مثال دیگر از قانونگذاران عبور باک

ما همه می توانند به راحتی که COVID-19 همه گیر نشده تحت تاثیر سرعت کسب و کار در کشور ما قوه مقننه.آن را هنوز هم

توسط ATSHNEWS در 10 اردیبهشت 1399

ما همه می توانند به راحتی که COVID-19 همه گیر نشده تحت تاثیر سرعت کسب و کار در کشور ما قوه مقننه.

آن را هنوز هم توابع در یک حلزون. و وقتی که می آید به پیچیده مسائل بحث برانگیز مجلس و سنا را ترجیح می دهم اجتماعی فاصله به تسریع بحث است.

البته مگر اینکه آن را برای خود پرداخت افزایش دهد.

ما همه شاهد مهم طرح های رنج کشیده در بیکون هیل از جمله قرعه کشی به صورت پیشنهاد به ارائه بازی های آنلاین گزینه های وزارت امور خارجه-تحریم قانونی شرط بندی در ورزش حرفه ای.

اما برخی از مسائل نمی توانید صبر کنید در حالی که نمایندگان مجلس با نشستن بر روی دست خود یک نمونه از آن رخ داده است در اوایل این ماه زمانی که دولت را بالا حکم دادگاه در شکایت است که باید حل و فصل شده اند در قوه مقننه است.

زمانی که دادگاه عالی قضایی کاسته الزامات قانونی برای نامزدهای سیاسی به واجد شرایط برای سپتامبر اولیه انتخابات.

قضات موافقت با سه شاکیان که ادعا وادار نامزدها مطابق با موجود امضای حداقل خلاف قانون اساسی است و توجه مداوم coronavirus اضطراری است.

این SJC تصمیم کمرنگ در نیمی از این تعداد تایید امضاهای مورد نیاز برای تمام نامزدها به نظر می رسد در سپتامبر. 1 رای.

برای برخی از دفاتر دادگاه نیز تمدید مهلت داوطلبان برای ارسال آن امضا; آن بیشتر حکم داد که وزیر امور خارجه, William F. گالوین باید قبول الکترونیکی — در علاوه بر این به استاندارد جوهر امضا.

دادگاه عالی مجبور شد به حقوقی داور در این مورد به دلیل در بخشی به ما مردد مقننه که تا به حال موفق به طور کامل آدرس های انتخاباتی است که آنها قادر خواهد بود با خیال راحت به جمع آوری امضا لازم است با توجه به زمان COVID-19 پروتکل در محل.

اگر چه مربوط به صورتحساب و تا به حال منتشر شده است در هر دو مجلس به تصویب سنا نسخه تنها کاهش امضای مورد نیاز برای فدرال و ادارات شهرستان.

همانطور که برای خانه, سخنران, Robert A. herm n. crab گزارش باقی مانده است علنا سکوت در مورد این مسئله.

قضات اشاره به عدم وجود قانونی حل و فصل در این ماده ظاهر می شود ناراحت می شود پرداختن به یک مشکل است که مجلس دارای اختیارات کامل را حل کند.

که نارضایتی نیز از طریق در SJC را امضا حاکم است.

عدالت Scott L. Kafker نوشت: در concurring نظر است که با کاهش مورد نیاز امضا "ما شروع به ولگرد به قلمرو این سایت متعلق به قوه مقننه است." در حالی که یک راه حل معقول "این به نظر می رسد بیشتر از یک سیاست انتخاب بهترین سمت چپ به قوه مقننه است که می تواند عمل با اعزام هنگامی که آن را به انجام این کار است."

این حکم را حل نمی کند همه امضای مشکلات منتهی به سپتامبر. 1 مقدماتی انتخابات.

حامیان دولت چهار رفراندوم سوالات نیز به دنبال رای را امضا امداد که قوه مقننه همچنین می تواند ارائه.

اما اگر قانونگذاران نمی کنند, در هفته آینده, کسانی چهار, کمپین — رتبه-انتخاب, رای گیری, افزایش پرستاری-صفحه اصلی, بودجه, به روز رسانی 2013 قانون دسترسی به خودرو داده و اجازه می دهد فروشگاه های مواد غذایی به فروش آبجو و شراب — هر یک نیاز به جمع آوری بیش از 13000 امضا در دو ماه آینده; که بازه زمانی را حداقل تا حدی منطبق با زمان coronavirus پروتکل های ساخت یک تماس دشوار است.

جالب اینجاست که رای گیری اقدامات اغلب بوجود می آیند با توجه به قوه مقننه با بی میلی به مقابله با محبوب است اما مسائل پیچیده است.

پس از آن ممکن است دادگاه عالی نیز به پایان خواهد رسید حاکم در این بن بست از قوه مقننه فقط نشان از عدم توانایی خود را به عمل قاطعانه در یک موضوع مشابه.

طراحی شده توسط مجلس نمایندگان و سنا در حال شارژ با وزن مسائل دقت کنید.

اما شور و مشورت نباید مورد استفاده قرار گیرد برای کناره گیری از مسئولیت که قانونگذاران به ظاهر کامل.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن