ان خرابکاری را فراهم می کند مورد نیاز تداوم ثبات برای دراکات

استخدام Ann خرابکاری به عنوان شهر مدیر نیست فقط یک چیز خوب برای دراکات آن را به بهترین چیزی که ممکن است. بر اس

توسط ATSHNEWS در 21 اردیبهشت 1399

استخدام Ann خرابکاری به عنوان شهر مدیر نیست فقط یک چیز خوب برای دراکات آن را به بهترین چیزی که ممکن است. بر اساس شرایط فعلی که در آن ما در حال رهبری از نظر مالی در ماه های آینده و سال و سابقه اثبات شده رهبری ان تجربه ما نیاز به در حال حاضر. ارزیابی مجدد وضعیت و pivoting بر اساس جایی که ما امروز کاملا در این شهر ،

تحت شرایط عادی پس از تاسیس, فرایند ایده آل خواهد بود. اما این نیست زمان عادی. این زمان فوق العاده ای. همه چیز تغییر کرده است با COVID-19 و شهر نیاز به قادر به انطباق با وضعیت فعلی. ما نیاز به تصمیم گیری های جسورانه و
ما نیاز به رهبری ثابت. دراکات خوش شانس است به ان مسئول در طول این زمان دشوار است و او شده است به انجام یک کار باور نکردنی از پیشرو شهر دولت از طریق این بحران است.

ان به طور کامل آشنا با شهر بودجه و عملیات. او دانش است که دقیقا آنچه ما نیاز داریم در یک شهر, مدیر برای اطمینان از تداوم و ما را از طریق یک دوره بهبود اقتصادی. این دومین بار است که او را به عنوان موقت شهر مدیر و او را در بهترین موقعیت ممکن برای کمک به ایجاد چه خواهد بود تصمیم گیری های دشوار رفتن به جلو.

ما نیاز به مدیریت شهر مانند یک کسب و کار و ما لازم نیست که زمان را به یک خارجی به سرعت. بر اساس شرایط فعلی ما نیاز به تجدید نظر در این طرح فقط مانند یک کسب و کار خواهد بود. در طول یک بحران آخرین چیزی که هر کسب و کار را انجام دهید است را در یک رهبر جدید که آشنا با financials, فرهنگ, و یا کارکنان.

دراکات نیست در همان محل ما شش ماه پیش زمانی که این جستجو آغاز شده است. این شهر نیاز به تنظیم به تغییر وضعیت و تغییر درآمده است. پایان دادن به متوقف شهر manager را جستجو و استخدام ان را حس می کند.

من برای حمایت از ان است نه به معنای بی احترامی جستجو کمیته یا چهار نفر آنها را انتخاب توصیه می شود. بر خلاف من با تشکر از اعضای این کمیته به صورت داوطلبانه خود را از زمان و استعداد. من هم با تشکر از متقاضیان برای ارائه تخصص خود را به دراکات. در نهایت انتخاب هیئت مدیره از Selectmen تنها مسئول روند دنبال کرد و تصمیم به استخدام یک شهر manager.

ان است که دست به تجربه دراکات نیاز به رهبری آمریکا از طریق این دو سال آینده. او ثابت کرده است که او قادر به انجام این کار است. استخدام خود را به عنوان شهر مدیر تصمیم گیری مناسب برای دراکات.

آلیسون Genest, نامزد برای دراکات Selectman یک حرفه ای خدمات مالی و حرفه ای با بیش از 20 سال تجربه در رهبری و توسعه سازمانی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب