریم که که آن را تبدیل به بسیار کمتر کشنده از اصل ترسید. در حالی که به وضوح خبر خوب این همچنین بدان معنی است که آن را غیر ممکن می دانم که در اطراف شما ممکن است مسری. که پیچیده تصمیم گیری در مورد بازگشت به کار و مدرسه و زندگی عادی. در هفته گذشته, گزارش, از, خاموش, عفونت آمده اند از یک پناهگاه بی خانمان در بوستون, ایالات متحده, نیروی دریایی, ناو هواپیمابر, زنان باردار در بیمارستان نیویورک چندین کشور اروپایی و کالیفرنیا. سر از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می گوید: 25 درصد از افراد آلوده ممکن است علائم.

واشنگتن (AP) — پس از اصرار آن شد تا فرمانداران به سطح شیب دار بالا coronavirus تست در کشورهای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که در نهایت به تصدیق خود را به درخواست برای کمک. معاون رئیس جمهور مایک پنس منجر خواهد شد تلفنی با ملت فرمانداران صبح روز دوشنبه از FEMA ستاد در پاسخ به تماس برای ملی تست استراتژی برای کمک به تامین امنیت در تقاضا منابع مانند تست سواب و مواد شیمیایی — یک روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که او می تواند با استفاده از دفاع تولید عمل وادار یک شرکت تولید گوش پاک کن. پنس را "نقد و بررسی چه بیشتر آنها می توانید انجام دهید و با هم برای توسعه محلی مناسب تست استراتژی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید در کنفرانس خبری روز شنبه.

واشنگتن (AP) — دادگاه عالی تحویل یک شکست دوشنبه به مونتانا مالکان که به دنبال اضافی پاکسازی آرسنیک چپ بیش از سال از ذوب مس. دادگاه گفت: مالکان نمی تواند با ادامه تلاش ها برای ضدعفونی اموال خود را در نزدیکی توقیف آناکوندا تال بدون اجازه از سازمان حفاظت محیط زیست. این تال متعلق به BP-متعلق به آتلانتیک ریچفیلد Co. و نشسته در مرکز 300 مایل مربع Superfund سایت. این شرکت می گوید این صرف $470 میلیون برای تمیز کردن سایت. صاحبخانه که ناراضی هستند با سازمان حفاظت محیط زیست دستور پاکسازی می خواهید آتلانتیک ریچفیلد به پرداخت برای حذف بیشتر آرسنیک آلوده خاک از خواص خود را.

برخی از رستوران بزرگ زنجیره ای به دست آمده اند وام از دولت تحت یک کسب و کار کوچک برنامه امداد پیشرو گروه های کسب و کار به گریه ناپاک حتی اگر این وام ها در داخل دستورالعمل برنامه های اعطای وام. چک برنامه حفاظت از خود را خسته $350 میلیارد دلار بودجه در هفته گذشته و بسیاری از کسب و کارهای کوچک قادر به دست آوردن وام آنها به شدت نیاز به شناور باقی می ماند. کنگره و کاخ سفید می گویند که نزدیک به یک توافق در مورد بودجه اضافی اما گروه های کسب و کار می گویند این برنامه نیاز به تغییر به طور عادلانه تر به کوچکترین کسب و کار. رستوران های زنجیره ای تکان کلبه رستوران استیک روت کریس و Potbelly را هر هفته گذشته اعلام کرد که می خواهم به دست آمده وام به ارزش یک ترکیب $40 میلیون وام تحت برنامه.

میلان (AP) — هر شب هنگامی که Pasqualina کونته بازگشت به خانه از یک روز تخلیه به عنوان یک پرستار در میلان اورژانس برای coronavirus بیماران او مشتاق به نگه داشتن او 9 ساله پسر, Andrea. اما برای 50 روز و شمارش دو را نه در آغوش گرفت. در طلوع آفتاب کونته دارای میز صبحانه مجموعه. به سختی یک ساعت بعد او را به لغزش بر روی دنده محافظ در سن کارلو بیمارستان یکی از تجهیزات پزشکی در مرکز ایتالیا COVID-19 شیوع در لومباردی. مدارس تعطیل هستند بنابراین او قطره Andrea کردن در راه او به کار در یک دوست. Andrea پدر آنها را ترک زمانی که او 3 ماه, او می گوید.

در حالی که تماشای بیشتر تکرار از بازی های کلاسیک با ملی, تقویم ورزشی در برگزاری به دلیل coronavirus همه گیر آسوشیتد پرس به نظر می رسد در برخی از حوادث که می شده اند زندگی می کنند در این هفته از آوریل 20-26: MLB: — ثبت نام-سرقت whistleblower مایک Fiers شده اند در هوستون با اوکلند دو و میدانی برای یک آخر هفته سری. یک راست-hander که تن به تن برای سال 2017 سری جهانی قهرمان Astros, نبوده است, به, دقیقه, خدمتکار, پارک گفت: پس از ماه نوامبر گذشته که تیم سابق خود با استفاده از یک دوربین در مرکز میدان به سرقت علائم. — سری جهانی قهرمان اتباع واشنگتن به میزبانی لس آنجلس داجرز در یک مسابقه برگشت از فصل گذشته NL بخش سری.

مستندات سهولت در سراسر جهان, اما سیاسی افزایش گرما در آمریکا

آنچه شما باید بدانید که امروز در مورد شیوع ویروس

کانادا بدترین جرم تیراندازی برگ حداقل 18 کشته

سهام مخلوط پس از وال استریت pares ضرر و زیان; همزمان با کاهش قیمت نفت

گزارش ها نشان می دهد بسیاری از آنها تا به حال coronavirus با هیچ علائم

کاخ سفید به نگه داشتن تماس با فرمانداران در تست لوازم

قاضیان حکومت در برابر مونتانا مالکان در نزدیکی Superfund سایت

جلالی امداد وام به رستوران های زنجیره ای رسم شکایت

AP + عکس ایتالیایی پرستار و مامان رها نمی تواند گارد در خانه

چه بوده است: MLB را Fiers در هوستون پلی آف NBA



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب