AP: کلیسای کاتولیک لابی برای مالیات دهندگان بودجه رو $1.4 B

توسط ریس DUNKLIN و مایکل REZENDESنیویورک (AP) — ایالات متحده کلیسای کاتولیک روم با استفاده از یک ویژه و بی ساب

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

توسط ریس DUNKLIN و مایکل REZENDES

نیویورک (AP) — ایالات متحده کلیسای کاتولیک روم با استفاده از یک ویژه و بی سابقه معافیت از قوانین فدرال برای متراکم کردن حداقل $1.4 میلیارد دلار در مالیات دهندگان حمایت coronavirus کمک با بسیاری از میلیون ها نفر رفتن به دایره اسقفی که باید پرداخت بزرگ شهرک و یا به دنبال ورشکستگی به خاطر حفاظت از روحانیت سوء استفاده جنسی از پوشش یو پی اس.

کلیسا مسافت ممکن رسیده اند — و یا حتی فراتر $3.5 میلیارد و ساخت جهانی, مذهبی, موسسه با بیش از یک میلیارد پیروان در میان بزرگترین برندگان در دولت ایالات متحده را همه گیر امداد تلاش های یک آسوشیتد پرس تحلیل فدرال آمار منتشر شده در این هفته در بر داشت.

خانه عبادت و ایمان مبتنی بر سازمان است که در ترویج باورهای مذهبی نیست معمولا واجد شرایط دریافت پول از آمریکا اداره کسب و کار کوچک. اما به عنوان اقتصاد کاهش یافت و نرخ بیکاری افزایش یافت, کنگره اجازه ایمان گروه ها و سازمان های غیر انتفاعی دیگر شیر به چک Protection Program میلیارد و 659 میلیارد صندوق ایجاد شده برای نگه داشتن خیابان اصلی باز و آمریکایی ها به کار.

با شدت ترویج حقوق و دستمزد برنامه و marshaling منابع برای کمک به اعضا حرکت آن تغییر قوانین کاتولیک دایره اسقفی کلیساها و مدارس و دیگر وزارتخانه ها را تا کنون دریافت تایید برای حداقل 3,500 بخشایش وام AP یافت.

قلمرو مذهبی اسقف اعظم نیویورک برای مثال دریافت 15 وام به ارزش حداقل $28 میلیون فقط برای بالای آن اجرایی دفاتر. یاد کلیسای جامع سنت پاتریک در خیابان پنجم تصویب شد برای حداقل $1 میلیون نفر است.

در اورنج کانتی, کالیفرنیا, که در آن یک شیشه ای درخشان کلیسای جامع برآورد هزینه بیش از 70 میلیون دلار به تازگی افتتاح مقامات وابسته به قلمرو اسقف مشغول به کار در این مجتمع با دریافت چهار وام به ارزش حداقل $3 میلیون نفر است.

و در جای دیگر یک وام حداقل 2 میلیون دلار رفت به اسقف پوشش Wheeling-چارلستون که در آن یک کلیسا تحقیقات نشان داد در سال گذشته که پس از آن-اسقف مایکل Bransfield اختلاس وجوه و ساخته شده است پیشرفت های جنسی نسبت به کشیش جوان.

به سادگی واجد شرایط برای وام های کم بهره بود و فرصت های جدید. اما کلیسا نمی تواند تایید شده اند برای بسیاری از وام — که دولت را ببخش اگر آنها استفاده می شود برای دستمزد اجاره و آب و برق — بدون یک لحظه استراحت.

گروه های مذهبی را متقاعد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آنها را به صورت رایگان از یک قانون است که به طور معمول disqualifies متقاضی با بیش از 500 نفر از کارگران. بدون این درمان ترجیحی بسیاری از دایره اسقفی کاتولیک شده اند فاقد صلاحیت به دلیل بین آنها سر و دفاتر و کلیساها و دیگر اعضا — کارکنان خود را بیش از 500 فرد کلاه.

"این کمک های مالی دولت تقدیر ویژه و ایجاد یک نوع از سازه طرفداری گفت:" میکا "شوارتزمن" دانشگاه ویرجینیا قانون استاد و متخصص در مسائل مربوط به قانون اساسی و دین که به بررسی چک حفاظت از برنامه. "و طرفداری به ارزش میلیاردها دلار است."

مقدار که کلیسا جمع آوری شده بین $1.4 میلیارد و 3.5 میلیارد دلار رسیده است undercount. وابسته به قلمرو اسقف مالی کنفرانس مدیریت یک سازمان کاتولیک مالی و افسران مورد بررسی اعضا و گزارش شده است که حدود 9000 کاتولیک اشخاص دریافت وام. که تقریبا سه برابر تعداد کاتولیک گیرندگان AP می تواند شناسایی.

AP نمی تواند پیدا کردن بیشتر کاتولیک ذینفع چون دولت اطلاعات منتشر شده پس از فشار کنگره و طرح دعوی در دادگاه از رسانه های خبری از جمله AP, نمی, نام دریافت کنندگان وام تحت $150,000 — یک دسته که در آن بسیاری از کوچکتر کلیساها می گیرند. و از آنجا که دولت منتشر شد تنها محدوده مقدار وام آن امکان پذیر نیست به عبارت دقیق تر.

حتی بدون یک حسابداری کامل AP و تحلیل مکان های کلیسای کاتولیک در میان عمده ذینفع در چک برنامه حفاظت از آن نیز کمک کرده است تا شرکت ها با حمایت مشاهیر میلیاردرهای, دولت فرمانداران و اعضای کنگره است.

برنامه باز بود برای همه گروه های مذهبی و بسیاری بهره گرفت. بشارتی مشاور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از جمله کاخ سفید معنوی czar, Paula White-قابیل همچنین دریافت وام.

___

'واقعا نیاز'

بدون شک وجود دارد که دولت سرپناه در محل سفارشات مختل خانه عبادت و کسب و کار به طور یکسان.

توده ها لغو شد و حتی در طول هفته مقدس و عید پاک تعطیلات محروم parishes از حد انتظار درآمد و کمک به اخراج در برخی از دایره اسقفی. برخی از خانواده ها از مدرسه کاتولیک دانش آموزان در حال مبارزه برای ایجاد شهریه پرداخت. و هزینه مواد ضد عفونی کننده کلاس های درس پس از کلاس های رزومه را با قرار دادن فشار اضافی بر بودجه.

اما دیگر مشکلات خود تحمیل. قبل از همه گیر نمرات از دایره اسقفی رو افزایش فشار مالی به دلیل افزایش چشمگیر در سال های اخیر روحانیت سوء استفاده جنسی می کند.

رسوایی که فوران در سال 2018 برای چندمین بار در سراسر جهان است. پاپ فرانسیس به دستور اسقف اعظم سابق واشنگتن کاردینال تئودور McCarrick به زندگی "نماز و توبه و طلب بخشایش" به دنبال اتهامات او آزار کودکان و بزرگسالان طلاب. و محکم هیئت منصفه گزارش در مورد سوء استفاده در شش پنسیلوانیا دایره اسقفی نشان داد اسقف طولانی بود برای تحت پوشش درنده کشیش ترغیب تحقیقات در بیش از 20 کشورهای دیگر.

به عنوان کلیسا دوباره با حساب خود دیرین بحران سوء استفاده گزارش سه برابر طول سال پایان ماه ژوئن سال 2019 به کل از حدود 4,500 در سراسر کشور. در ضمن دایره اسقفی و مذهبی سفارشات پوسته $282 میلیون که سال به بالا از $106 میلیون فقط پنج سال قبل. بسیاری از که رفت به شهرک علاوه بر هزینه های قانونی و حمایت برای توهین به روحانیت.

وام گیرندگان شامل حدود 40 دایره اسقفی که صرف صدها میلیون دلار در چند سال گذشته پرداخت قربانیان از طریق بودجه جبران خسارت و یا رسیدگی به ورشکستگی. AP را بررسی نشان داد که این دایره اسقفی تصویب شد برای حدود $200 میلیون هر چند ارزش است که به احتمال زیاد بسیار بالاتر است.

یکی بود نیویورک قلمرو مذهبی اسقف اعظم. به عنوان یک نبرد موفق به بلند کردن اساسنامه محدودیت ها در پرونده سوء استفاده جنسی از پرونده های حقوقی جمع آوری بخار کاردینال تیموتی دولان تاسیس یک قربانی صندوق جبران خسارت در سال 2016. از آن پس دیگر دایره اسقفی را تاسیس مشابه بودجه که پیشنهاد قربانیان نسبتا سریع شهرک در حالی که dissuading آنها را از بایگانی پرونده های حقوقی.

سخنگوی یوسف Zwilling گفت: قلمرو مذهبی اسقف اعظم به سادگی می خواستم به "یکسان و منصفانه تحت قانون است." وقتی پرسیده شد که در مورد چشم پوشی از 500 کارمند کلاه که سازمان های مذهبی دریافت Zwilling معوق به آمریکا کنفرانس اسقف های کاتولیک.

یک سخنگوی کنفرانس اسقف' اذعان خود مقامات لابی برای چک برنامه اما گفت که این سازمان نبود ردیابی آنچه در دایره اسقفی کاتولیک سازمان دریافت کرده است.

"این وام ضروری تاسیسات به کمک ایمان مبتنی بر سازمان ها برای شناور ماندن و ادامه خدمت به کسانی که نیاز دارند در طول این بحران" سخنگوی Chieko Noguchi گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. با توجه به AP را تجزیه و تحلیل داده ها به کلیسا و همه آن گزارش سازمان حفظ حداقل 407,900 شغل با پول آنها اهدا شد.

Noguchi همچنین نوشت: این کنفرانس به شدت احساس است که "دولت نوشتن و اجرای این اورژانس امداد نسبتا برای همه متقاضیان."

نه هر کاتولیک موسسه به دنبال وام های دولت است. اوکراین کاتولیک حال حاضر مستقر در استمفورد ایالت کانکتیکات گفت: AP که حتی اگر آن parishes تجربه کاهش در کمک های مالی هیچ یک از سازمان ها در آن پنج دولت خاک های کاربردی را مشاهده کنید.

شماس استیو Wisnowski مالی افسر در حال حاضر گفت: کشیشان و کلیسا مدیران خود استفاده بارانی-بعد پس انداز و محله های کشیش نشین در پاسخ سخاوتمندانه با کمک های مالی. به عنوان یک نتیجه parishes "آیا تجربه یک بحران شدید مالی."

Wisnowski گفت: مافوق خود درک این برنامه بود که برای "سازمان ها و کسب و کار واقعا نیاز به کمک."

___

لابی گری برای یک استراحت

این قانون که ایجاد چک حفاظت برنامه اجازه سازمان های غیر انتفاعی شرکت به عنوان طولانی به عنوان آنها مزدکی توسط SBA را "وابستگی حکومت." حکومت به طور معمول می گوید که کسب و کار تنها با کمتر از 500 کارمند از جمله در تمام شرکت های تابعه واجد شرایط هستند.

لابی های کلیسا کمک سازمان های مذهبی استثنا دریافت کنید.

کاتولیک سرویس خبری گزارش داد که کنفرانس اسقف' و چند عمده کاتولیک سازمان های غیر انتفاعی مشغول به کار در طول هفته از مارس 30 تا اطمینان حاصل شود که "طبیعت منحصر به فرد از اشخاص نمی خواهد آنها را فاقد شرایط لازم برای برنامه" به دلیل چگونه SBA تعریف "کوچک" کسب و کار. کسانی که مکالمات آمد و تنها چند روز پس از رئیس جمهور تهمت امضا 2 تریلیون دلار Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند که شامل چک حفاظت از برنامه.

علاوه بر سوابق فدرال نشان می دهد که لس آنجلس قلمرو مذهبی اسقف اعظم که رهبر سران کنفرانس اسقف' پرداخت $20,000 به لابی آمریکا و مجلس بر "واجد شرایط بودن برای غیر سود" تحت مراقبت عمل می کنند. سوابق نشان می دهد که سازمان های خیریه کاتولیک ایالات متحده آمریکا خدمات اجتماعی بازوی کلیسا با اعضای آژانس در دایره اسقفی در سراسر کشور پرداخت می شود یکی دیگر از $30,000 به لابی در عمل و مسائل دیگر.

در اواخر ماه آوریل و پس از هزاران کاتولیک موسسات امن وام های چند صد کاتولیک رهبران فشرده برای کمک های اضافی در تماس با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. طی تماس مغلوب ساختن پیشی جستن بر انتخابات آینده ریاست جمهوری و تبلیغ خود را به عنوان نامزد بهترین تراز وسط قرار دارد با محافظه کاران مذهبی مباهات او "بهترین (رئیس جمهور) کلیسای کاتولیک تا به حال دیده" با توجه به اصل یک نشریه آنلاین است که تحت پوشش کلیسا-اخبار مرتبط.

لابی پرداخت می شود.

خیریه کاتولیک ایالات متحده آمریکا و عضو آن سازمان تصویب شد برای حدود 110 وام به ارزش بین $90 میلیون و 220 میلیون حداقل با توجه به داده ها.

در بیانیه سازمان های خیریه کاتولیک گفت: "هر سازمان یک نهاد قانونی جداگانه تحت نظارت اسقف اسقف نشین که در آن سازمان واقع شده است. CCUSA پشتیبانی از سازمان های که انتخاب می کنید برای تبدیل شدن به اعضای اما ندارد هیچ نقشی در عملیات روزانه خود را و یا حکومت."

لس آنجلس قلمرو مذهبی اسقف اعظم گفت: AP در یک نظرسنجی که خبرنگاران فرستاده شده قبل از انتشار اطلاعات فدرال که 247 از آن 288 parishes — و اما یکی از آن 232 مدارس — دریافت وام. این بررسی تحت پوشش بیش از 180 دایره اسقفی و eparchies.

مانند بسیاری از دایره اسقفی لس آنجلس نمی خواهد فاش مجموع آن مقدار دلار. در حالی که فدرال داده ها پیوند نمی کاتولیک گیرندگان به خانه خود دایره اسقفی AP 37 وام به قلمرو مذهبی اسقف اعظم و وابسته به آن ارزش بین 9 میلیون دلار و 23 میلیون دلار از جمله یکی آن در مرکز شهر کلیسای جامع.

در سال 2007 قلمرو مذهبی اسقف اعظم پرداخت یک رکورد $660 میلیون دلار برای حل و فصل ادعاهای سوء استفاده جنسی از بیش از 500 قربانیان. سخنران برای لس آنجلس اسقف اعظم Jose M. Gomez نیست پاسخ به سوالی در مورد قلمرو مذهبی اسقف اعظم منابع مالی و لابی گری.

در مواد برنامه SBA گفته آنها ارائه چشم پوشی وابستگی به گروه های مذهبی در احترام به خود را منحصر به فرد ساختار سازمانی و از آنجا که سلامت عمومی پاسخ به آهسته coronavirus' گسترش مختل کلیساها فقط آن را به عنوان کسب و کار.

یک مقام ارشد در وزارت خزانه داری که با کار SBA به اداره برنامه اذعان کرد در بیانیه ای گسترده تر در دسترس بودن وام به سازمان های مذهبی. "مراقبت عمل گسترش واجد شرایط شامل سازمان های غیر انتفاعی در PPP و SBA مقررات تضمین که هیچ واجد شرایط مذهبی غیر انتفاعی کنار گذاشته شد از مشارکت با توجه به اعتقادات خود را و یا فرقه" بیانیه ای گفت:.

در همین حال برخی از کارشناسان حقوقی می گویند که توجه ویژه دولت به گروه های ایمان در برنامه وام بیشتر فرسایش دیوار بین کلیسا و دولت ارائه شده در متمم اول قانون اساسی. که با فرسایش گروه های مذهبی که آیا پرداخت مالیات باید به دست اورد دسترسی بیشتر به پول گفت: Marci همیلتون یک دانشگاه پنسیلوانیا استاد دانشگاه و وکیل که وکالت روحانیت قربانیان سوء استفاده در مسائل مربوط به قانون اساسی در رسیدگی به ورشکستگی.

"در این مرحله استدلال است که شما ضد مذهبی اگر در واقع شما می گویند کلیسای کاتولیک نباید گرفتن بودجه دولت" همیلتون گفت.

___

تجاری در سریع

پس از آن لابی حمله رعد اسا کلیسای کاتولیک کار می کرد با کلیساها و مدارس برای دسترسی به پول است.

بسیاری از دایره اسقفی — از آنهایی که بزرگ مانند قلمرو مذهبی اسقف اعظم بوستون به کوچکتر مانند اسقف نشین از لا کراس, ویسکانسین — مونتاژ چگونه به راهنماهای برای کمک به اعضا خود را اعمال می شود. ملی کاتولیک مالی کنفرانس همچنین میزبانی های متعدد آموزشی با حقوقی و کارشناسان مالی برای کمک به مربی در کنار رهبران محلی.

اطلاعات فدرال نشان می دهد که بخش عمده ای از کلیسا پول تصویب شد در طول برنامه وام را دو هفته اول. این زمانی است که تقاضا برای اول بیا اول خدمت کمک به حدی زیاد بود که اولیه $349 میلیارد بود به سرعت خسته خاموش کردن بسیاری از کسب و کارهای محلی.

به طور کلی نزدیک به 500 وام مصوب به نهادهای کاتولیک بیش از 1 میلیون دلار در هر. AP یافت که حداقل هشت ضربه حداکثر طیف وسیعی از $5 میلیون به 10 میلیون دلار. بسیاری از فهرست دریافت کنندگان بودند دفاتر اسقف ستاد پیشرو مذهبی سفارشات عمده کلیساها و مدارس و فصل های خیریه کاتولیک.

نیز در میان دریافت کنندگان بود سنت لوقا موسسه. کاتولیک مرکز درمان برای کشیش متهم به سوء استفاده جنسی و کسانی که مبتلا به اختلالات دیگر دریافت وام اعم از $350,000 به $1 میلیون نفر است. بر اساس در سیلور اسپرینگ مریلند موسسه اتحاد در برابر شده است در یک ایستگاه راه برای کشیش متهم به سوء استفاده جنسی که در بازگشت به فعال وزارت تنها به سوء استفاده دوباره.

شاید هیچ چیز نشان می دهد که کلیسا تهاجمی پیگیری بودجه بهتر از چهار دایره اسقفی که شکایت دولت فدرال برای دریافت وام حتی اگر آنها وارد رسیدگی به ورشکستگی با توجه به نصب روحانیت جنسی-سوء استفاده می کند. مدیریت کسب و کار کوچک قوانین منع وام به متقاضیان در ورشکستگی.

قلمرو مذهبی اسقف اعظم از سانتافه جدید, مکزیک — هنگامی که خانه را به یک شرکت بسته و بدنام مرکز درمان درنده کشیش — غالب در دادگاه پاکسازی راه خود را برای دفاتر اداری برای دریافت نزدیک به 1 میلیون دلار است. آن را متهم SBA از overreaching با مسدود کردن ورشکستگی برنامه های کاربردی زمانی که کنگره نمی طلسم که از.

با این حال حتی زمانی که یک اسقف نشین از دست داده است در دادگاه ورشکستگی و یا آن مورد انتظار است آن وابسته به کلیساها و مدارس و سازمان های دیگر باقی می ماند واجد شرایط برای وام.

در خاک ایالات متحده از گوام بیش از 200 روحانیت سوء استفاده از پرونده های حقوقی به رهبری رهبران کلیسا از قلمرو مذهبی اسقف اعظم از Agana به دنبال ورشکستگی حفاظت از آنها به عنوان برآورد حداقل 45 میلیون دلار در بدهی. حتی پس از, قلمرو مذهبی اسقف اعظم را در کلیساها و مدارس و سازمان های دیگر دریافت کرده اند حداقل $1.7 میلیون آن را به عنوان شکایت SBA برای تصویب به دریافت وام برای دفتر مرکزی خود را با توجه به ورشکستگی براده.

ایالات متحده کلیسا ممکن است یک مشکل رکورد در رابطه جنسی, سوء استفاده, اما اسقف لارنس Persico از Erie, پنسیلوانیا, تحت فشار قرار دادند بر اساس این ایده که دایره اسقفی باید کنار گذاشته شود از دولت نجات بسته است. حدود 80 سازمان در قلمرو اسقف خود را با دریافت وام به ارزش $10.3 میلیون اسقف گفت: با بسیاری از پول برای رفتن به کلیساها و مدارس.

Persico اشاره کرد که کلیسا اشخاص کمک به خوراک و پوشاک و سرپناه و فقیر و در انجام این کار نگه داشتن افراد شاغل.

"من می دانم که برخی از مردم ممکن است واکنش نشان می دهند با تعجب که بودجه دولت کمک پشتیبانی مبتنی بر ایمان و مدارس و کلیساها و دایره اسقفی" او گفت:. "جدایی کلیسا و دولت به این معنا نیست که کسانی که انگیزه ایمان خود را در میدان های عمومی."

___

داده نگار جاستین مایرز کمک از شیکاگو است.

___

تماس با AP جهانی تیم تحقیقاتی در investigative@ap.org.

___

تماس با خبرنگاران در توییتر در https://twitter.com/ReeseDunklin یا https://twitter.com/MikeRezendes.



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن