AP مصاحبه: مانفرد: "ما آن را مدیون به طرفداران ما را به بهتر'

توسط رونالد BLUMنیویورک (AP) — راب مانفرد می داند که بسیاری از طرفداران خشمگین مالی مبارزه بین لیگ اصلی بیس با

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

توسط رونالد BLUM

نیویورک (AP) — راب مانفرد می داند که بسیاری از طرفداران خشمگین مالی مبارزه بین لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان در انجمن در طول یک بیماری همه گیر.

"ما نیاز به عقب بر گردیم در این زمینه ما نیاز به در کمتر شارژ محیط زیست شروع به گفتگو در مورد چگونه ما — و ما در این جمله است کمیسر دفتر من کارکنان باشگاه و MLBPA و بازیکن — را می توان بهتر به جلو رفتن او گفت:" روز شنبه در مصاحبه با آسوشیتد پرس. "ما آن را مدیون به طرفداران ما را بهتر از ما شده است سه ماه گذشته."

بهار آموزش کوتاه قطع شد و با رمان coronavirus در مارس 12. دو طرف به یک توافق اولیه در ماه مارس 26 بود که به شده است روز افتتاحیه. که معامله به نام برای بازیکنان برای دریافت سرشکن حقوق دریافت $170 میلیون در پیشرفت و دریافت گارانتی از زمان سرویس در این رویداد هیچ بازی شد, بازی های برگزار شده در این سال است.

زمانی که مشخص شد تنها راه برای شروع فصل بود به بازی در خالی ballparks دو طرف مبارزه علنی بیش از آنچه در توافق به معنای.

صاحبان گفت: بازیکنان نیاز به قبول اضافی کاهش و پیشنهاد 82-برنامه بازی شروع دور چهارم جولای. بازیکنان استدلال آنها نباید به قبول کمتر از اصل مقابله به نام برای. اما این توافق نمی اتصال مانفرد به شروع فصل با هیچ دروازه درآمد.

سولفات رز در بیس بال بدترین اختلافات پس از 7 1/2-ماه اعتصاب 1994-95 محو جهان سری برای اولین بار در نه دهه. این اتحادیه را رد آخرین پیشنهاد برای یک توافق مالی پس از پایان پروتکل برای بازی در این بیماری همه گیر در روز سه شنبه و وعده داده شده به بازیکنان شروع خواهد شد گزارش ژوئیه 1 به صورت 60 بازی فصل برنامه ریزی شده برای شروع جولای 23 یا 24 MLB را خلاصه پس از سال 1878.

"تمرکز در اینجا بود که در یک روز دستمزد برای یک روز ارزش کار" اتحادیه سر تونی کلارک گفت: در طول یک مصاحبه جداگانه با AP. "این چیزی است که ما اعتقاد عادلانه بود و به همین دلیل ما حفظ این موقعیت است که ما انجام دادیم."

در نظر بسیاری از نتیجه چپ بازنده در هر دو طرف. MLB در حال حاضر دارای تجربه مستقیم چهار فصل از کاهش میانگین حضور و غیاب.

"به نظر من این یک لعنت و شرم آور است که انشعابات این در حال رفتن به احساس می شود برای مدت زمان طولانی" گفت: Cincinnati گیر تاکر Barnhart قرمز' بازیکن نماینده. "من یک طرفدار بیس بال من طرفدار بیس بال برای اولین بار, و من فکر می کنم آن را sucks که آن را تا به حال برای رفتن در راه آن است. اما من امیدوارم که گرفتن و پخش خواهد شد نوع ماسک برخی از کبودی است که بازی به عنوان یک کل گرفته شده در طول چند ماه گذشته."

MLB در نظر دارد برای شروع بدون طرفداران در ballparks حتی در مکان های که در آن دولت و مقامات پزشکی اجازه می دهد برخی از تماشاگران.

"من فکر می کنم ما نیاز به زمین در حال اجرا و راحت است که ما می توانید بازی بازی های خالی استادیوم با خیال راحت قبل از اینکه ما حرکت رو به جلو با طرفداران" مانفرد گفت. "من صبر و شکیبایی در این راستا است که در بخشی مبتنی بر این واقعیت است که وجود دارد بسیاری از موقعیت های مختلف. برخی از مکان ها وجود دارد به نظر می رسد مانند وجود دارد هیچ چشم انداز جاهای دیگر آنها تهاجمی تر. من فکر می کنم ما نیاز به بیمار و حتی در جایی که ما باید این گزینه ما نیاز به مطمئن شوید که ما می دانیم دقیقا آنچه ما انجام می دهیم قبل از اینکه ما به آن پرش."

صاحبان تصمیم به رفتن پیش با یک فصل با وجود تهدید به شکایت از اتحادیه که ادعا کرده MLB نمی پایبندی به مقررات در مارس 26 توافقنامه نیاز به طولانی ترین برنامه از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است. که همچنین شامل مقررات اضافی مانند طرفداران مجاز بودن به تمام 30 ballparks و هیچ مربوطه محدودیت های مسافرتی.

"هر بار که شما تصمیم شبیه به این به شما تعادل ریسک و پاداش" مانفرد گفت. "من فکر می کنم این باشگاه احساس می شود که مهم ترین هدف بود به بازی برگشت در این زمینه چرا که مهم ترین هدف آنها آماده است هر چه خطر همراه بود با شکایت این است که — اجازه بدهید من واقعا واضح و روشن در مورد این: کاملا بدون شایستگی."

کلارک نمی خواهد به طور مستقیم پاسخ وقتی پرسید که آیا ماندگار آسیب وارد شده است.

"من فکر می کنم وجود دارد یک فرصت برای حرکت رو به جلو حرکت ما بازی رو به جلو," او گفت:. "و آن را به عنوان مربوط به فضای کلی خطوط ارتباطی باز باقی می ماند و ما به شما تعداد دفعات مشاهده که به عنوان یک امتیاز مثبت در روزهای آینده. "

چون هیچ مالی قرارداد postseason است که میله میله به باقی می ماند در 10 تیم به جای گسترش به 16. MLB می تواند تلاش برای ایجاد پیشنهاد دیگری برای بزرگتر postseason.

"من به سادگی می گویند که اگر علاقه به بحث در مورد چیزی است که من در دسترس خواهد بود برای بحث در مورد آن" کلارک گفت.

او می گوید این تصمیم توسط هیئت اجرایی رد آخرین برنامه جمعه بود نه یک انتخاب از شکایت بیش از یک معامله.

"شکایت نمی شد تمرکز هرگز شده است تمرکز," او گفت:. "هدف و به همین دلیل ما فرستاده شده در سراسر پیشنهاد شد که به تلاش برای یافتن زمینه های مشترک در یک توافق است. ما به سادگی قادر به انجام این کار است."

او نمی خواهد آدرس هفته گذشته در یک نشست در اسکاتسدیل, آریزونا که مانفرد گفت: تولید یک چارچوب برای یک معامله و کلارک به نام صرفا یک پیشنهاد مدیریت. مانفرد نگهداری کلارک وعده داده شده به تلاش برای متقاعد کردن بازیکنان به قبول آن و سپس گفت: چند ساعت بعد از آن او نمی تواند حمایت خود را.

"راب می توانید تمرکز بر روی خود را سمت و من تمرکز در معدن" کلارک گفت.

کلارک در دفاع از این اتحادیه تصمیم به قبول MLB را به از بین بردن عامل جبران خسارت است که می تواند صدمه دیده است چند بازیکن' ارزش بعدی offseason.

"آن را مرتبط با قابل توجه حقوق و دستمزد, کاهش," او گفت:.

به عنوان بیس بال آماده رزومه, مانفرد و کارکنان خود را مجبور به تماشای فوتبال اروپا لیگ حمل با بسته-درب منطبق است.

"ما به طور معمول فکر می کنم در مورد محصول ما به عنوان دو محصول زنده محصول و پخش محصول" او گفت:. "با توجه به وضعیت فعلی ما من فکر می کنم که هدف این است که به پخش محصول به دلیل آن را تنها یکی از ما باید به عنوان سرگرم کننده برای طرفداران که ما احتمالا می تواند. ما در حال همکاری نزدیک با RSNs و ملی ما همکاران در تلاش برای به بازی غیرت خواهد شد که رضایت بخش به طرفداران ما بدون داشتن طبیعی جمعیت و سر و صدا و شور و هیجان ایجاد شده است که محیط زیست است."

پخش احتمالا ممکن است حاوی مصنوعی جمعیت سر و صدا.

"ما هنوز در حال تصمیم گیری در مورد این که" او گفت:. "من دوست دارم آنچه را که آنها انجام داده ایم در انگلستان و آلمان به دلیل من فکر می کنم آن را نوآورانه و من فکر می کنم که وضعیت فعلی تماس برای ما به سعی کنید برخی از چیزهایی که متفاوت هستند."

___

AP ورزشی نویسنده جو کی در سینسیناتی کمک به این گزارش.

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports

آخرین مطالب