تجزیه و تحلیل: با ویروس جدید طرح تهمت می گذرد باک به کشورهای

توسط عامر مانندشیکاگو (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راهنمای متحده به بازگشایی اقتصاد خود را ت

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

توسط عامر مانند

شیکاگو (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راهنمای متحده به بازگشایی اقتصاد خود را تا به حال نشانه های یک مجوز ، اما آنچه او واقعا ایجاد شده بود سرزنش ساختار.

روز جمعه او با تأکید آغوش معترضان که سرپیچی از دستور خود آمریکا استانداران برای محدود کردن جنبش و گردهمایی های زیادی برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

کمتر از 24 ساعت قبل از او داده بود فرمانداران یک متریک-رانده راهنمای تصمیم گیری خود را. اما او آن را در راه است که هم هل مسئولیت را به ایالات متحده به او یک راه برای تغییر سرزنش اگر همه چیز بد است. و او تحت فشار قرار دادند به تخلیه مداوم مشکل کمبود تست برای این ویروس در فرمانداران دور به عنوان به خوبی.

آن را متناسب با یک الگوی آشنا برای مغلوب ساختن پیشی جستن: ادعای اعتبار برای چه خبر خوبی, پیدا کردن یک سقوط مرد برای چه چیزی نیست.

در این مورد که swaths بزرگ از کشور می توانید با خیال راحت سهولت محدودیت تحت دستورالعمل جدید مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین پیدا کردن راه خود را به قانون اساسی اظهارات سوال برانگیز است که او تا به حال "کل سازمان" به تصمیم می گیرید که چگونه ایالات متحده بازگشت به ظاهر عادی.

او نمی توانست بیشتر صریح و روشن در استفراغ کردن, نیاز برای گسترش غربالگری ویروس — چیزی است که کارشناسان بهداشت عمومی می گویند لازم است قبل از آمریکایی ها می توانید به بازگشت به زندگی عادی — به عنوان فرمانداران مشکل است.

"ایالات متحده باید خود را به مرحله تست!" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام شده در توییتر در روز جمعه.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو یک دموکرات بود با هیچ کدام از آن.

او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به حال گذشت باک به فرمانداران "بدون عبور دیگران" به صورت متحده به انجام آنچه مورد نیاز است. خود دولت شده است سخت ترین ضربه در کشور با بیش از 14,000 ویروس های مربوط به مرگ و میر.

"ما نمی توانیم این کار را بدون دولت فدرال" کومو گفت.

اگر وجود دارد هر گونه شک در مورد چگونه به سرعت مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد اقتصاد شلیک در تمام سیلندر او زدوده و آن را با سه نفر از توییتهایی گفت: به "آزادی" میشیگان و مینه سوتا و ویرجینیا — تمام کشورهای دموکراتیک با فرمانداران. در اثر او egging در تظاهرات و مقاومت در برابر فرمانداران' stay-at-home محدودیت.

او لیبرال در شناسایی دشمنان او ناودان presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن بیش از دولت اوباما دست زدن به شیوع آنفولانزای H1N1. و او jabbed در کومو که او را به طور متناوب مورد ستایش و در طول بحران.

"فرماندار کومو باید زمان بیشتری را صرف انجام و زمان کمتر 'شکایت'. خارج وجود دارد و کار انجام می شود" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اشتیاق برای احیای اقتصاد — یک بخش کلیدی از انتخاب مجدد استراتژی مشهود بود در تکامل از دستورالعمل های صادر شده از سوی کاخ سفید.

نهایی هدایت نمی کند تا آنجا که آنچه که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه کرده بود به کاخ سفید هفته گذشته است.

CDC با توجه به پیش نویس یک از توصیه های به دست آمده توسط AP در مورد صحبت با استفاده از معیارهای خاص و در بسیاری از موارد به دنبال بهبود بیش از دوره های طولانی تر از زمان قبل از کاهش محدودیت در انتقال مناطق. مثالها عبارتند از: تمایل به دیدن پایدار کاهش بیش از 30 روز در مثبت تست های کروناویروس و پایدار کاهش بیش از 15 روز در شماره coronavirus مرگ و میر. تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دستورالعمل دولت را مجبور به کاهش دید در مستند COVID-19 موارد بیش از 14 روز است.

این معضل برای دولت روشن است.

دکتر تام فریدن سابق مدیر CDC گفت: تست نیاز "برای افزایش با ضریب سه را به عنوان مقدار به عنوان یک عامل 20" از نرخ فعلی حدود 150000 آزمایش های در حال انجام در هر روز. حتی بدون کافی تست هر چند مغلوب ساختن پیشی جستن در بخشی خود را توجیه نقشه راه برای آرامش اجتماعی فاصله خود را با این استدلال که موارد به اوج خود رسید و در ایالات متحده است.

برخی از کارشناسان می گویند داده های موجود به نظر می رسد نشان می دهد که یک ملی به اوج رسیده است اما وضعیت متفاوت از یک شهر به شهر و ایالت به ایالت. دیگران می گویند آن هنوز روشن نشده است و اوج در هر نقطه.

"از جایی که من می دانم در مورد داده ها قطعی نیست که ما در اوج" گفت: Marc Lipsitch یک دانشگاه هاروارد اپیدمیولوژی.

مغلوب ساختن پیشی جستن فشار برای منحرف کردن بحران به آستان فرمانداران می آید به عنوان وزن از غرق شدن اقتصاد آغاز شده است به پیچیده خود را از انتخاب مجدد تلاش کنید. جدید مرکز تحقیقات پیو بررسی نشان داد که 65 درصد از پاسخ دهندگان معتقد بودند مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ بیش از حد به آرامی به آدرس تهدید شیوع کروناویروس در آمریکا

فقدان ملی تست استراتژی را افزایش می دهد شانس برای طولانی مدت امواج مرگبار این بیماری به ظهور در ماه های آینده گفت: لارنس Gostin یک متخصص سلامت در دانشگاه جورج تاون.

"این غیر ممکن است برای رسیدن به جایی که ما می خواهیم بدون ملی تست استراتژی" Gostin گفت. "با یک دولت توسط دولت رویکرد آن را احتمالا نمی تواند کار کند."

تهمت می بالد که دولت او هموار کرده است راه را برای 3.5 میلیون نفر آزمون در سراسر کشور — بیش از هر کشور دیگری است. اما ایالات متحده وقفه و چندین سازمان ملل در تست بر اساس سرانه از جمله آلمان و کره جنوبی. رئیس جمهور شمارنده است که "مناطق کشور ما شده اند که نقاط انجام داده اند بسیار بیشتر است."

در واقع در نیویورک بیش از 550 ، 000 آزمایشات تجویز شده است.

اما کومو گفت: در دولت از 19 میلیون نفر و 9 میلیون کارگر, مردم, مردم به کار با خیال راحت نیاز به مراتب بیشتر تست. پیچیده مسائل کومو گفته است که ایالات فدرال دولت و بخش خصوصی در حال رقابت در برابر یکدیگر برای به دست آوردن تست.

"دولت فدرال نمی تواند پاک کردن دست های خود را از این و می گویند "اوه متحده مسئول تست'" کومو گفت.

اما این که دقیقا چه مغلوب ساختن پیشی جستن در ذهن.

Drs. دبورا Birx و Anthony Fauci بالا کارشناسان پزشکی در کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی بگویم جدید "عادی" در زندگی آمریکایی را نگاه بسیار متفاوت برای برخی از زمان. اما تهمت scoffs در این ایده از یک امریکا که در آن رستوران نیست بسته بندی شده با شام و یا ورزشگاه بزرگ رویدادهای چپ نیمه خالی به نام اجتماعی فاصله.

"ما عادی است اگر شما 100 ، 000 نفر در آلاباما بازی فوتبال یا 110,000 به دقیق — ما می خواهیم 110,000 مردم وجود دارد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما می خواهیم هر صندلی را اشغال کردند."

اما Gostin های جورج تاون کارشناس گفت: این واقع بینانه نیست که کشور را به چنین حالت عادی به زودی.

"رئیس جمهور"s ارشاد است نه به طور کامل غیر مسئولانه" Gostin گفت. "این هم یک طرح ملی."

___

AP پزشکی نویسنده مایک Stobbe کمک از نیویورک است.

___

یادداشت سردبیر — مانند را پوشش می دهد کاخ سفید برای اسوشیتد پرس.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن