AP Courtside: قضات شنیدن استدلال در نیویورک تهمت مالیاتی مورد

واشنگتن (AP) — دیوان عالی کشور است و برگزاری آن در هفته دوم از استدلال با تلفن به دلیل بیماری همه گیر کوروناوی

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

واشنگتن (AP) — دیوان عالی کشور است و برگزاری آن در هفته دوم از استدلال با تلفن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس شنیدن موارد مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ثبت سوابق مالیاتی با صدا زندگی می کنند در دسترس به مخاطبان در سراسر جهان است.

دادگاه شنیده چهار روز از استدلال بود که به تعویق افتاد به دلیل شیوع ویروس و دو روز بیشتر به آن بروید. تصمیمات انتظار می رود در اوایل تابستان.

برخی از مشاهدات نظرها و تحلیل های ما از دیوان خبرنگاران (همه زمان محلی):

ظهر

دیوان عالی کشور آغاز شده است شنوایی خود گوشی دوم استدلال از این یکی در مورد یک دادستان منطقه منهتن را احضاریه به دنبال اسناد و مدارک مالی از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

مغلوب ساختن پیشی جستن در حال مبارزه با احضاریه توسط کنگره و دادستان به عنوان او به دنبال سپر مالیاتی خود را, بانک و سوابق مالی. در اوایل روز شنبه به دیوان عالی کشور شنیده می شود بحث در مورد کنگره تلاش است.

احکام در برابر تهمت می تواند منجر به انتشار اطلاعات خود را در طول مبارزات انتخاباتی برای انتخاب مجدد.

در روز سه شنبه اول مورد قضات پرسید که آیا وجود دارد هر گونه محدودیت به کنگره توانایی به حکم سوابق مربوط به رئیس جمهور است. عدالت Sonia Sotomayor گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل "وجود دارد و یک سابقه طولانی در کنگره به دنبال پرونده و گرفتن آنها و ... از رئیس جمهور."

دادگاه با شنیدن استدلال از طریق تلفن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. صوتی زندگی می کنند در دسترس است.

___

11:30 صبح

دیوان عالی کشور در حال پرسیدن که آیا وجود دارد هر گونه محدودیت به کنگره توانایی به حکم سوابق مربوط به رئیس جمهور است.

دیوان عالی کشور است و در نظر گرفتن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد برای محافظت از خود بانک و سوابق مالی از کنگره است. چند قاضیان می خواهید بدانید که آیا محدودیتی برای اطمینان از احضاریه استفاده می شود نه به آزار و اذیت رئیس جمهور.

عدالت اموزش Bader Ginsburg خواسته یک وکیل استدلال شنبه به نمایندگی از مجلس نمایندگان: "این نگرانی بیان شده است که کنگره می تواند با استفاده از این حکم قدرت به آزار و اذیت یک رقیب سیاسی ... پس چه محدود کردن اصل است؟"

عدالت برت Kavanaugh یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن دو نامزد به دادگاه. Kavanaugh خواسته وکیل برای خانه: "این سوال پس از آن جوش پایین به چگونه ما می تواند هر دو حفاظت از خانه علاقه در به دست آوردن اطلاعات آن نیاز به قانونگذاری اما همچنین محافظت از ریاست جمهوری است. چگونه می تواند به دادگاه تعادل آن منافع است؟"

مغلوب ساختن پیشی جستن در حال مبارزه با احضاریه توسط کمیته های کنگره و دادستان منهتن برای پرونده های مالیاتی. دادگاه با شنیدن استدلال از طریق تلفن به دلیل coronavirus.

___

10:40 صبح

سوابق مالی مربوط به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در موضوع در موارد دادگاه عالی شنوایی در تلفن استدلال. اما برخی از قضات در حال بالا آوردن گذشته رئیس جمهور.

عدالت Sonia Sotomayor روز سه شنبه گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل پاتریک Strawbridge: "مشاور وجود دارد و یک سابقه طولانی در کنگره به دنبال پرونده و گرفتن آنها و ... از رئیس جمهور."

عدالت اموزش Bader Ginsburg و عدالت استیون Breyer آورده اند تا درخواست برای اسناد در طول واترگیت و Whitewater. عدالت النا کاگان می گوید: در گذشته کنگره و رئیس جمهور شده اند قادر به رسیدن به توافق.

مغلوب ساختن پیشی جستن است درخواست قضات برای پایان دادن به احضاریه صادر شده توسط کمیته های کنگره و دادستان منطقه منهتن برای مالیات بانک و دیگر سوابق مالی. احکام علیه رئیس جمهور می تواند در نتیجه انتشار اطلاعات در مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی برای انتخاب مجدد.

دادگاه با شنیدن استدلال از طریق تلفن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. صوتی زندگی می کنند در دسترس است.

___

ساعت 10 صبح

دیوان عالی کشور را آغاز کرده است روز پنج استدلال در این جلسه توسط تلفن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس این بار در مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالیاتی.

دادگاه در نظر گرفتن بزرگترین موارد از آن تلفن استدلال. مغلوب ساختن پیشی جستن است درخواست قضات برای پایان دادن به احضاریه صادر شده توسط کمیته های کنگره و دادستان منطقه منهتن برای مالیات بانک و دیگر سوابق مالی. احکام علیه رئیس جمهور می تواند در نتیجه انتشار اطلاعات در مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی برای انتخاب مجدد.

دادگاه را بشنود دو مورد سهشنبه. استدلال های بیشتر در حال برنامه ریزی برای چهارشنبه. مانند هفته گذشته استدلال خواهد بود livestreamed.

استدلال شنبه برنامه ریزی شده به دو ساعت گذشته. دادگاه دوباره خواست وکلا به استفاده از تلفن های ثابت و نه تلفن همراه.

اگر شما بوده ام به دنبال همراه با دادگاه شما می دانید که چگونه استدلال خواهد شد: قضات در حال پرسیدن سوال در نظم ارشد پس از قاضی جان رابرتز برای اولین بار می رود. که به معنی مغلوب ساختن پیشی جستن دو انتصاب, قضات, Neil Gorsuch و برت Kavanaugh سوال گذشته است.

___

8:55 صبح

موارد قبل از دیوان عالی کشور روز سه شنبه مربوط به پرونده های مالیاتی از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شبیه زودتر اختلافات بیش از رئیس جمهور اظهارات که آنها بیش از حد مصرف می شود با این کار در حال اجرا در کشور به نگرانی در مورد دعاوی و تحقیقات.

در 1974 قضات در عمل اتفاق آرا نیاز به ریچارد نیکسون رئیس جمهور به نوبه خود بیش کاخ سفید نوار به واترگیت ویژه دادستان. در سال 1997 دیگری اتفاق آراء دادگاه اجازه جنسی-آزار و اذیت طرح دعوی در دادگاه برای رفتن به جلو در برابر رئیس جمهور بیل کلینتون.

در آن موارد, سه نیکسون انتصاب و دو کلینتون انتصاب به ترتیب رای دادند در برابر رئیس جمهور که انتخاب آنها را برای دادگاه عالی. فعلی دادگاه دو مغلوب ساختن پیشی جستن انتصاب, قضات, Neil Gorsuch و برت Kavanaugh.

دیوان عالی کشور است, شنیدن استدلال های تلفنی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

___

ساعت 8 صبح

دیوان عالی کشور است و در نظر گرفتن بزرگترین موارد استدلال خود را از طریق تلفن. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است درخواست قضات برای پایان دادن به احضاریه صادر شده توسط کمیته های کنگره و دادستان منطقه منهتن برای مالیات بانک و دیگر سوابق مالی. احکام علیه رئیس جمهور می تواند در نتیجه انتشار اطلاعات در مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی برای انتخاب مجدد.

دادگاه را بشنود دو مورد سهشنبه. استدلال های بیشتر در حال برنامه ریزی برای چهارشنبه. مانند هفته گذشته استدلال خواهد بود livestreamed.

اگر شما به دنبال همراه آخر هفته شما می دانید که چگونه استدلال خواهد شد: قضات در حال پرسیدن سوال در نظم ارشد پس از قاضی جان رابرتز برای اولین بار می رود. که به معنی مغلوب ساختن پیشی جستن دو انتصاب, قضات, Neil Gorsuch و برت Kavanaugh سوال گذشته است.

عدالت کلارنس توماس پرسش و پاسخ در هر بحث هفته گذشته و دوباره در روز دوشنبه. فواصل بین توماس' سوالات در طول دادگاه استدلال استفاده می شود اندازه گیری می شود در سال است. توماس پس از رفت و 10 سال از سال 2006 تا سال 2016 بدون پرسیدن حتی یک سوال.

___

دنبال AP دادگاه عالی خوراک توییتر در https://twitter.com/AP_Courtside. و دیوان عالی کشور خبرنگاران را علامت شرمن در https://twitter.com/shermancourt و جسیکا Gresko در https://twitter.com/jessicagresko.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن